Satyr Geplaatst 22 december 2021 Share Geplaatst 22 december 2021 13 minuten geleden zei Arezo: Van hoeveel spelers op dit toernooi zou je kunnen winnen @Satyr? Op een goede dag zullen er vast wel een paar zijn waar ik van win. Denk aan een Aziaat ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 @La Pulga, vanavond vanaf 2200 is het Barney tegen Cross. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 5 minuten geleden zei neva: @La Pulga, vanavond vanaf 2200 is het Barney tegen Cross. Thanks man, was het alweer bijna vergeten! Wat verwachten jullie er van? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 1 minuut geleden zei La Pulga: Thanks man, was het alweer bijna vergeten! Wat verwachten jullie er van? Zal heel lastig worden maar als ie boven de 100 gemiddeld gooit heeft ie zeker een kans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 Whitlock was gisteren wel echt enorm dramatisch zeg. Maar wel leuk dat Martijn door is naar de derde ronde. Zal wel een stuk stabieler moeten gooien om kans te maken tegen Cullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 Deze pot haha. Soutar staat 2-0 en 2-0 achter en Suljovic mist in totaal 8 match darts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 Bunting eruit, dus voor mij hoeft t allemaal niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 26 minuten geleden zei timpy00: Deze pot haha. Soutar staat 2-0 en 2-0 achter en Suljovic mist in totaal 8 match darts. Echt he. Zo'n 3-2 is totaal onverwachts dan. Zoiets kan je ook niet voorspellen. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 Leuk potje tussen Suljovic en Soutar. Ongekend dat Suljovic het nog weggeeft ook na die 2-0 voorsprong in legs in de 3e set Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 1 uur geleden zei Richarð.: Echt he. Zo'n 3-2 is totaal onverwachts dan. Zoiets kan je ook niet voorspellen. Toon verborgen inhoud Dit gelooft natuurlijk niemand haha. Geintje hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 @La Pulgaschakel je in poes? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 6 minuten geleden zei neva: @La Pulgaschakel je in poes? Ik wilde je echt net terug mentionen om jou er aan te herinneren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 Lekker begin wel. 17 minuten geleden zei La Pulga: Ik wilde je echt net terug mentionen om jou er aan te herinneren Fijne bromance bloeit hier op man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 Doei Barney. Hopen op weer een tenenkrommend slecht interview. De enige reden waarom ik naar het darten kijk dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 Bijzondere wedstrijd. Barney leek het helemaal kwijt te zijn zeg. Leek eigenlijk nergens op, terwijl de kansen er wel lagen. Cross ook vaak zat gemist, maar Barney stond dan te ver weg door matige scores. Zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 Eerste set was heel goed, maar ja, realistisch gezien wint Barney niet meer van Cross. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 Ik verwacht weer een interview waarin hij hint naar stoppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 Shit @neva, daar ging ons dingetje. Wie moet ik nu gaan volgen? Is @nevaSGZjouw broer ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 24 december 2021 Share Geplaatst 24 december 2021 1 uur geleden zei La Pulga: Shit @neva, daar ging ons dingetje. Wie moet ik nu gaan volgen? Is @nevaSGZjouw broer ofzo? Geen idee. Ik ga wel Van Gerwen kijken voor zolang dat duurt.. Ik denk dat nevaSGZ inderdaad van mij is man. Grappig. Ik zal aan het begin wel wat problemen hebben gehad met registreren of me geregistreerd hebben zonder ooit te posten. Geen idee. SGZ zal wel voor SoccerGameZ staan, dat was m'n allereerste forum waar ik kwam. Door daar ook hier terecht gekomen. Fuck, das lang geleden. Ken daar onder meer @Obodaivan en ik ben er van overtuigd dat er nog een paar hier zitten of hebben gezeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 december 2021 Share Geplaatst 24 december 2021 6 uur geleden zei neva: Geen idee. Ik ga wel Van Gerwen kijken voor zolang dat duurt.. Ik denk dat nevaSGZ inderdaad van mij is man. Grappig. Ik zal aan het begin wel wat problemen hebben gehad met registreren of me geregistreerd hebben zonder ooit te posten. Geen idee. SGZ zal wel voor SoccerGameZ staan, dat was m'n allereerste forum waar ik kwam. Door daar ook hier terecht gekomen. Fuck, das lang geleden. Ken daar onder meer @Obodaivan en ik ben er van overtuigd dat er nog een paar hier zitten of hebben gezeten. Moeten we nu melding maken van dubbelccount? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 24 december 2021 Share Geplaatst 24 december 2021 18 minuten geleden zei timpy00: Moeten we nu melding maken van dubbelccount? Als jij daar gelukkig van wordt, zal ik je niet proberen tegen te houden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 december 2021 Share Geplaatst 24 december 2021 23 minuten geleden zei neva: Als jij daar gelukkig van wordt, zal ik je niet proberen tegen te houden Ik zal het door de vingers zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 24 december 2021 Share Geplaatst 24 december 2021 Godsamme lig je dan met je geopereerde knie op de bank, zijn er de komende dagen geen wedstrijden. Hebben we helemaal niks meer om te kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 december 2021 Share Geplaatst 24 december 2021 Zojuist zei Jotew: Godsamme lig je dan met je geopereerde knie op de bank, zijn er de komende dagen geen wedstrijden. Hebben we helemaal niks meer om te kijken Je kan de gemiste wedstrijden terugkijken. Zijn wel een paar eerste en tweede ronde potjes die je een tijdje zoet houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten