Jotew Geplaatst 24 december 2021 Share Geplaatst 24 december 2021 (bewerkt) 3 minuten geleden zei timpy00: Je kan de gemiste wedstrijden terugkijken. Zijn wel een paar eerste en tweede ronde potjes die je een tijdje zoet houden. Nou als ik die kant al op moet gooi ik er wel een paar tabletten extra in dat ik overdag wat meer slaap om de dagen door te komen 24 december 2021 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 24 december 2021 Share Geplaatst 24 december 2021 51 minuten geleden zei Jotew: Godsamme lig je dan met je geopereerde knie op de bank, zijn er de komende dagen geen wedstrijden. Hebben we helemaal niks meer om te kijken Netflix al uitgespeeld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 24 december 2021 Share Geplaatst 24 december 2021 Die 1e set van Barney was hoopgevend, maar daarna was het weer same old. Meneer mist kansjes en heeft dan de weerbaarheid van een meisje van 5. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 december 2021 Share Geplaatst 25 december 2021 Barney corona zegt hij op Twitter. Tijdens / net na de wedstrijd de eerste symptomen. Ben benieuwd wat het net de rest van het toernooi doet. Vallen bijna allemaal in de risicogroep natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 25 december 2021 Share Geplaatst 25 december 2021 22 uur geleden zei Elsjorro1990: Die 1e set van Barney was hoopgevend, maar daarna was het weer same old. Meneer mist kansjes en heeft dan de weerbaarheid van een meisje van 5. Een meisje van 5 die zó goed kan gooien voelt geen druk en gooit Cross er dan af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 december 2021 Share Geplaatst 25 december 2021 4 uur geleden zei MetalMichael: Barney corona zegt hij op Twitter. Tijdens / net na de wedstrijd de eerste symptomen. Ben benieuwd wat het net de rest van het toernooi doet. Vallen bijna allemaal in de risicogroep natuurlijk. Fijne kerst zal Cross nu wel hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 25 december 2021 Share Geplaatst 25 december 2021 Barney gaat positief het nieuwe jaar in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 december 2021 Share Geplaatst 25 december 2021 6 uur geleden zei timpy00: Fijne kerst zal Cross nu wel hebben. Hij zal het wel positief in zien. Hij ziet zijn vrouw dan niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 26 december 2021 Share Geplaatst 26 december 2021 Als belg zijnde vind ik het wel enorm spijtig dat Dimi eruit ligt,maar die Hempel was bizar goed op de checkout's. Ik hoop dat Huybrechts voor verrassing van formaat kan zorgen maar was enorm slecht tegen Beaton. Voor de rest heb ik niet echt een favo speler,maar ik gun het Wade eigenlijk wel. Al moet die nu ook niet overdrijven met zijn reacties,ik vind hem onnatuurlijk op die manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 Niet gedacht dat van Duijvenbode überhaupt nog in de buurt van een comeback zou gaan komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 Heerlijke comeback zeg. Post kerst is mooi begonnen voor het WK Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 Heerlijk potje. Ik kijk voor 't eerst met Engels commentaar (ben in Engeland) en dat is wel aan te raden als je genoeg gehoord hebt van Jacques Nieuwlaat en consorten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 Wat maakte Dirk het zichzelf lastig zeg. Wel knap dat hij hem er nog uit sleept! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 Wat een kerel, heerlijk om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 Ik kijk alleen zijn opkomst, dan zet ik hem weer uit. Maar dit is ook mooie tv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 Wanneer je dus een bet hebt lopen en als VD Voort wint heb je hem binnen. Heeft hij corona. Wel zuur, had hem echt goede kans gegeven om van Wade te winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 Dit gaat nog verder uit de klauwen lopen.. Raymond positief, nu Van der Voort. Grote kans dat ook Dirk en Van Gerwen en eventueel Cross nog positief zullen testen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 Hoe gaat t met die scheidsrechters in darts? Is het overal de zelfde scheids? Want als die besmet geraakt dan kan het ook wel rap gaan denk ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 Zojuist zei NicoHaak: Hoe gaat t met die scheidsrechters in darts? Is het overal de zelfde scheids? Want als die besmet geraakt dan kan het ook wel rap gaan denk ik? Zijn drie scheidsrechters (volgens mij) die alle wedstrijden doen. Zelfde geld voor het groepje schrijvers. Maar zoals je op het podium al ziet fysiek contact voor en of na de wedstrijd met hen wordt sowieso vermeden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 Ja okay maar volgens mij geen mondkapjes en toch nog wel redelijk kort erop. Wat ruk dat dit kan gebeuren zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 Vier scheidsrechters; Ware, Noble, Bray en Bevins. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 Blijkt dus dat spelers ook alleen een foto moeten laten zien van een negatieve zelftest. Sjoemelen wordt dan ook wel makkelijk gemaakt, waardoor er nu geruchten zijn over spelers die wel een positieve zelftest hebben gehad én toch hebben gespeeld eerder dit toernooi. Dan denk ik eerlijk gezegd direct aan Barney. Was wel heel toevallig allemaal dat hij tijdens/vlak na de partij ineens zich niet lekker voelde. Gaat voor de rest van het toernooi ook wel spannend worden, aangezien Vincent vast in contact is geweest met andere Nederlandse spelers. En wat nou als één van de finalisten straks vlak voor de finale corona blijkt te hebben? In Engeland zijn de besmettingscijfers ook echt enorm hoog op het moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 Volgens mij zitten die darters redelijk geïsoleerd van wat ik weet van vorig jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 Zojuist zei delichris: Volgens mij zitten die darters redelijk geïsoleerd van wat ik weet van vorig jaar. Ja maar vervolgens staan ze wel in een volle zaal. En veel van die gasten zijn met kerst thuis geweest of zijn bij elkaar gekropen met kerst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten