19CH98 Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Als Price nog niet positief is komt dat wel na het duel met Dirk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Zojuist zei Titan: Is altijd mogelijk, haha. Hopelijk sluiten een paar andere grote namen zich aan, zoals Wright en Anderson. Twee in het circuit aimabele personen, beetje extra druk op de PDC. Ja, zou wel fijn zijn. Al weet ik niet in hoeverre de "uitslagen" bij de duels definitief zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 1 minuut geleden zei neva: Ja, zou wel fijn zijn. Al weet ik niet in hoeverre de "uitslagen" bij de duels definitief zijn. Wie zouden we kunnen peilen om hier uitsluitsel over te geven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Zojuist zei ElPrincipito: Wie zouden we kunnen peilen om hier uitsluitsel over te geven? @Satyr misschien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Ze gaan of door, of stoppen. Er worden uiteraard geen namen toegevoegd, of uitslagen aangepast. Dat Noppert doorgaat als Searle vandaag positief test bijv, dat gebeurd 100% nooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 3 minuten geleden zei Satyr: Ze gaan of door, of stoppen. Er worden uiteraard geen namen toegevoegd, of uitslagen aangepast. Dat Noppert doorgaat als Searle vandaag positief test bijv, dat gebeurd 100% nooit. Nee, maar had het meer om Van Gerwen en Chizzy als ze nu uitstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 5 minuten geleden zei neva: Nee, maar had het meer om Van Gerwen en Chizzy als ze nu uitstellen. Ze gaan dit nooit uitstellen. En het zou denk ik ook niet kunnen door uit te stellen en spelers terug in het toernooi te laten komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Maar wat zouden ze - hypothetisch gezien - doen als bijv. zowel Anderson als White voor hun onderlinge duel straks positief testen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 2 minuten geleden zei Fantasy: Maar wat zouden ze - hypothetisch gezien - doen als bijv. zowel Anderson als White voor hun onderlinge duel straks positief testen? De uitslagen zijn binnen, maar het lijkt me dat dan iemand heel blij maken met een vrijlot richting kwartfinale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Scheelt dat Kleermaker vorig jaar al corona heeft gehad. Kan die straks die beker ophalen. Geintje natuurlijk. Wat een farce zeg. Dit is toch geen reet aan zo. Heeft niks te maken uiteindelijk wie de beste was op dit toernooi, maar met pure mazzel. Dan neem je jezelf als organisatie toch ook niet serieus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 3 minuten geleden zei Fantasy: Maar wat zouden ze - hypothetisch gezien - doen als bijv. zowel Anderson als White voor hun onderlinge duel straks positief testen? Dan krijgt degene die uiteindelijk tegen een van hen zou spelen een bye. Ofwel, als iemand uit de linkerkant van het schema de finale haalt en de rechterkant heeft niemand meer vanwege corona dan is de finale beslist Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 14 minuten geleden zei timpy00: Ze gaan dit nooit uitstellen. En het zou denk ik ook niet kunnen door uit te stellen en spelers terug in het toernooi te laten komen. Uitstellen is nu ook totaal geen optie meer na alle gespeelde potjes vandaag en gisteravond.. Dan hadden ze dat na de eerste positieve test al moeten doen. Overigens genoten van Soutar op de één of andere manier. Hoe heerlijk rustig die man is, verademing t.o.v. dat anabolen propje genaamd Price Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 4 minuten geleden zei Jotew: Uitstellen is nu ook totaal geen optie meer na alle gespeelde potjes vandaag en gisteravond.. Dan hadden ze dat na de eerste positieve test al moeten doen. Overigens genoten van Soutar op de één of andere manier. Hoe heerlijk rustig die man is, verademing t.o.v. dat anabolen propje genaamd Price Ik vind juist Price een verademing voor de sport. Een omdat hij, zeker afgelopen een a twee jaar, de beste is. En twee dat het bizar is dat je zo presteert als je altijd uitgefloten wordt. En laten we wel wezen doordat Price en Huybregts allebei explosief zijn kregen we ook een leuke wedstrijd om te kijken ondanks dat het niveau steeds minder werd. Verwacht zelfde soort wedstrijd tegen Dirk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 29 minuten geleden zei timpy00: Ik vind juist Price een verademing voor de sport. Een omdat hij, zeker afgelopen een a twee jaar, de beste is. En twee dat het bizar is dat je zo presteert als je altijd uitgefloten wordt. En laten we wel wezen doordat Price en Huybregts allebei explosief zijn kregen we ook een leuke wedstrijd om te kijken ondanks dat het niveau steeds minder werd. Verwacht zelfde soort wedstrijd tegen Dirk. Jij mag dat vinden uiteraard. Ik vind het een kwal van een vent. Wat betreft zijn kwaliteiten ben ik het met je eens hoor, maar dat neemt niet weg dat ik 'm ook daadwerkelijk mag. Rydz overtuigend gewonnen van The Asp, die natuurlijk zelf ook totaal niet thuis gaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 1 minuut geleden zei Jotew: Jij mag dat vinden uiteraard. Ik vind het een kwal van een vent. Wat betreft zijn kwaliteiten ben ik het met je eens hoor, maar dat neemt niet weg dat ik 'm ook daadwerkelijk mag. Rydz overtuigend gewonnen van The Asp, die natuurlijk zelf ook totaal niet thuis gaf. Vind van Gerwen niet veel sympathieker overkomend dan Price over het algemeen. Die top-3 heeft er sowieso wel een handje van zichzelf met afstand de beste te vinden. Aspinall gooide wel zijn gemiddelde wat hij meestal speelt volgens mij. Net boven 95. Helpt natuurlijk dat hij weinig dubbel kansen kreeg. Rydz wel drie sets boven de 100 gemiddeld. Bizar wel natuurlijk. Goede kans dat hij de kwartfinale haalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Zojuist zei timpy00: Vind van Gerwen niet veel sympathieker overkomend dan Price over het algemeen. Die top-3 heeft er sowieso wel een handje van zichzelf met afstand de beste te vinden. Aspinall gooide wel zijn gemiddelde wat hij meestal speelt volgens mij. Net boven 95. Helpt natuurlijk dat hij weinig dubbel kansen kreeg. Rydz wel drie sets boven de 100 gemiddeld. Bizar wel natuurlijk. Goede kans dat hij de kwartfinale haalt. Kunnen de discussie m.b.t. Price tot in lengte van dagen gaan voeren: ik vind het gewoon een walgelijke knakworst. Feit dat hij door alles en iedereen word uitgefloten is ook niet zonder reden. De helft van de darters zijn van die haantjes. Tussen Huybrechts en Price vond ik het van beide kanten op een gegeven moment zelfs bij het kinderachtige af. Maar ach, zal de aard van de beestjes wel zijn! Vond Aspinall met de kansen die hij kreeg op een dubbel er ook regelmatig ver vanaf zitten, die kan echt wel iets beter dan dat hij vandaag heeft laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Die heeft gewoon 10 sets op rij gewonnen en mag nu tegen veruit de minste speler die er nog inzit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Zojuist zei Satyr: Die heeft gewoon 10 sets op rij gewonnen en mag nu tegen veruit de minste speler die er nog inzit. Heeft inderdaad een hele Rydz aan sets op rij gewonnen. Doet ie goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Oh noes he did not Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Roland ook met zijn bril, kan misschien beter Specsavers of Pearl als sponsor vragen i.p.v. 123Lens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 12 minuten geleden zei Richarð.: Heeft inderdaad een hele Rydz aan sets op rij gewonnen. Doet ie goed. Volgend jaar komt The Asp sterker terug en smaakt zijn wraak Soutar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Bijzonder dat Dirk geen positieve test had. Hij heeft namelijk kerst met Vincent gevierd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 1 uur geleden zei delichris: Bijzonder dat Dirk geen positieve test had. Hij heeft namelijk kerst met Vincent gevierd. Niet per se bijzonder. Er zijn genoeg voorbeelden van partners die in hetzelfde bed slapen waarvan de een besmet is en ander het niet krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Lekker Gary! Come on Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 9 minuten geleden zei Jotew: Lekker Gary! Come on Maximale choker ook die White. Vind dat sowieso een dodelijk saai figuur, dus prima dat ‘ie er uit ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten