Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Michaelinho*:

Tsja.. was te verwachten. Je maakt mij alleen niet wijs dat er alleen Nederlanders positief testen. Dat is bijna te toevallig. 

Echt zonde voor het toernooi dit.. 

Barney was de eerste, vdV en MvG hebben met hem samen getraind/gegeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Michaelinho*:

Tsja.. was te verwachten. Je maakt mij alleen niet wijs dat er alleen Nederlanders positief testen. Dat is bijna te toevallig. 

Echt zonde voor het toernooi dit.. 

Die zitten lekker te hokken met elkaar in het hotel 🕺🏼

Wel zonde. WK verliest zo wel zijn glans. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Satyr:

Barney was de eerste, vdV en MvG hebben met hem samen getraind/gegeten.

3 minuten geleden zei Lazy:

Die zitten lekker te hokken met elkaar in het hotel 🕺🏼

Wel zonde. WK verliest zo wel zijn glans. 

Volgens die vrouw van Vincent hebben ze dus geïsoleerd gezeten. Dus in dat geval zou het verhaal niet op gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Jotew:

Je zou toch denken dat ze gewoon allen getest zijn en daarna negatief in zo'n bubbel terecht komen. Ondanks dat je dan met z'n 3en oefent ja of nee.

Ze zitten niet in een bubbel. Ze moeten met een negatieve zelftest aantonen dat ze niet positief zijn op corona. Waardeloos systeem natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei timpy00:

Ze zitten niet in een bubbel. Ze moeten met een negatieve zelftest aantonen dat ze niet positief zijn op corona. Waardeloos systeem natuurlijk.

Als dat de enige controle is, is dat natuurlijk ontzettend wanbeleid van de PDC.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Jotew:

Als dat de enige controle is, is dat natuurlijk ontzettend wanbeleid van de PDC.. 

Zoals Satyr al zei, en gisteren ook bij RTL werd aangehaald. Geruchten gaan ook dat er meerdere spelers positief testte maar daarmee sjoemelde om te kunnen spelen.

Barney is overigens een van de mensen over wie dat gerucht gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei timpy00:

Zoals Satyr al zei, en gisteren ook bij RTL werd aangehaald. Geruchten gaan ook dat er meerdere spelers positief testte maar daarmee sjoemelde om te kunnen spelen.

Barney is overigens een van de mensen over wie dat gerucht gaat.

Niet netjes maar ergens wel begrijpelijk als je ziet om welke bedragen het gaat. Als jij een relatief laag gerankte speler bent en je kan bij winst een paar duizend pond bijschrijven dan is dat toch fijn voor de persoonlijke rekening zeg maar.

De slappe regels van de PDC maken dit mogelijk.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Michaelinho*:

Niet netjes maar ergens wel begrijpelijk als je ziet om welke bedragen het gaat. Als jij een relatief laag gerankte speler bent en je kan bij winst een paar duizend pond bijschrijven dan is dat toch fijn voor de persoonlijke rekening zeg maar.

Ja dit inderdaad.

7.5k krijg je als je alleen maar de eerste ronde al speelt.

Blijft wel wonderbaarlijk dat dus meerdere mensen van organisatie besmet raken, ook al drie spelers en dat ze wel gewoon in die volle zaal ook blijven spelen. Maarja zal ook met financiën te maken hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ElPrincipito:

Zoveel verschillende geruchten, er valt geen pijl op te trekken.

Wel zonde van het deelnemersveld. Niet een echt WK dus.

Prima woordspeling :D

Het is heel zonde. Ik noemde net overigens de laag gerankte spelers. Maar voor de hoog gerankte spelers die 2 jaar geleden ver kwamen op het WK is er net zo veel te verliezen. Niet alleen prijzengeld, maar ook prijzengeld op de order of merit en daarmee potentieel een plek in de top 16/32.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Jotew:

1 uur geleden zei Michaelinho*:

PDC volgt overigens enkel de regels vanuit de overheid. Doen dus in principe weinig verkeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier in Nederland moet je toch echt testen voor toegang, wil je een evenement bezoeken (of deelnemen). Ik ben geen expert in het verschil van de test, maar die lijken me betrouwbaarder dan een sneltest die je zelf uitvoert. 

Waardeloos beleid in elk geval om uit te gaan van die sneltests. Had men daar niet gewoon een teststraat kunnen inregelen? 

Afijn, jammer dat MvG en Vincent vd Voort er hierdoor al uit liggen. Niet goed voor mijn bracket en zeker niet leuk voor het WK. Nu maar hopen op dat een underdog het WK wint. Dat zou het voor mij nog enigszins kijkbaar maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei 007mark:

PDC volgt overigens enkel de regels vanuit de overheid. Doen dus in principe weinig verkeerd.

Juist wel, want ook daar moet je negatief getest zijn. Kortom de PDC kan zelf ook het beter controleren. Maar ze zien het geld en dan is de rest niet meer belangrijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei nasje92:

Hier in Nederland moet je toch echt testen voor toegang, wil je een evenement bezoeken (of deelnemen). Ik ben geen expert in het verschil van de test, maar die lijken me betrouwbaarder dan een sneltest die je zelf uitvoert. 

Waardeloos beleid in elk geval om uit te gaan van die sneltests. Had men daar niet gewoon een teststraat kunnen inregelen? 

Afijn, jammer dat MvG en Vincent vd Voort er hierdoor al uit liggen. Niet goed voor mijn bracket en zeker niet leuk voor het WK. Nu maar hopen op dat een underdog het WK wint. Dat zou het voor mij nog enigszins kijkbaar maken.

Ik kijk darten eigenlijk totaal niet per se voor de Nederlanders. Steker nog bijna alle Nederlanders vind ik weinig toevoegen aan mijn kijkplezier. Danny Noppert spant natuurlijk de kroon.

Ik kan er ook echt wel van genieten als bijvoorbeeld Price en Wright de finale spelen. Zijn samen met Clayton ook gewoon de beste van het afgelopen seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei 007mark:

Mee eens, desondanks vind ik het nog steeds naïef hoor. Met zulke evenementen is ook vanuit de organisatie een beetje extra controle niet verkeerd. Maargoed, zal wel aan mij liggen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Titan:

Mooi dat Price zich uitspreekt en zijn titel alleen op een eerlijke manier wil verdedigen. Siert hem, vooral hem.

Of zou Price het doen omdat hij zelf inmiddels ook een positieve zelftest heeft liggen? Heeft al vaker gezegd dat het puur om het geld gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei neva:

Of zou Price het doen omdat hij zelf inmiddels ook een positieve zelftest heeft liggen? Heeft al vaker gezegd dat het puur om het geld gaat.

Is altijd mogelijk, haha. Hopelijk sluiten een paar andere grote namen zich aan, zoals Wright en Anderson. Twee in het circuit aimabele personen, beetje extra druk op de PDC.

Link naar opmerking
Deel via andere websites