neva Gepost March 7 Share Gepost March 7 Danny Noppert wint gewoon even de UK Open. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost March 7 Share Gepost March 7 Smith kan beter stoppen. Gaat op deze manier nooit meer een TV-finale winnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost March 7 Share Gepost March 7 Was wel heel slecht, die finale. Smith moet 11-3/4/5 winnen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost March 14 Share Gepost March 14 Precies op de helft van de competitie staan we 3e! Keurig tot nu toe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost March 14 Share Gepost March 14 3 uur geleden zei 007mark: Precies op de helft van de competitie staan we 3e! Keurig tot nu toe. Hier had je wel echt een ijzersterke grap kunnen maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost March 14 Share Gepost March 14 8 minuten geleden zei Rogier.: Hier had je wel echt een ijzersterke grap kunnen maken. Ja, maar humor is hem natuurlijk vrij onbekend. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost March 24 Share Gepost March 24 Zaterdag spelen we, Dartcafe Nouveau, uit tegen Venlo. Winnen betekend kans op promotie, verliezen is waarschijnlijk een 4e plaats. De afgelopen jaren werden we 8e, 8e en 7e, dus we zijn goed bezig. We spelen nog 2x tegen Vrijbuiter, nog 1x tegen Tilburg en nog 2x tegen Venlo, dus we hebben alles in eigen hand. Vrijbuiter is echt een waanzinnig goed team, dus dat zal lastig worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAE EAGLES Gepost March 24 Share Gepost March 24 Hier gaat het ook wel aardig, in ons eerste jaar meteen gepromoveerd en de afgelopen jaren een beetje onderin mee gedaan. Dit jaar gaat het best aardig bij ons. Zelf 4 gespeeld, 3x mijn single gewonnen en 100 (20, tops, tops) uitgegooid. Mag niet klagen, gooi bijna nooit buiten wedstrijden om. Dus had mijn pijlen voor dit seizoen al lang niet meer aangeraakt en tussendoor ook een paar maand niet meer. Wil nog een keer een bord kopen voor thuis, alleen weet ik niet zo goed waar ik hem moet ophangen. Dus voorlopig wordt dat nog niets. En op donderdag kom ik ook bijna niet meer in de kantine om te darten. Daar is het wel allemaal begonnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAE EAGLES Gepost March 26 Share Gepost March 26 Gisteren weer 6-3 gewonnen, nu van de nr 2. Zelf mijn single met 3-0 gewonnen, 1 dubbel 2-3 verloren en de ander 3-1 gewonnen. Ging wel weer lekker. De eerste 180er komt ook steeds dichterbij, enkel het ijzer zat hem nu nog in de weg. Dus hopelijk is het volgende week echt raak. Het wordt ook wel een keer tijd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost March 27 Share Gepost March 27 Mooie run naar de halve finale gister van Kevin Doets op een vloertoernooi. Wel veel afwezigen, maar laat zijn talent wel steeds regelmatiger zien. Talent hier uit de buurt, die nu al tijd in Zweden woont. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost April 7 Share Gepost April 7 Gisteren zat er iets in de cola: 14x 180 in 2,5 uur. Oefenavond, 37 legs gegooid. Mijn record was 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost April 8 Share Gepost April 8 Volgt iemand ‘dat andere WK’ hier nog? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost April 9 Share Gepost April 9 12 uur geleden zei Michaelinho*: Volgt iemand ‘dat andere WK’ hier nog? Check de uitslagen, maar volgen nirt echt. Zie alleen dwaze filmpjes iedere keer van Cameron Menzies voorbij komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost April 29 Share Gepost April 29 Ik had al eens 7x een triple gegooid op weg naar een 9 darter. Vandaag waren het er acht, ik mis de dubbel 12, het ijzer was verbogen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost May 12 Share Gepost May 12 Mijn dartschema voor de komende weken Normaal is vrijdag ook competitie ipv een toernooi, maar ivm corona is die afgelast. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost May 12 Share Gepost May 12 Is bijna een fulltime baan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost May 12 Share Gepost May 12 1 uur geleden zei 007mark: Is bijna een fulltime baan Qua tijd wel ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost June 12 Share Gepost June 12 Jelle Klaasen wint de Dutch Open. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost June 13 Share Gepost June 13 Heerlijke Premier League finale was dat wel zeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost Sunday at 03:42 PM Share Gepost Sunday at 03:42 PM Seizoen is inmiddels weer afgelopen. Prima 4e plek, al is het mij een raadsel waarom we niet 3e geklasseerd worden. Onderlinge resultaat met Onbekend is gelijk (6-3 winst en 3-6 verlies). Zal verder wel, maakt ook niet veel uit. Overigens wel jammer dat we 1x noodgedwongen met 3 man moesten spelen. Zorgt dan toch net voor het mislopen van plek 3. Mijn eigen niveau was zo nu en dan bedroevend, maar ook niet gek nu ik een jaar op mezelf woon en hier geen dartbord heb hangen. Gaat wel verandering in komen, omdat ik zo'n standaard ga aanschaffen. Kan ik die gewoon ergens neerzetten en zo nu en dan weer gaan gooien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost Sunday at 04:50 PM Share Gepost Sunday at 04:50 PM Hopelijk komend seizoen weer een volledig seizoen gooien. Heb er in ieder geval wel veel zin in. Nu eerst maar wat teams zoeken voor oefenwedstrijdje tegen te gooien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost Sunday at 05:23 PM Share Gepost Sunday at 05:23 PM Ik zit inmiddels in het bestuur van de bond hier in Zuid-Limburg, de SLDL, als wedstrijdleiding/toernooileiding. Samen met nog iemand ga ik dat vanaf komend seizoen regelen. Gisteren weer eens een toernooi gewonnen, ik gooide 10x 180 en miste helaas weer een pijl voor een 9 darter (180, 180, T20, mis) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost Sunday at 06:06 PM Share Gepost Sunday at 06:06 PM De T20 missen voor een 9-darter gebeurd mij ook regelmatig. Helaas is het dan de eerste van de negen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost Sunday at 06:12 PM Share Gepost Sunday at 06:12 PM 5 minuten geleden zei Richarð.: De T20 missen voor een 9-darter gebeurd mij ook regelmatig. Helaas is het dan de eerste van de negen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KayDeManaager Gepost Monday at 04:45 PM Share Gepost Monday at 04:45 PM http://www.dartorganisatielimburg.nl/standen20/darts-alles.php?d=2B Morgenavond de wedstrijd tussen La Barca (mijn team) en Grote Wieluh. Deze wedstrijd gaat beslissen of we promoveren naar de 1e klasse DOL of niet.@Satyr wedstrijdleiding/toernooileiding samen met Aaron of met Perino? Wie stopt er dan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts