Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Titan:

Is altijd mogelijk, haha. Hopelijk sluiten een paar andere grote namen zich aan, zoals Wright en Anderson. Twee in het circuit aimabele personen, beetje extra druk op de PDC.

Ja, zou wel fijn zijn. Al weet ik niet in hoeverre de "uitslagen" bij de duels definitief zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Satyr:

Ze gaan of door, of stoppen. Er worden uiteraard geen namen toegevoegd, of uitslagen aangepast. Dat Noppert doorgaat als Searle vandaag positief test bijv, dat gebeurd 100% nooit.

Nee, maar had het meer om Van Gerwen en Chizzy  als ze nu uitstellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Fantasy:

Maar wat zouden ze - hypothetisch gezien - doen als bijv. zowel Anderson als White voor hun onderlinge duel straks positief testen?

De uitslagen zijn binnen, maar het lijkt me dat dan iemand heel blij maken met een vrijlot richting kwartfinale 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Scheelt dat Kleermaker vorig jaar al corona heeft gehad. Kan die straks die beker ophalen. 

Geintje natuurlijk. Wat een farce zeg. Dit is toch geen reet aan zo. Heeft niks te maken uiteindelijk wie de beste was op dit toernooi, maar met pure mazzel. Dan neem je jezelf als organisatie toch ook niet serieus?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Fantasy:

Maar wat zouden ze - hypothetisch gezien - doen als bijv. zowel Anderson als White voor hun onderlinge duel straks positief testen?

Dan krijgt degene die uiteindelijk tegen een van hen zou spelen een bye. Ofwel, als iemand uit de linkerkant van het schema de finale haalt en de rechterkant heeft niemand meer vanwege corona dan is de finale beslist :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei timpy00:

Ze gaan dit nooit uitstellen. En het zou denk ik ook niet kunnen door uit te stellen en spelers terug in het toernooi te laten komen.

Uitstellen is nu ook totaal geen optie meer na alle gespeelde potjes vandaag en gisteravond.. Dan hadden ze dat na de eerste positieve test al moeten doen.

Overigens genoten van Soutar op de één of andere manier. Hoe heerlijk rustig die man is, verademing t.o.v. dat anabolen propje genaamd Price

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Jotew:

Uitstellen is nu ook totaal geen optie meer na alle gespeelde potjes vandaag en gisteravond.. Dan hadden ze dat na de eerste positieve test al moeten doen.

Overigens genoten van Soutar op de één of andere manier. Hoe heerlijk rustig die man is, verademing t.o.v. dat anabolen propje genaamd Price

Ik vind juist Price een verademing voor de sport. Een omdat hij, zeker afgelopen een a twee jaar, de beste is. En twee dat het bizar is dat je zo presteert als je altijd uitgefloten wordt.

En laten we wel wezen doordat Price en Huybregts allebei explosief zijn kregen we ook een leuke wedstrijd om te kijken ondanks dat het niveau steeds minder werd. Verwacht zelfde soort wedstrijd tegen Dirk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei timpy00:

Ik vind juist Price een verademing voor de sport. Een omdat hij, zeker afgelopen een a twee jaar, de beste is. En twee dat het bizar is dat je zo presteert als je altijd uitgefloten wordt.

En laten we wel wezen doordat Price en Huybregts allebei explosief zijn kregen we ook een leuke wedstrijd om te kijken ondanks dat het niveau steeds minder werd. Verwacht zelfde soort wedstrijd tegen Dirk.

Jij mag dat vinden uiteraard. Ik vind het een kwal van een vent. Wat betreft zijn kwaliteiten ben ik het met je eens hoor, maar dat neemt niet weg dat ik 'm ook daadwerkelijk mag. :)

Rydz overtuigend gewonnen van The Asp, die natuurlijk zelf ook totaal niet thuis gaf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Jotew:

Jij mag dat vinden uiteraard. Ik vind het een kwal van een vent. Wat betreft zijn kwaliteiten ben ik het met je eens hoor, maar dat neemt niet weg dat ik 'm ook daadwerkelijk mag. :)

Rydz overtuigend gewonnen van The Asp, die natuurlijk zelf ook totaal niet thuis gaf.

Vind van Gerwen niet veel sympathieker overkomend dan Price over het algemeen. Die top-3 heeft er sowieso wel een handje van zichzelf met afstand de beste te vinden.

Aspinall gooide wel zijn gemiddelde wat hij meestal speelt volgens mij. Net boven 95. Helpt natuurlijk dat hij weinig dubbel kansen kreeg.

Rydz wel drie sets boven de 100 gemiddeld. Bizar wel natuurlijk. Goede kans dat hij de kwartfinale haalt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei timpy00:

Vind van Gerwen niet veel sympathieker overkomend dan Price over het algemeen. Die top-3 heeft er sowieso wel een handje van zichzelf met afstand de beste te vinden.

Aspinall gooide wel zijn gemiddelde wat hij meestal speelt volgens mij. Net boven 95. Helpt natuurlijk dat hij weinig dubbel kansen kreeg.

Rydz wel drie sets boven de 100 gemiddeld. Bizar wel natuurlijk. Goede kans dat hij de kwartfinale haalt.

Kunnen de discussie m.b.t. Price tot in lengte van dagen gaan voeren: ik vind het gewoon een walgelijke knakworst. ;e Feit dat hij door alles en iedereen word uitgefloten is ook niet zonder reden. De helft van de darters zijn van die haantjes. Tussen Huybrechts en Price vond ik het van beide kanten op een gegeven moment zelfs bij het kinderachtige af. Maar ach, zal de aard van de beestjes wel zijn! :P 

Vond Aspinall met de kansen die hij kreeg op een dubbel er ook regelmatig ver vanaf zitten, die kan echt wel iets beter dan dat hij vandaag heeft laten zien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites