Elano Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 Hoog niveau van beide mannen, heerlijk om te zien. Wel bizar dat paar jaar geleden zowel van Gerwen als van Barneveld nog even 10 punten hoger scoorden in hun gemiddelde (ook in de halve finale als ik me niet vergis). Wat een pot was dat dan.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 @nevaeven ter herinnering, er is een finale vanavond! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 Kom op Smith! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 Smith nu al een recordaantal 180s op een WK Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 Anticlimax op het eind, maar een heerlijke finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 Pffff jammer zeg. Had het Smith enorm gegund na zo'n geweldig toernooi. Wel ziek niveau van Wright laatste 3 sets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 Die Wright blijf je maar steeds onderschatten, maar speelde hij ineens uit het niets belachelijk goed :r. Jammer voor Smith, had het verdient na het uitschakelen van Clayton en Price. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 Komende week ook altijd weer mooie week me Q school. Benieuwd wie er een kaart gaan halen. Inmiddels een enorme waslijst aan voormalig tourcardhouders en/of prominenten, grote talenten. Dat Premier League nog tijdje gaat duren is dan wel weer jammer, had wel gehoopt dat deelnemers bekend zouden worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 Ja, dat is altijd mooi om te volgen. Zal de linkjes naar de scores hier plaatsen tzt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 Benieuwd naar de deelnemersvelden en hoeveel tourkaarten er op de UK en Europese te halen zijn in totaal. Kunnen we hier best een klein pooltje voor opzetten (gewoon simpel lijstje) wie we verwachten. Vorig jaar ook gedaan meen ik mij te herinneren, toch @Satyr? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 Zoveel zin om Q-School weer te gaan volgen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 Geen idee eigenlijk @007mark Zodra de lijst definitief is, wil ik er best 10 uitpikken. Er gaan tegenwoordig zoveel mensen heen die er niks te zoeken hebben, dat ze van mij de entree van 450 naar 1000 mogen verhogen. Ik zie namen langskomen die de 70 gemiddeld niet halen en die hopen dan elke dag 1x te winnen en dan kan het nét goed vallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 Ik wacht nog steeds op groen licht van @Elsjorro1990 om te doneren voor jouw tourkaart @Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 Ik ga niet. Stel, ik win zo'n tourcard, dan ben ik nóg meer kwijt aan de verplichte reizen naar Engeland. Q-school is 1500 in totaal, een tourcard zit op 25/50K Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 Hmm. Dan moet Sjor ff wat meer inleggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 9 minuten geleden zei Satyr: Ik ga niet. Stel, ik win zo'n tourcard, dan ben ik nóg meer kwijt aan de verplichte reizen naar Engeland. Q-school is 1500 in totaal, een tourcard zit op 25/50K Heb jij een beeld wat bijvoorbeeld de nummer 70-75 van de wereld kwijt is aan reizen, hotels etc voor een jaar de tour af te gaan zeg maar? En heb jij tevens een beeld wat deze spelers gesponsord krijgen of wel via bedrijven of wel via andere darters? Ik weet dat van Gerwen met aantal Nederlanders soort dealtje had waarin hij ze sponsorde op de tour. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 Top-64 (tourcardhouders) spelen in principe elk PDC toernooi, ik weet niet hoeveel dat nu met corona is, maar dat was altijd 20/30 duizend euro aan slapen/eten/onderhoud. Laten we zeggen dat er 15 toernooien waren, dan was je ongeveer 1000/1500 kwijt aan een weekend. Dit was voor Nederlanders die naar Engeland moesten, je moet elke keer vliegen of door de tunnel. Sponsoring is vrij matig hoor, je ziet Facebook volstaan met smeekbedes om geld, het is genant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 38 minuten geleden zei Satyr: Ik ga niet. Stel, ik win zo'n tourcard, dan ben ik nóg meer kwijt aan de verplichte reizen naar Engeland. Q-school is 1500 in totaal, een tourcard zit op 25/50K Gewoon beter je best doen en ff direct een paar van die players championships winnen. Kosten er zo uit. Nee zonder gekheid, als je een torukaart wint, moet sponsoring toch niet meer een gigantisch groot probleem zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 Nee, maar of je daarmee uit de kosten bent weet ik niet. Zou best kunnen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 Neem aan dat die bedrijven die altijd op die shirts staan wel iets betalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 Ja maar 25K is een boel geld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 Q school is misschien wel het leukste toernooi om te volgen naar mijn mening. Mocht er een poultje worden opgezet mag ik ook zeker getagd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 5 januari 2022 Share Geplaatst 5 januari 2022 Bijzonder dat Q-school meer leeft dan de majors in de rest van het jaar, al snap ik dat bijv @Satyr dit met interesse volgt. Ben wel benieuwd of degenen die net hun tourkaart kwijt zijn geraakt (o.a. Klaassen) hem direct weer terug kunnen veroveren, anders wordt het wel een lastig verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 januari 2022 Share Geplaatst 5 januari 2022 21 uur geleden zei timpy00: Neem aan dat die bedrijven die altijd op die shirts staan wel iets betalen. Ben benieuwd dan wat ze daarvoor betalen. Zou het wel cool vinden als mijn naam op iemand anders zijn shirt staat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten