Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

18 minuten geleden zei Richarð.:

Waarom heeft hij trouwens shortcuts voor de "net-niet-scores" als 26/41/45, maar niet voor 100/140/180? Lijkt me dat hij die vaker gooit.

Geen idee, ik gebruik die dingen nooit zelf, misschien hij ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei timpy00:

Wellicht domme vraag, maar als dit na het toernooi gebeurd dan heeft de PDC daar toch eigenlijk niks mee te maken? Of is dit tijdens het toernooi gebeurd?

Dat maakt niet uit, zolang je bij een PDC evenement bent, is drugs not done. Zelfs op de slotdag ben je 4 uur na afloop van het evenement nog onder de PDC vlag bezig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Satyr:

Dat maakt niet uit, zolang je bij een PDC evenement bent, is drugs not done. Zelfs op de slotdag ben je 4 uur na afloop van het evenement nog onder de PDC vlag bezig.

Oké helder.

In UK kwartfinales hoop bekende spelers die voor de tourkaart gaan strijden. Ik gun het Waites wel al zou Webster ook wel grappig zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een, helaas, goed voorbeeld is een Superleague wedstrijd in Nederland tussen Venlo en Geleen, in Venlo. Iemand van Geleen had ruzie met iemand en die bleek toevallig naast het cafe in Venlo te zijn. Na de wedstrijd heeft er een vechtpartij plaatsgevonden en die jongen van Geleen viel dus nog onder de NDB, ook al was de wedstrijd voorbij.

Later bleek dat je dus 4 uur voor en na een wedstrijd onder de bondsregels valt en bij de PDC is dat ook het geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prima joh.

Benieuwd naar de laatste dag. Via de ranking zijn Mario Vandenbogaerde, Jules van Dongen en Kevin Doets al geplaatst. Op dit moment staan ook nog 5 andere Nederlanders aan de goede kant van de streep: https://www.dartsrankings.com/qschool-eu-final

Vooral Danny Jansen is wel een interessante naam. Pas 19 jaar oud.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei timpy00:

Hoe kijken jullie naar de premier league wijzigingen?

Ik vind het een drama. De kans is groot dat je heel vaak dezelfde wedstrijd gaat zien, sws al 3x en je weet natuurlijk niet of ze elkaar ook tegen komen in de halve finale/finale.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei 19CH98:

Ik vind het een drama. De kans is groot dat je heel vaak dezelfde wedstrijd gaat zien, sws al 3x en je weet natuurlijk niet of ze elkaar ook tegen komen in de halve finale/finale.

Dit + het was het enige toernooi met een wat andere opzet. Dat is nu ook weg. Iedereen noemt het al een World Series 2.0. Maar dan niet een verbeterde versie. Wordt vooral weer een feest voor dezelfde namen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Richarð.:

Dit + het was het enige toernooi met een wat andere opzet. Dat is nu ook weg. Iedereen noemt het al een World Series 2.0. Maar dan niet een verbeterde versie. Wordt vooral weer een feest voor dezelfde namen.

Ja deel deze mening ook wel. Vind juist leuk dat er soms andere opzet is. Dat is maar een enkel toernooireeks. Ben benieuwd, maar eerste instantie vind ik het wel jammer.

Inmiddels komen beide Q schools richting het einde. In Europa zijn er nog een hoop namen in het toernooi die voor hun laatste kans gaan. Rowby-John Rodriguez zit bijvoorbeeld behoorlijk op de schopstoel nu hij er al uit ligt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kut, Dave Proosten komt 1 leg te kort. 5-3 voor, na 12 pijlen op 32 en dan gooit de tegenstander 116 uit. 5-4. Leg daarna 124 tegen, 5-5. Laatste leg begint de tegenstander met 140, 180, 125 en uit.

Daar baal ik van

Bij winst had Dave 10e gestaan 

bewerkt door Satyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites