timpy00 Geplaatst 13 januari 2022 Share Geplaatst 13 januari 2022 Jelle Klaasen gaat zijn tourcard niet verlengen als hij zo doorgaat. 70 gemiddeld en 6-1 nederlaag in eerste ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 13 januari 2022 Share Geplaatst 13 januari 2022 Menzies, Lauby, Jamie Lewis en Fallon Sherrock allemaal eerste ronde eruit in UK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 januari 2022 Share Geplaatst 13 januari 2022 18 minuten geleden zei Richarð.: Waarom heeft hij trouwens shortcuts voor de "net-niet-scores" als 26/41/45, maar niet voor 100/140/180? Lijkt me dat hij die vaker gooit. Geen idee, ik gebruik die dingen nooit zelf, misschien hij ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 januari 2022 Share Geplaatst 13 januari 2022 1 minuut geleden zei Satyr: Geen idee, ik gebruik die dingen nooit zelf, misschien hij ook niet. Gezien zijn stats, heeft hij die niet nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 januari 2022 Share Geplaatst 13 januari 2022 Jose Justicia is in de problemen, hij heeft vandaag een drugtest moeten doen en de uitslag is nog niet bekend, maar diverse darters hebben hem zien snuiven gisteren... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 januari 2022 Share Geplaatst 13 januari 2022 1 uur geleden zei Satyr: Jose Justicia is in de problemen, hij heeft vandaag een drugtest moeten doen en de uitslag is nog niet bekend, maar diverse darters hebben hem zien snuiven gisteren... Oof, dat zou wat zijn. Waar lees je dit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 januari 2022 Share Geplaatst 13 januari 2022 18 minuten geleden zei Richarð.: Oof, dat zou wat zijn. Waar lees je dit? Een deelnemer in Duitsland zit in een WhatsApp groep met mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 13 januari 2022 Share Geplaatst 13 januari 2022 2 minuten geleden zei Satyr: Een deelnemer in Duitsland zit in een WhatsApp groep met mij. Wellicht domme vraag, maar als dit na het toernooi gebeurd dan heeft de PDC daar toch eigenlijk niks mee te maken? Of is dit tijdens het toernooi gebeurd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 januari 2022 Share Geplaatst 13 januari 2022 Zojuist zei timpy00: Wellicht domme vraag, maar als dit na het toernooi gebeurd dan heeft de PDC daar toch eigenlijk niks mee te maken? Of is dit tijdens het toernooi gebeurd? Dat maakt niet uit, zolang je bij een PDC evenement bent, is drugs not done. Zelfs op de slotdag ben je 4 uur na afloop van het evenement nog onder de PDC vlag bezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 13 januari 2022 Share Geplaatst 13 januari 2022 3 minuten geleden zei Satyr: Dat maakt niet uit, zolang je bij een PDC evenement bent, is drugs not done. Zelfs op de slotdag ben je 4 uur na afloop van het evenement nog onder de PDC vlag bezig. Oké helder. In UK kwartfinales hoop bekende spelers die voor de tourkaart gaan strijden. Ik gun het Waites wel al zou Webster ook wel grappig zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 januari 2022 Share Geplaatst 13 januari 2022 Een, helaas, goed voorbeeld is een Superleague wedstrijd in Nederland tussen Venlo en Geleen, in Venlo. Iemand van Geleen had ruzie met iemand en die bleek toevallig naast het cafe in Venlo te zijn. Na de wedstrijd heeft er een vechtpartij plaatsgevonden en die jongen van Geleen viel dus nog onder de NDB, ook al was de wedstrijd voorbij. Later bleek dat je dus 4 uur voor en na een wedstrijd onder de bondsregels valt en bij de PDC is dat ook het geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 januari 2022 Share Geplaatst 13 januari 2022 SuperMario en Jules v Dongen zijn met 7 punten zo goed als zeker van een Tourcard nu, van Dongen kan zelfs zo de finale nog winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 januari 2022 Share Geplaatst 13 januari 2022 Van Dongen geeft het helemaal weg in de finale. Van 4-0 voor naar 4-6 verlies. Props voor Raman voor het blijven knokken. Qua punten zou Van Dongen 99% zeker zijn. In theorie is het ergens nog mogelijk, maar de kans is klein. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 januari 2022 Share Geplaatst 13 januari 2022 Van Dongen wil alle dagen gooien, had hij van te voren al gezegd. Ik zeg niet dat hij met opzet verloren heeft, maar ik denk het wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 januari 2022 Share Geplaatst 13 januari 2022 3 uur geleden zei Satyr: Van Dongen wil alle dagen gooien, had hij van te voren al gezegd. Ik zeg niet dat hij met opzet verloren heeft, maar ik denk het wel. Prima toch, Raman was toch ook al vrijwel zeker van een kaart mocht ie verloren hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 januari 2022 Share Geplaatst 14 januari 2022 Lekker hoor, Kevin Doets heeft het gered Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 15 januari 2022 Share Geplaatst 15 januari 2022 Hoe kijken jullie naar de premier league wijzigingen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 januari 2022 Share Geplaatst 15 januari 2022 Prima joh. Benieuwd naar de laatste dag. Via de ranking zijn Mario Vandenbogaerde, Jules van Dongen en Kevin Doets al geplaatst. Op dit moment staan ook nog 5 andere Nederlanders aan de goede kant van de streep: https://www.dartsrankings.com/qschool-eu-final Vooral Danny Jansen is wel een interessante naam. Pas 19 jaar oud. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 15 januari 2022 Share Geplaatst 15 januari 2022 2 uur geleden zei timpy00: Hoe kijken jullie naar de premier league wijzigingen? Ik vind het een drama. De kans is groot dat je heel vaak dezelfde wedstrijd gaat zien, sws al 3x en je weet natuurlijk niet of ze elkaar ook tegen komen in de halve finale/finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 januari 2022 Share Geplaatst 15 januari 2022 2 uur geleden zei 19CH98: Ik vind het een drama. De kans is groot dat je heel vaak dezelfde wedstrijd gaat zien, sws al 3x en je weet natuurlijk niet of ze elkaar ook tegen komen in de halve finale/finale. Dit + het was het enige toernooi met een wat andere opzet. Dat is nu ook weg. Iedereen noemt het al een World Series 2.0. Maar dan niet een verbeterde versie. Wordt vooral weer een feest voor dezelfde namen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 15 januari 2022 Share Geplaatst 15 januari 2022 21 minuten geleden zei Richarð.: Dit + het was het enige toernooi met een wat andere opzet. Dat is nu ook weg. Iedereen noemt het al een World Series 2.0. Maar dan niet een verbeterde versie. Wordt vooral weer een feest voor dezelfde namen. Ja deel deze mening ook wel. Vind juist leuk dat er soms andere opzet is. Dat is maar een enkel toernooireeks. Ben benieuwd, maar eerste instantie vind ik het wel jammer. Inmiddels komen beide Q schools richting het einde. In Europa zijn er nog een hoop namen in het toernooi die voor hun laatste kans gaan. Rowby-John Rodriguez zit bijvoorbeeld behoorlijk op de schopstoel nu hij er al uit ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 januari 2022 Share Geplaatst 15 januari 2022 Lekker hoor, Jimmy Hendriks pakt ook een tourkaart. Paar jaar niet gelukt, maar nu toch weer erbij. Mooi voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 januari 2022 Share Geplaatst 15 januari 2022 Sherrock enorm matige wedstrijd net en verliest 6-3. Definitief geen tourkaart voor haar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 15 januari 2022 Share Geplaatst 15 januari 2022 We zullen zo wel gaan zien dat de mensen die al zeker zijn van een kaart 'per ongeluk' verliezen van iemand met bijna een kaart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 januari 2022 Share Geplaatst 15 januari 2022 (bewerkt) Kut, Dave Proosten komt 1 leg te kort. 5-3 voor, na 12 pijlen op 32 en dan gooit de tegenstander 116 uit. 5-4. Leg daarna 124 tegen, 5-5. Laatste leg begint de tegenstander met 140, 180, 125 en uit. Daar baal ik van Bij winst had Dave 10e gestaan 15 januari 2022 bewerkt door Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten