Jump to content

Darts Topic

Mvdv
 Share

Recommended Posts

2 uur geleden zei KayDeManaager:

Ik had inderdaad gezien dat je de plaatselijke Masters gewonnen hebt :D Gefeliciteerd nog man! Heel knap resultaat om daar te winnen. Wie waren je tegenstanders dan?

Huub Jansen 2-0

Roger Palmen 2-1

Wesley Smit 2-1

Remo Mandiau 3-0

Robbie Knops 3-0

Mike Farrinaccio 3-0

2 uur geleden zei Satyr:

Huub Jansen 2-0

Roger Palmen 2-1

Wesley Smit 2-1

Remo Mandiau 3-0

Robbie Knops 3-0

Mike Farrinaccio 3-0

Op de eerste naam na, zegt me alles wel wat qua naam. Vooral echt hele knappe overwinningen op Mandiau en Robbie Knops zeg!

• 3 weeks later...

Speel nu eigenlijk vrijwel dagelijks wel een paar legs op t werk. Zijn nu met zoveel darters dat we van de week een 2e bord hebben opgehangen in de kantine. 

Een van de nieuwe collega’s speelt competitie in de 1e divisie. Klein niveau verschilletje wel met de rest ;c

Citaat

Darter Kyle Anderson is op 33-jarige leeftijd overleden, meldt dartsbond PDC dinsdag. Over de doodsoorzaak van de Australiër is niets bekend.

Anderson was een bekend gezicht in de dartswereld. Zo was hij er jarenlang vrijwel altijd bij op het PDC-WK, waarop hij tijdens de editie van 2019 zijn beste prestatie neerzette door de derde ronde te halen.

Zijn grootste overwinning boekte Anderson in 2017, toen hij de Auckland Darts Masters op zijn naam schreef. De Australiër was in de finale toen nipt te sterk voor zijn landgenoot Corey Cadby.

Onder anderen Michael van Gerwen heeft gereageerd op het overlijden van Anderson. "Hij was een lieve man met wie het altijd leuk was", schrijft de drievoudig wereldkampioen op Twitter. "We hebben geweldige partijen tegen elkaar gespeeld. Hij was een fantastische speler en een sieraad voor Australië en het darts."

PDC-voorzitter Barry Hearn noemt Anderson "een populaire darter, die met zijn talent en toewijding een inspiratie was voor spelers over de hele wereld".

Totaal onverwacht voor mij iig. Nooit gehoord dat hij ergens mee zou kampen oid?

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

De Superleague is weer begonnen! We (Dartcafe Nouveau 1) moesten uit naar 't Geveltje uit Boxtel, een team dat via een play-off in de SL terecht is gekomen. We hadden geen idee hoe goed ze waren, al kenden we twee spelers van 'vroeger'. Uiteindelijk hadden we een redelijk simpele middag, met een 2-8 zege als gevolg. Zelf won ik mijn single en had een 137 finish. 9 oktober moeten we weer uit, dan naar Winterswijk

Naamloos.png.a59ad14e539d2c90ff796bd2d5e4676e.png