Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei timpy00:

Je kan de gemiste wedstrijden terugkijken. Zijn wel een paar eerste en tweede ronde potjes die je een tijdje zoet houden.

Nou als ik die kant al op moet gooi ik er wel een paar tabletten extra in dat ik overdag wat meer slaap om de dagen door te komen :P 

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Elsjorro1990:

Die 1e set van Barney was hoopgevend, maar daarna was het weer same old. Meneer mist kansjes en heeft dan de weerbaarheid van een meisje van 5. 

Een meisje van 5 die zó goed kan gooien voelt geen druk en gooit Cross er dan af. :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als belg zijnde vind ik het wel enorm spijtig dat Dimi eruit ligt,maar die Hempel was bizar goed op de checkout's.

Ik hoop dat Huybrechts voor verrassing van formaat kan zorgen maar was enorm slecht tegen Beaton.

Voor de rest heb ik niet echt een favo speler,maar ik gun het Wade eigenlijk wel.

Al moet die nu ook niet overdrijven met zijn reacties,ik vind hem onnatuurlijk op die manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei NicoHaak:

Hoe gaat t met die scheidsrechters in darts? Is het overal de zelfde scheids? Want als die besmet geraakt dan kan het ook wel rap gaan denk ik?

Zijn drie scheidsrechters (volgens mij) die alle wedstrijden doen. Zelfde geld voor het groepje schrijvers.

Maar zoals je op het podium al ziet fysiek contact voor en of na de wedstrijd met hen wordt sowieso vermeden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijkt dus dat spelers ook alleen een foto moeten laten zien van een negatieve zelftest. Sjoemelen wordt dan ook wel makkelijk gemaakt, waardoor er nu geruchten zijn over spelers die wel een positieve zelftest hebben gehad én toch hebben gespeeld eerder dit toernooi. Dan denk ik eerlijk gezegd direct aan Barney. Was wel heel toevallig allemaal dat hij tijdens/vlak na de partij ineens zich niet lekker voelde. 

Gaat voor de rest van het toernooi ook wel spannend worden, aangezien Vincent vast in contact is geweest met andere Nederlandse spelers. En wat nou als één van de finalisten straks vlak voor de finale corona blijkt te hebben? In Engeland zijn de besmettingscijfers ook echt enorm hoog op het moment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites