Jump to content

Darts Topic

Mvdv
 Share

Recommended Posts

Zo wisselvallig als de pest :D

1 leg 2x 140 en na 15 pijlen op een dubbel. Volgende leg 100 beginnen en geen treble meer raken...

Gooi bijna alle single 20s in het kleine vakje. Moet iets eerder loslaten denk ik.

Screenshot_20210728-151021_DartCounter.jpg

Screenshot_20210728-151043_DartCounter.jpg

10 minuten geleden zei Srangaman:

Zo wisselvallig als de pest :D

1 leg 2x 140 en na 15 pijlen op een dubbel. Volgende leg 100 beginnen en geen treble meer raken...

Gooi bijna alle single 20s in het kleine vakje. Moet iets eerder loslaten denk ik.

Screenshot_20210728-151021_DartCounter.jpg

Screenshot_20210728-151043_DartCounter.jpg

Dit is het niveau dat ik eind 2021 steady hoop te hebben.

9 minuten geleden zei timpy00:

Nee, dat kost me teveel en ik wil geen dikke week van huis.

Heb trouwens net, letterlijk 3 minuten geleden, een aanbod van het Noorse Superdarts gehad, die gaan me sponsoren met materiaal en ik krijg m'n eigen pijlen :classic_blink: Jullie kunnen ooit echte Satyr's kopen in de webshop :classic_biggrin:.

14 minuten geleden zei Satyr:

Nee, dat kost me teveel en ik wil geen dikke week van huis.

Heb trouwens net, letterlijk 3 minuten geleden, een aanbod van het Noorse Superdarts gehad, die gaan me sponsoren met materiaal en ik krijg m'n eigen pijlen :classic_blink: Jullie kunnen ooit echte Satyr's kopen in de webshop :classic_biggrin:.

Wat kost dat eigenlijk 500 ofzo toch?

Haha mooi man. We zien de link (en kortingscode) wel verschijnen.

18 uur geleden zei Satyr:

Plus 7 dagen een hotel en eten/drinken. Ik drink niet veel, maar 1500 ben je wel kwijt.

En als je dan een tourcard weet te halen wil je toch spelen ook in die toernooien in de UK. En dan gaat de teller (€) pas echt lopen qua kosten ;c

1 uur geleden zei Michaelinho*:

En als je dan een tourcard weet te halen wil je toch spelen ook in die toernooien in de UK. En dan gaat de teller (€) pas echt lopen qua kosten ;c

Als je de tourcard niet haalt, mag je gratis aan de Eurotour doen, dat is beter te doen qua kosten. Dat zijn geen exotische bestemmingen, op Gibraltar na geloof ik.

1 uur geleden zei Michaelinho*:

Als je tourcard wel weet te halen werkt de medaille ook andersom natuurlijk. Zijn er ook weer makkelijker sponsoren te vinden etc.

Als je @Satyr ooit Q school overweegt, overweeg ik wel mee te financieren.

Edited by timpy00

2 uur geleden zei timpy00:

Als je tourcard wel weet te halen werkt de medaille ook andersom natuurlijk. Zijn er ook weer makkelijker sponsoren te vinden etc.

Als je @Satyr ooit Q school overweegt, overweeg ik wel mee te financieren.

Je moet maar eens op t kanaal van Matthew Edgar kijken op YouTube. Die heeft dat heel mooi uitgelegd! Valt vaak best tegen met sponsoren vinden en de kosten dekken. 

Ja is ook lastig, ik gooi wel eens mee bij een cafe hier twee straten verder. Daar gooien vaak Kim en Ronny huybregts, de rest van de familie van Dimitri van den Bergh. Brian Raman, Berry van Peer en wat jonge talenten. Daar heb ik het ook wel eens over met die gasten.

Gooi net een potje, mijn hoogste gemiddelde sinds ik het bijhoud.

56,94 gem met een finishpercentage van 62.50%, 5/8. :D

1x 140, 1x 121

Mistte nog D13 om 119 uit te gooien (T19,T12 en gooi D6 ipv D13).

Nog wel 116 (T19,19,D20) en 87 (17,T20,D5) uitgegooid. Bizar. :D

Edited by Srangaman

Afgelopen zaterdag mijn hoogste prijs geëvenaard, 150 voor een toernooizege. Won de kwart, halve en finale met 3-0. Was echt sterk bezet, dus ben erg tevreden. Heb ook geen makkelijk tegenstanders gehad.

5 uur geleden zei Satyr:

Afgelopen zaterdag mijn hoogste prijs geëvenaard, 150 voor een toernooizege. Won de kwart, halve en finale met 3-0. Was echt sterk bezet, dus ben erg tevreden. Heb ook geen makkelijk tegenstanders gehad.

Ik had inderdaad gezien dat je de plaatselijke Masters gewonnen hebt :D Gefeliciteerd nog man! Heel knap resultaat om daar te winnen. Wie waren je tegenstanders dan?