delichris Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 Zojuist zei Michaelinho*: Ja maar vervolgens staan ze wel in een volle zaal. En veel van die gasten zijn met kerst thuis geweest of zijn bij elkaar gekropen met kerst. Dat wel, maar ik dacht dat van Gerwen dit allemaal ging vermijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 Karin (de vrouw van Vincent) geeft aan dat hij geen kamer heeft gedeeld met Van Gerwen en/of Van Duijvenbode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 Spelers kunnen gewoon naar huis gaan als ze willen. Engelse spelers gaan met kerst en oud en nieuw geowon naar huis. Sterker nog is wellicht een betere bubbel nu dan een hotel waar wellicht meerdere besmette personen rondlopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 Lekker potje tussen Price en Huybrechts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 Heerlijke partij. Jammer dat Huybrechts telkens niet thuis gaf als hij kon breken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 Heb ik iets gemist of zijn ze a la Newton-Reyes vergeten te bullen bij 5-5? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 5 minuten geleden zei 19CH98: Heb ik iets gemist of zijn ze a la Newton-Reyes vergeten te bullen bij 5-5? Dat hoeft niet. Degene die wedstrijd begint mag ook de laatste leg beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 Zojuist zei timpy00: Dat hoeft niet. Degene die wedstrijd begint mag ook de laatste leg beginnen. Dan is dat dus veranderd en heb ik het niet meegekregen, Bedankt voor je snelle antwoord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 Was zelf inderdaad ook in de veronderstelling dat er gebulld had moeten worden. Blijkbaar een gewijzigde regel. En pfoe, wat liet Kim het daar liggen. Volgens mij 7 of 8 pijlen om te breken, verdeeld in 3 legs. Voor mijn bracket had het overigens niet verkeerd geweest, want heb Price eruit tegen Clayton in de kwartfinale. En die heeft namelijk al een enorm lastig schema. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 Ik heb Price als WK in mijn bracket maar toch had ik hem vandaag wel de uitschakeling gegund Qua bracket zit het probleem vooral in het kwart Dimitri bij mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 So close no matter how far. Damn,Price overleeft een orkaantje. Hij werd bijna (met enige zin van overdrijving natuurlijk) weggeblazen. Kim had echt wel de kansen om hem uit te schakelen,maar miste op te veel cruciale momenten de double. Once in a lifetime. Ben benieuwd of van Duivenbode het Price even moeilijk kan maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 Clayton de favoriet voor de eindzege imo, al is het WK natuurlijk niet z'n beste toernooi dus wie weet wat de volgende potten gaan brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 december 2021 Share Geplaatst 28 december 2021 Wat een pot gisteren Price - Huybrechts. Heletijd ook met elkaar te ruziën. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 december 2021 Share Geplaatst 28 december 2021 Fijn dat Searle wint. Mede omdat Noppert er daardoor uit ligt. Vind zijn stijl zo vermoeiend om naar te kijken, dat gemik iedere pijl... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 december 2021 Share Geplaatst 28 december 2021 3 minuten geleden zei MetalMichael: Fijn dat Searle wint. Mede omdat Noppert er daardoor uit ligt. Vind zijn stijl zo vermoeiend om naar te kijken, dat gemik iedere pijl... Dit + een enorm saaie vent, volgens mij. Net als die Raymond Smith. Die heeft precies hetzelfde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 28 december 2021 Share Geplaatst 28 december 2021 Martijn gaat als een malle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 28 december 2021 Share Geplaatst 28 december 2021 Helaas wel. Ik heb Cullen halve finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 28 december 2021 Share Geplaatst 28 december 2021 Cullen hier ook de enige die dit kwart van mijn bracket nog redelijk kan redden maar ik zie hem toch graag verliezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 28 december 2021 Share Geplaatst 28 december 2021 Hoppaaa! Lekker hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 28 december 2021 Share Geplaatst 28 december 2021 Eigenlijk bizar dat Cullen niet wint. Zeker die derde set waarin hij gemiddeld 20 punten beter gooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 28 december 2021 Share Geplaatst 28 december 2021 Was ook leuk potje. Kleermaker maakt toch ook wel indruk. Mooie manier om te finishen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 28 december 2021 Share Geplaatst 28 december 2021 Nou lekker dan, van Gerwen ook positief.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 28 december 2021 Share Geplaatst 28 december 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 december 2021 Share Geplaatst 28 december 2021 Tsja.. was te verwachten. Je maakt mij alleen niet wijs dat er alleen Nederlanders positief testen. Dat is bijna te toevallig. Echt zonde voor het toernooi dit.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 28 december 2021 Share Geplaatst 28 december 2021 Kunnen beter het hele WK stoppen op deze manier. Dit heeft niks meer met presteren te maken als je er door een Coronabesmetting uitgegooid kan worden en het dus wijdverspreid is door het toernooi heen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten