Jump to content

Darts Topic

Mvdv
 Share

Recommended Posts

Het schijnt dat veel darters nog werken. Zo heb je inderdaad andere een Smith, een Kleermaker, een Landman, dan is er nog Mike de (dak)Decker, werkte ene Luke vanuit zijn Woodhouse en is er zowaar iemand gewoon een King. Maar wie er nou precies wel en niet werken, niemand die het Wade. Wellicht moeten we dat maar vragen aan James, wellicht dat hij het .... (te makkelijk eigenlijk he)

42 minuten geleden zei delichris:

Heeft schijnbaar twee dagen geleden dus staan ingooien met Noppert. Schijnt sowieso wel regelmatig met hem contact te hebben. Dus die zal hem ook wel knijpen.

Citaat

Michael Smith had na zijn thriller-zege op Johnny Clayton (4-3) geen speciale boodschap voor de spelers die door een positieve coronatest het toernooi uit moesten. ,,Iedereen moet proberen zo safe mogelijk te zijn. Ik blijf bijna continu op mijn hotelkamer. Het is even niet anders.” 

Zal hij bij de types horen die een positieve zelftest snel door de wc spoelt?

4 minuten geleden zei Jotew:

Aaaah zonde, had het Dobey wel gegund

Zijn we het wat darts betreft eindelijk een keer eens.

Ben wel benieuwd vanavond leuke potjes, waarin ik denk dat in alle drie de wedstrijden de underdog een reële kans heeft om te winnen. Al is het lastig om te zeggen wie er bij Anderson tegen Cross de underdog is natuurlijk.

7 minuten geleden zei timpy00:

Zijn we het wat darts betreft eindelijk een keer eens.

Ben wel benieuwd vanavond leuke potjes, waarin ik denk dat in alle drie de wedstrijden de underdog een reële kans heeft om te winnen. Al is het lastig om te zeggen wie er bij Anderson tegen Cross de underdog is natuurlijk.

Eindelijk eens? Voor zover ik weet hebben we alleen een andere mening over Price toch?😂

Ben ook erg benieuwd naar vanavond!