neva Geplaatst 20 december 2021 Share Geplaatst 20 december 2021 Op 17-12-2021 om 20:13 zei neva: Maandagavond rond 22:00. @La Pulga nog even een reminder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 december 2021 Share Geplaatst 20 december 2021 13 minuten geleden zei neva: @La Pulga nog even een reminder Shit ik had op jou moeten stemmen als MUer van het jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 december 2021 Share Geplaatst 20 december 2021 Ook zeker even inschakelen bij Barney. Toch classic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 20 december 2021 Share Geplaatst 20 december 2021 1 uur geleden zei La Pulga: Shit ik had op jou moeten stemmen als MUer van het jaar. Zonde. Weet je wat, krijg je een notificatie van deze quote als allerlaatste eventuele reminder en dan herinner ik je volgend jaar aan dit gesprek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 20 december 2021 Share Geplaatst 20 december 2021 Prima eerste set. Je wint er geen WK finale mee maar komt dit wel door op deze manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 december 2021 Share Geplaatst 20 december 2021 44 minuten geleden zei neva: Zonde. Weet je wat, krijg je een notificatie van deze quote als allerlaatste eventuele reminder en dan herinner ik je volgend jaar aan dit gesprek. Mag ik dan wel voortaan een mention bij al zijn wedstrijdjes? En ook af en toe Van Gerwen mag wel. Cross tegen Barney lijkt mij wel een hele leuke match. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 20 december 2021 Share Geplaatst 20 december 2021 6 minuten geleden zei La Pulga: Mag ik dan wel voortaan een mention bij al zijn wedstrijdjes? En ook af en toe Van Gerwen mag wel. Cross tegen Barney lijkt mij wel een hele leuke match. Kan het niet beloven, maar ga dit WK mijn uiterste best voor je doen. Donderdag rond dezelfde tijd is Cross vs. Barney. MvG speelt na Kerst weer eens. Laat ik tegen die tijd wel weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 december 2021 Share Geplaatst 20 december 2021 Prima pot. Laatste set wat slordig op de dubbels, maar geen probleem in deze eerste ronde. Ilagan had ik overigens een stuk beter verwacht, maar die begon eind eerste set al sneller te gooien. Leek hem niet echt goed te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 december 2021 Share Geplaatst 21 december 2021 Mooi om naar te kijken als Smith ze er achter elkaar in loopt te beuken. Dan lijkt het een heel makkelijk spelletje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 21 december 2021 Share Geplaatst 21 december 2021 9 minuten geleden zei MetalMichael: Mooi om naar te kijken als Smith ze er achter elkaar in loopt te beuken. Dan lijkt het een heel makkelijk spelletje. Zo mooi is dat he, het gemak waarmee die pijltjes bord in gaan. Vroeger had Lewis dat ook, die keek soms niet eens naar de derde pijl als de vorige al in de triple 20 zaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 december 2021 Share Geplaatst 21 december 2021 7 minuten geleden zei rich ruzzian: Zo mooi is dat he, het gemak waarmee die pijltjes bord in gaan. Vroeger had Lewis dat ook, die keek soms niet eens naar de derde pijl als de vorige al in de triple 20 zaten. Anderson heeft dat ook een periode gehad. Heerlijk om naar te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 21 december 2021 Share Geplaatst 21 december 2021 Je weet als tegenstander ook gewoon dat je staat te figureren op het podium dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 december 2021 Share Geplaatst 21 december 2021 Met mijn dart kennis durf ik te vertellen dat er zojuist een verrassing plaats heeft gevonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 21 december 2021 Share Geplaatst 21 december 2021 Zo dan even bijna 90% op de dubbels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 21 december 2021 Share Geplaatst 21 december 2021 Slecht voor mijn voorspellingen want had Dimitri ver laten komen. Echter irriteer ik mezelf altijd aan hem dus wat dat betreft wel fijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 december 2021 Share Geplaatst 21 december 2021 Hempel gooit best vaak bij ons in de regio, superaardige gozer, totaal geen maniertjes ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 december 2021 Share Geplaatst 22 december 2021 15 uur geleden zei Satyr: Hempel gooit best vaak bij ons in de regio, superaardige gozer, totaal geen maniertjes ofzo. Maatje uit mijn team moest eens tegen hem in de 1e ronde van de Dutch Open, toen we paar jaar geleden met ons vriendenteam ook eens mee gingen doen Prima kerel leek het mij inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 22 december 2021 Share Geplaatst 22 december 2021 Pfoe zag net die partij van Durrant. Triest om die man zo te zien worstelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 22 december 2021 Share Geplaatst 22 december 2021 3 minuten geleden zei rich ruzzian: Pfoe zag net die partij van Durrant. Triest om die man zo te zien worstelen. Inderdaad zonde maar wel de makkelijkste punten uit de poule van @Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 december 2021 Share Geplaatst 22 december 2021 28 minuten geleden zei 19CH98: Inderdaad zonde maar wel de makkelijkste punten uit de poule van @Richarð. Denk wel dat iedereen die punten heeft haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 december 2021 Share Geplaatst 22 december 2021 Ik heb Cullen ver in het schema, maar dat zit er voorlopig niet in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 22 december 2021 Share Geplaatst 22 december 2021 11 minuten geleden zei Satyr: Ik heb Cullen ver in het schema, maar dat zit er voorlopig niet in. En het draait om. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 december 2021 Share Geplaatst 22 december 2021 11 minuten geleden zei Satyr: Ik heb Cullen ver in het schema, maar dat zit er voorlopig niet in. Ik heb hem halve finale. En zijn kwart van het toernooi zit er potentieel gunstig uit. Dus hoop wel dat hij dit er even uitsleept ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 22 december 2021 Share Geplaatst 22 december 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 22 december 2021 Share Geplaatst 22 december 2021 Van hoeveel spelers op dit toernooi zou je kunnen winnen @Satyr? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten