Jump to content

Darts Topic

Mvdv
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Zaterdag spelen we, Dartcafe Nouveau, uit tegen Venlo. Winnen betekend kans op promotie, verliezen is waarschijnlijk een 4e plaats. De afgelopen jaren werden we 8e, 8e en 7e, dus we zijn goed bezig.

We spelen nog 2x tegen Vrijbuiter, nog 1x tegen Tilburg en nog 2x tegen Venlo, dus we hebben alles in eigen hand. Vrijbuiter is echt een waanzinnig goed team, dus dat zal lastig worden.

Naamloos.png.726b82e637dae8b90414336c31d8b6b7.png

Hier gaat het ook wel aardig, in ons eerste jaar meteen gepromoveerd en de afgelopen jaren een beetje onderin mee gedaan. Dit jaar gaat het best aardig bij ons. Zelf 4 gespeeld, 3x mijn single gewonnen en 100 (20, tops, tops) uitgegooid. Mag niet klagen, gooi bijna nooit buiten wedstrijden om. Dus had mijn pijlen voor dit seizoen al lang niet meer aangeraakt en tussendoor ook een paar maand niet meer.

Wil nog een keer een bord kopen voor thuis, alleen weet ik niet zo goed waar ik hem moet ophangen. Dus voorlopig wordt dat nog niets. En op donderdag kom ik ook bijna niet meer in de kantine om te darten. Daar is het wel allemaal begonnen.

87df57a662e22e0366f3e5148e260594.png

Gisteren weer 6-3 gewonnen, nu van de nr 2. Zelf mijn single met 3-0 gewonnen, 1 dubbel 2-3 verloren en de ander 3-1 gewonnen. Ging wel weer lekker. De eerste 180er komt ook steeds dichterbij, enkel het ijzer zat hem nu nog in de weg. Dus hopelijk is het volgende week echt raak. Het wordt ook wel een keer tijd. 

Mooie run naar de halve finale gister van Kevin Doets op een vloertoernooi. Wel veel afwezigen, maar laat zijn talent wel steeds regelmatiger zien. Talent hier uit de buurt, die nu al tijd in Zweden woont. 

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

image.thumb.png.86d2f93d308f405ae45a71262faac1e8.png

Seizoen is inmiddels weer afgelopen. Prima 4e plek, al is het mij een raadsel waarom we niet 3e geklasseerd worden. Onderlinge resultaat met Onbekend is gelijk (6-3 winst en 3-6 verlies). Zal verder wel, maakt ook niet veel uit. Overigens wel jammer dat we 1x noodgedwongen met 3 man moesten spelen. Zorgt dan toch net voor het mislopen van plek 3.

Mijn eigen niveau was zo nu en dan bedroevend, maar ook niet gek nu ik een jaar op mezelf woon en hier geen dartbord heb hangen. Gaat wel verandering in komen, omdat ik zo'n standaard ga aanschaffen. Kan ik die gewoon ergens neerzetten en zo nu en dan weer gaan gooien.

Ik zit inmiddels in het bestuur van de bond hier in Zuid-Limburg, de SLDL, als wedstrijdleiding/toernooileiding. Samen met nog iemand ga ik dat vanaf komend seizoen regelen.

Gisteren weer eens een toernooi gewonnen, ik gooide 10x 180 en miste helaas weer een pijl voor een 9 darter (180, 180, T20, mis)