Jump to content

Darts Topic

Mvdv
 Share

Recommended Posts

Hoogstaand toernooi imo.

Cullen is heel sterk,maar Chizzy ook.

Als dat de finale wordt is het voor beiden verdiend imo.

Durf wel mijn geld niet op een van de twee zetten al geef ik Cullen dan licht voordeel 49% vs 51 %.

• 2 weeks later...
10 minuten geleden zei La Pulga:

@LazyMoeten we niet even een potje maken om er voor te zorgen dat manutd.nl er ook op komt? @Kyrillzorgt er wel voor dat de tikkies bij hem terecht komen.

Ik heb nu 1000 euro aan zorgkosten betaald zojuist in 1,5 maand tijd. Dus ik doe even niet mee,sorry (y)

2 minuten geleden zei Kyrill:

Ik heb nu 1000 euro aan zorgkosten betaald zojuist in 1,5 maand tijd. Dus ik doe even niet mee,sorry (y)

Je hoeft alleen maar de centjes bij elkaar te tellen en het aan @Satyr

Iedereen staat uiteraard los van wat diegene wilt inbrengen. Als we allemaal nou een eurootje doen zijn we er zo.;c

4 minuten geleden zei La Pulga:

Je hoeft alleen maar de centjes bij elkaar te tellen en het aan @Satyr

Iedereen staat uiteraard los van wat diegene wilt inbrengen. Als we allemaal nou een eurootje doen zijn we er zo.;c

Ik ga helemaal niks doen hiemee. Jullie veel plezier en succes ermee :)

24 minuten geleden zei La Pulga:

@LazyMoeten we niet even een potje maken om er voor te zorgen dat manutd.nl er ook op komt? @Kyrillzorgt er wel voor dat de tikkies bij hem terecht komen.

Dan wil ik ook volledig zeggenschap krijgen over het design van het shirt 🤣

4 minuten geleden zei Satyr:

Meh... :) Ik heb zwart altijd als basiskleur, dus het logo van manutd kan er prima op

Ik ben bereid om het logo van MU aan te passen naar fel roze met een oranje lijntje en een tijger print als achtergrond.

6 minuten geleden zei Lazy:

Ik ben bereid om het logo van MU aan te passen naar fel roze met een oranje lijntje en een tijger print als achtergrond.

Voor als Satyr met Wright in de finale staat. Qua style sta je dan in ieder geval met 1-0 voor dan.

Zojuist zei La Pulga:

Voor als Satyr met Wright in de finale staat. Qua style sta je dan in ieder geval met 1-0 voor dan.

Vind dan ook wel dat wij met zijn allen de dart bijnaam van Satyr mogen verzinnen.

1 minuut geleden zei Lazy:

Vind dan ook wel dat wij met zijn allen de dart bijnaam van Satyr mogen verzinnen.

The Pink Panther is zeker al bezet? Merk wel dat wij een hoger budget moeten hebben nu, want Satyr zijn haartjes moeten dan ook even in het verf en ik heb gister van mijn vriendin vernomen dat het nogal prijzig kan zijn.

43 minuten geleden zei Satyr:

Mijn bijnaam is Bokkie. Ik weet 100% zeker dat helemaal niemand mij ooit bij mijn voornaam heeft aangesproken in de laatste twee jaar, hahaha

We moeten wel internationaal denken natuurlijk. Dan is Bokkie niet goed. De vertaling naar het Engels is vrij breed, maar zie er ook tussen staan the Goat. Dan kom je wel ff binnen in dat circuit in je roze shirt met panter print en MU logo.