Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

Hoog niveau van beide mannen, heerlijk om te zien. Wel bizar dat paar jaar geleden zowel van Gerwen als van Barneveld nog even 10 punten hoger scoorden in hun gemiddelde (ook in de halve finale als ik me niet vergis). Wat een pot was dat dan..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komende week ook altijd weer mooie week me Q school. Benieuwd wie er een kaart gaan halen. Inmiddels een enorme waslijst aan voormalig tourcardhouders en/of prominenten, grote talenten.

Dat Premier League nog tijdje gaat duren is dan wel weer jammer, had wel gehoopt dat deelnemers bekend zouden worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benieuwd naar de deelnemersvelden en hoeveel tourkaarten er op de UK en Europese te halen zijn in totaal. Kunnen we hier best een klein pooltje voor opzetten (gewoon simpel lijstje) wie we verwachten. Vorig jaar ook gedaan meen ik mij te herinneren, toch @Satyr?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idee eigenlijk @007mark Zodra de lijst definitief is, wil ik er best 10 uitpikken.

Er gaan tegenwoordig zoveel mensen heen die er niks te zoeken hebben, dat ze van mij de entree van 450 naar 1000 mogen verhogen. Ik zie namen langskomen die de 70 gemiddeld niet halen en die hopen dan elke dag 1x te winnen en dan kan het nét goed vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Satyr:

Ik ga niet. Stel, ik win zo'n tourcard, dan ben ik nóg meer kwijt aan de verplichte reizen naar Engeland. Q-school is 1500 in totaal, een tourcard zit op 25/50K

Heb jij een beeld wat bijvoorbeeld de nummer 70-75 van de wereld kwijt is aan reizen, hotels etc voor een jaar de tour af te gaan zeg maar?

En heb jij tevens een beeld wat deze spelers gesponsord krijgen of wel via bedrijven of wel via andere darters? Ik weet dat van Gerwen met aantal Nederlanders soort dealtje had waarin hij ze sponsorde op de tour.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Top-64 (tourcardhouders) spelen in principe elk PDC toernooi, ik weet niet hoeveel dat nu met corona is, maar dat was altijd 20/30 duizend euro aan slapen/eten/onderhoud. Laten we zeggen dat er 15 toernooien waren, dan was je ongeveer 1000/1500 kwijt aan een weekend. Dit was voor Nederlanders die naar Engeland moesten, je moet elke keer vliegen of door de tunnel.

Sponsoring is vrij matig hoor, je ziet Facebook volstaan met smeekbedes om geld, het is genant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Satyr:

Ik ga niet. Stel, ik win zo'n tourcard, dan ben ik nóg meer kwijt aan de verplichte reizen naar Engeland. Q-school is 1500 in totaal, een tourcard zit op 25/50K

Gewoon beter je best doen en ff direct een paar van die players championships winnen. Kosten er zo uit.

Nee zonder gekheid, als je een torukaart wint, moet sponsoring toch niet meer een gigantisch groot probleem zijn? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijzonder dat Q-school meer leeft dan de majors in de rest van het jaar, al snap ik dat bijv @Satyr dit met interesse volgt. Ben wel benieuwd of degenen die net hun tourkaart kwijt zijn geraakt (o.a. Klaassen) hem direct weer terug kunnen veroveren, anders wordt het wel een lastig verhaal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites