KayDeManaager Geplaatst 30 september 2021 Share Geplaatst 30 september 2021 8 minuten geleden zei Satyr: Ja, ik ken die van de rankingtoernooien daar. Team 6 is met Jan Peeters Ow tof, ik denk dat ik er dan wel op mijn plek ga zijn. Dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 30 september 2021 Share Geplaatst 30 september 2021 1 uur geleden zei KayDeManaager: M'Geleen Dan zullen we ons misschien nog wel tegen komen wanneer ik uit moet naar reünie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 30 september 2021 Share Geplaatst 30 september 2021 2 minuten geleden zei chrisje1993: Dan zullen we ons misschien nog wel tegen komen wanneer ik uit moet naar reünie. Dat zou zomaar eens kunnen Chris Alleen weten we van elkaar niet wie we zijn haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 september 2021 Share Geplaatst 30 september 2021 Zojuist zei KayDeManaager: Dat zou zomaar eens kunnen Chris Alleen weten we van elkaar niet wie we zijn haha Chris speelt tegen reunie 5 in november, jullie spelen dan uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 30 september 2021 Share Geplaatst 30 september 2021 3 uur geleden zei KayDeManaager: Dat zou zomaar eens kunnen Chris Alleen weten we van elkaar niet wie we zijn haha Dat klopt wel haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 oktober 2021 Share Geplaatst 9 oktober 2021 Vandaag uit naar Winterwijk, bijna 2,5 rijden waarvan twee uur door Duitsland. We vertrekken om half tien, de wekker ging om half acht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 10 oktober 2021 Share Geplaatst 10 oktober 2021 Afgelopen vrijdag weer de eerste wedstrijd van het seizoen gehad. Ook voor het eerst sinds de laatste wedstrijd weer mijn pijlen aangeraakt. Moest nog wel even inkomen. In mijn single 2-0 achter, daarna miste mijn tegenstander veel pijlen om de match te winnen. Met enig geluk mijn dubbel uitgegooid. Daarna kwam ik er beter in en hij was het kwijt en uiteindelijk met 3-2 gewonnen. De rest van de avond was het dramatisch en zijn we met 7-2 verslagen. Maar fijn dat we weer zijn begonnen. En ook wel een goed gevoel over gehouden aan mijn single. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 oktober 2021 Share Geplaatst 12 oktober 2021 Ik heb even wat zitten knutselen voor de derby van over een maand ---------------------------------- @KayDeManaageren @chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 13 oktober 2021 Share Geplaatst 13 oktober 2021 Ik kom waarschijnlijk kijken in de Reunie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 25 oktober 2021 Share Geplaatst 25 oktober 2021 Gisteren een mooie 4de plek behaald in de club kampioenschappen!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 25 oktober 2021 Share Geplaatst 25 oktober 2021 Goed bezig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 25 oktober 2021 Share Geplaatst 25 oktober 2021 2 uur geleden zei Satyr: Goed bezig Heb wel wat geluk gehad dat mijn dubbels erg goed gingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 26 oktober 2021 Share Geplaatst 26 oktober 2021 Hier nog ongeslagen in de competitie en zitten nog in de koker voor de 2e ronde A voor de beker Heerlen-Sittard in de DOL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 oktober 2021 Share Geplaatst 27 oktober 2021 Drukke dartdagen voor de boeg, morgen in de DOL uit naar Genhout, vrijdag in de SLDL thuis tegen datzelfde Genhout, zaterdag Superleague en zondag een toernooi in Benschop (Utrecht). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 28 oktober 2021 Share Geplaatst 28 oktober 2021 Dartbord op standaard voor mijn verjaardag gekregen. Nog een beetje plaats maken en dan lekker gaan gooien en oefenen binnen :P. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 Hoi @Bolderbast, hoe gooi jij 159 uit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 30 minuten geleden zei Satyr: Hoi @Bolderbast, hoe gooi jij 159 uit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 4 november 2021 Share Geplaatst 4 november 2021 Gisteren mijn 2e wedstrijd van het seizoen gegooid. Met 7-2 gewonnen, dat hadden we ook wel even nodig het ging nog niet zo goed tot op heden. Mijn eigen singel weer gewonnen net als de vorige wedstrijd. Dit keer met 2-0 voor, 2-2 en toch nog gewonnen. Vorige keer stond ik 2-0 achter en won ik hem nog. Zat er gisteren voor mijn doen echt lekker in. Hopelijk kan ik dat vast houden de komende wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 november 2021 Share Geplaatst 4 november 2021 Goed bezig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 16 november 2021 Share Geplaatst 16 november 2021 Haha, heerlijk die Sherrock. 3-1 achter en 5-3 winnen met 170 als winner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 november 2021 Share Geplaatst 17 november 2021 8 uur geleden zei GAE EAGLES: Haha, heerlijk die Sherrock. 3-1 achter en 5-3 winnen met 170 als winner. Dat was echt wel heel gaaf, eerst die 141, dan die 120 missen en dan met Clemens op 68 zelf 170 uitgooien, tegen de darts in ook nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 17 november 2021 Share Geplaatst 17 november 2021 Ze lijkt ook totaal geen last te hebben van 'podiumstress', integendeel zelfs! Prachtige finish inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 november 2021 Share Geplaatst 17 november 2021 10 uur geleden zei GAE EAGLES: Haha, heerlijk die Sherrock. 3-1 achter en 5-3 winnen met 170 als winner. Geniaal dit. Huisgenoot wilde na Oranje 'ff darten kijken. Gooit die chick ineens 170 uit. Wij los op de bank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 17 november 2021 Share Geplaatst 17 november 2021 Hahah Brooks tegen Price. Jonge ventje komt even terug tot 6-6 en komt zojuist op een 6-7 voorsprong Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 18 november 2021 Share Geplaatst 18 november 2021 Ook nu staat ze weer goed te gooien, ook al bakt Suljovic er geen zak van. Mooi om te zien hoe onverstoord ze is en gewoon haar ding doet en dat goed doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten