hjs Geplaatst 26 juli 2021 Share Geplaatst 26 juli 2021 Je bent zelf ook wel sterke darter zo te zien @Satyr. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 26 juli 2021 Share Geplaatst 26 juli 2021 Ja, maar niet constant genoeg. Te vaak 60 ipv 100 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 27 juli 2021 Share Geplaatst 27 juli 2021 Ik ben zelfs daar niet toe in staat hoor. Drie pijlen zitten vaak in ander vak of al dan niet zelfs buiten het bord. Is wel tijdje geleden dat ik nog gespeeld heb.Meer dan 5 jaar zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 27 juli 2021 Share Geplaatst 27 juli 2021 23 uur geleden zei Satyr: Ja, maar niet constant genoeg. Te vaak 60 ipv 100 Elke keer 60 noem ik constant. Bij mij schieten ze ook nog vaak in de 1 en 5. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 27 juli 2021 Share Geplaatst 27 juli 2021 Kijk naar al die experts, mijn beste scores komen als ik afzwaaiers heb in de triple 12 en triple 18 (nog steeds "trots" op mijn 174 T20,T20,T18) Nee helaas al lange tijd nauwelijks meer gedart omdat ik er de ruimte niet voor heb in mijn studentenkamer dus dan moet ik wel een jaar of 5 terug dat ik serieus veel gegooid heb. Op de club hangt wel een bord maar de kantine is natuurlijk al een tijdje dicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 juli 2021 Share Geplaatst 27 juli 2021 57 minuten geleden zei Srangaman: Elke keer 60 noem ik constant. Bij mij schieten ze ook nog vaak in de 1 en 5. Ja, oke. Maar ik moet naar de 85 gemiddeld voor een kansje op een zege bij een PDC toernooi en dat haal ik nu niet. Zit wel richting 75, maar da's leuk voor regionale toernooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 juli 2021 Share Geplaatst 27 juli 2021 Wij spelen op het werk nu vaak iedere pauze een paar legjes. Niveau’tje van niks natuurlijk, maar we zijn we allemaal aan elkaar gewaagd. We winnen allemaal wel eens van elkaar. Vandaag ging het best lekker, 5-1 tegen collega . Gemiddelde lag ergens tussen de 45 en 52 denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 27 juli 2021 Share Geplaatst 27 juli 2021 1 minuut geleden zei Michaelinho*: Wij spelen op het werk nu vaak iedere pauze een paar legjes. Niveau’tje van niks natuurlijk, maar we zijn we allemaal aan elkaar gewaagd. We winnen allemaal wel eens van elkaar. Vandaag ging het best lekker, 5-1 tegen collega . Gemiddelde lag ergens tussen de 45 en 52 denk ik. Kijk, dat niveau kan ik mee. Wat @Satyr doet is niet normaal, vind dat echt heel knap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 27 juli 2021 Share Geplaatst 27 juli 2021 (bewerkt) 21 minuten geleden zei Satyr: Ja, oke. Maar ik moet naar de 85 gemiddeld voor een kansje op een zege bij een PDC toernooi en dat haal ik nu niet. Zit wel richting 75, maar da's leuk voor regionale toernooien. Heb jij nog leuke spelletjes om een beetje mee te oefenen? Ik gooi af en toe een poosje alleen maar op de 20, maar dat verveelt ook snel. Dit jaar wel al een viertal 180s gegooid! 27 juli 2021 bewerkt door Srangaman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vis Geplaatst 27 juli 2021 Share Geplaatst 27 juli 2021 35 minuten geleden zei Satyr: Ja, oke. Maar ik moet naar de 85 gemiddeld voor een kansje op een zege bij een PDC toernooi en dat haal ik nu niet. Zit wel richting 75, maar da's leuk voor regionale toernooien. Mijn collega zit ook beetje tussen de 75 en 85 met zo nu en dan een uitschieter naar boven en tegen mij naar beneden haha Met een andere collega en tevens teamgenoot gooi ik bijna elke pauze wel. Waar ik tussen de 55 en 60 zit, zit hij tussen 65 en 70. Gaat langzaamaan omhoog :-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 juli 2021 Share Geplaatst 27 juli 2021 22 minuten geleden zei Srangaman: Heb jij nog leuke spelletjes om een beetje mee te oefenen? Ik gooi af en toe een poosje alleen maar op de 20, maar dat verveelt ook snel. Dit jaar wel al een viertal 180s gegooid! Je zou dartcounter kunnen proberen (app of website), daar staat van alles op aan trainen en spelletjes. Ik ben de spelletjesfase wel voorbij, ik gooi 301 (moet in max 9 pijlen uit) of 170, max 5 pijlen. En vooral dubbels. D20, D16, D8, D18, D10 en mijn favoriet D14. Ik had gisteren 4x 180 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 juli 2021 Share Geplaatst 27 juli 2021 1 uur geleden zei Srangaman: Heb jij nog leuke spelletjes om een beetje mee te oefenen? Ik gooi af en toe een poosje alleen maar op de 20, maar dat verveelt ook snel. Dit jaar wel al een viertal 180s gegooid! Nu heb ik pas een jaar dartpijlen en een bord etc. Vind het spelletje wel heel leuk. Begon met hele dramatische gemiddeldes, 26 gemiddeld, 1,5% op dubbels. Nu een jaar later is het 40 gemiddeld 10% dubbels. Dus regelmatig spelen helpt wel. Zoals @Satyr zegt darcounter is fijne app. Ik speel vaak wedstrijden tegen de computer, ik zet hem dan op een gemiddelde en als ik win verhoog ik hem met 3 en als ik verlies verlaag ik hem met 2. Geen idee waarom op die manier was meer een gevoel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 27 juli 2021 Share Geplaatst 27 juli 2021 5 minuten geleden zei timpy00: Nu heb ik pas een jaar dartpijlen en een bord etc. Vind het spelletje wel heel leuk. Begon met hele dramatische gemiddeldes, 26 gemiddeld, 1,5% op dubbels. Nu een jaar later is het 40 gemiddeld 10% dubbels. Dus regelmatig spelen helpt wel. Zoals @Satyr zegt darcounter is fijne app. Ik speel vaak wedstrijden tegen de computer, ik zet hem dan op een gemiddelde en als ik win verhoog ik hem met 3 en als ik verlies verlaag ik hem met 2. Geen idee waarom op die manier was meer een gevoel. Heb die app ook gedownload. We kunnen wel eens een wedstrijdje doen? Wat is je nickname daar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 juli 2021 Share Geplaatst 27 juli 2021 1 uur geleden zei Satyr: Je zou dartcounter kunnen proberen (app of website), daar staat van alles op aan trainen en spelletjes. Ik ben de spelletjesfase wel voorbij, ik gooi 301 (moet in max 9 pijlen uit) of 170, max 5 pijlen. En vooral dubbels. D20, D16, D8, D18, D10 en mijn favoriet D14. Ik had gisteren 4x 180 Die gebruik ik ook regelmatig. Nu de laatste maanden ff nauwelijks omdat ik thuis met een kleine van 15 maanden eigenlijk niet aan darten toe kom. Maar daarvoor speelde ik veel cricket, double’s training en bob’s 27. Op t werk is het eigenlijk alleen maar 501 legjes gooien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 27 juli 2021 Share Geplaatst 27 juli 2021 (bewerkt) Net potje tot 5 legs gespeeld tegen die dartbot op 48 gem. 5-1 verloren , gooide zelf maar 43.76.. Wel 4x 100!!! 27 juli 2021 bewerkt door Srangaman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 juli 2021 Share Geplaatst 27 juli 2021 Gooi eens 5x 9 legs (niet stoppen bij 5-1 oid) en schrijf je gemiddeldes eens op. Als het hoogste en laagste een marge van 5 punten heeft, is het goed, dan ben je redelijk constant. Mag ook 5 of 7 legs zijn hoor, als het maar 5c hetzelfde is. Mijn rijtje van gisteren van: 72,78 71,22 73,91 74,35, 76,00 Dat is een goede constante serie over 45 legs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 juli 2021 Share Geplaatst 27 juli 2021 37 minuten geleden zei Srangaman: Heb die app ook gedownload. We kunnen wel eens een wedstrijdje doen? Wat is je nickname daar? Tim Bouterse Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 juli 2021 Share Geplaatst 27 juli 2021 Best of 5 legs, best of 5 sets. Dartbot op 85 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 Ik heb al respect voor het gooien van 9 sets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 Al kom ik ooit tot 70 gemiddeld ben ik al heel blij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 Ik haal de 30 nauwelijks Loop altijd te knoeien op de dubbels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 Toch sterk hoor @Satyr Meer dan gemiddeld niveau imo. mooi 3 dart average en mooi checkoutpercentage Denk dat velen daar alleen maar van kunnen dromen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 Heb je al wel eens Qschool gegooid of die plannen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 (bewerkt) 13 uur geleden zei Satyr: Best of 5 legs, best of 5 sets. Dartbot op 85 Best of 5 is toch tot de drie? 28 juli 2021 bewerkt door Srangaman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 Zo wisselvallig als de pest 1 leg 2x 140 en na 15 pijlen op een dubbel. Volgende leg 100 beginnen en geen treble meer raken... Gooi bijna alle single 20s in het kleine vakje. Moet iets eerder loslaten denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten