Satyr Geplaatst 20 november 2021 Share Geplaatst 20 november 2021 Vandaag was er een supersterk bezet koppeltoernooi in Geleen. Raad eens wie er gewonnen heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 20 november 2021 Share Geplaatst 20 november 2021 1 uur geleden zei Satyr: Vandaag was er een supersterk bezet koppeltoernooi in Geleen. Raad eens wie er gewonnen heeft Co Stompé? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 november 2021 Share Geplaatst 20 november 2021 2 uur geleden zei Satyr: Vandaag was er een supersterk bezet koppeltoernooi in Geleen. Raad eens wie er gewonnen heeft Niet Joost Volmer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 25 november 2021 Share Geplaatst 25 november 2021 Luke Littler, 14 jaar, gooide vandaag op het Jeugd WK in de kwartfinale een 9 darter. Hij gooide 177/174/150. Hij won ook het toernooi, net als gisteren en eergisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 16 december 2021 Share Geplaatst 16 december 2021 Zit naar de partij Mitchell vs Landman te kijken en die Mitchell heeft nu 14 pogingen op een dubbel allemaal gemist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 december 2021 Share Geplaatst 16 december 2021 Denk dat @Satyrdie Norman Jr. alle hoeken van het bord zou laten zien als hij zo blijft gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 16 december 2021 Share Geplaatst 16 december 2021 13 minuten geleden zei Richarð.: Denk dat @Satyrdie Norman Jr. alle hoeken van het bord zou laten zien als hij zo blijft gooien. Heeft wel een stuk betere gemiddeldes staan inderdaad als wat hij nu aan het laten zien is. Komt wel over als een sympathieke kerel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 december 2021 Share Geplaatst 16 december 2021 3 minuten geleden zei timpy00: Heeft wel een stuk betere gemiddeldes staan inderdaad als wat hij nu aan het laten zien is. Komt wel over als een sympathieke kerel. Ik ken hem vooral van dit; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 16 december 2021 Share Geplaatst 16 december 2021 1 minuut geleden zei Richarð.: Ik ken hem vooral van dit; Ja ik dacht ook nu gaat het komen, maar dat valt nog wel een beetje tegen tot nu toe. Hij gaat wel wat beter spelen inmiddels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 december 2021 Share Geplaatst 16 december 2021 Die 14 gemiste dubbels van Mitchell kan ik ook wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 december 2021 Share Geplaatst 16 december 2021 Ik word trouwens strontzenuwachtig van Ricky Evans, hoe grappig hij ook is. Neem toch even rust joh, het moet niet zo snel mogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 17 december 2021 Share Geplaatst 17 december 2021 Die Lauby had het tempo er anders ook wel inzitten.. Blijft ook zonde om te zien dat Lewis zo ver is afgegleden op de wereldranglijst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 december 2021 Share Geplaatst 17 december 2021 50 minuten geleden zei Elano: Die Lauby had het tempo er anders ook wel inzitten.. Blijft ook zonde om te zien dat Lewis zo ver is afgegleden op de wereldranglijst. Ben wel blij dat Lauby uiteindelijk verloor. O'Connor is bij scorito namelijk mijn captain in ronde 2 haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 december 2021 Share Geplaatst 17 december 2021 Ik had gisteren Ricky als captain. Jammer dat de cultheld eruit vloog :( Heb er verder niet zoveel verstand van, maar wil wel eind vh jaar een leuke scorito index plek hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 december 2021 Share Geplaatst 17 december 2021 Wattimena wat een dweil.. die aftocht was nog pijnlijker als zijn spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 december 2021 Share Geplaatst 17 december 2021 Mag ik van iemand een mention als Barney weer eens op tv is? Volg het verder niet zo maar ik wil even de tijden van 10 jaar terug beleven met mezelf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 december 2021 Share Geplaatst 17 december 2021 1 uur geleden zei La Pulga: Mag ik van iemand een mention als Barney weer eens op tv is? Volg het verder niet zo maar ik wil even de tijden van 10 jaar terug beleven met mezelf Maandagavond rond 22:00. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 december 2021 Share Geplaatst 17 december 2021 Wat een grafwedstrijd zeg, Lim vs Murnan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 17 december 2021 Share Geplaatst 17 december 2021 Lim haalt zijn vorm niet en gaat straks gewoon winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 december 2021 Share Geplaatst 17 december 2021 1 minuut geleden zei himan: Lim haalt zijn vorm niet en gaat straks gewoon winnen. Denk dat voor Murnan zijn niveau niet haalt tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 17 december 2021 Share Geplaatst 17 december 2021 Volgens mij halen ze beiden hun niveau niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchDoofus Geplaatst 17 december 2021 Share Geplaatst 17 december 2021 Mooi... gewoon mooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 december 2021 Share Geplaatst 17 december 2021 En daar ging dankzij een 9 darter mijn scorito captain eruit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 18 december 2021 Share Geplaatst 18 december 2021 Labanauskas, lekker hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 19 december 2021 Share Geplaatst 19 december 2021 Daar gaan de dames. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten