Jump to content

Darts Topic

Mvdv
 Share

Recommended Posts

Ik kreeg gisteren een bericht van een Noors dartbedrijf die mensen zoeken in NL/DE/BE die met hun materiaal willen gooien. Een soort van sponsoring dus, ze kwamen bij mij terecht via een vriend op Facebook, die had hun verteld dat hij iemand kende die goed kon gooien en een Noorse vlag als tattoo had.

Ze bellen me deze week voor een gesprek. Spannend? Ja. Leuk? Ook ja.

5 uur geleden zei Satyr:

Ik kreeg gisteren een bericht van een Noors dartbedrijf die mensen zoeken in NL/DE/BE die met hun materiaal willen gooien. Een soort van sponsoring dus, ze kwamen bij mij terecht via een vriend op Facebook, die had hun verteld dat hij iemand kende die goed kon gooien en een Noorse vlag als tattoo had.

Heel vet Marko. Houd me maar op de hoogte via Facebook als je wilt. Heel gaaf dit. Veel succes man

14 uur geleden zei Satyr:

Niet vergeten wie je vanaf dag 1 al wou sponsoren he. 

• 1 month later...

Zaterdag een wedstrijd verloren, die je 99 van de 100x wint. Let op...

Best of 7

Leg 1: Tegenstander begint, staat na 12 pijlen op 117, ik sta na 12 pijlen op 96. Hij gooit 117 uit: 15 darter

Leg 2: Ik begin, sta na 9 pijlen op 129, tegenstander staat na 9 pijlen op 81 (180-60-180 :classic_blink: ). Ik mis D12 om een 12 darter te gooien. Hij gooit 81 uit: 12 darter

Leg 3: Tegenstander begint, staat na 12 pijlen op 117. Ik sta na 12 pijlen op 121. Hij gooit 'm weer uit, 15 darter

Leg 4: Ik begin, mis twee pijlen op 40, tegenstander gooit 85 uit op de bull: 15 darter.

4-0 verloren :classic_biggrin:

Uiteraard gooide hij in de finale niks meer

• 2 weeks later...

Jammer dat ze The Viking amper eren.

Geen rouwband ofzo...

Toen een zeker lid van de koninklijke familie overleed was er wel een eerbetoon :(

Dimitri lijkt me toch geen eendagsvlieg te zien hoor @Satyr.

Haalt toch al heel het jaar meer dan behoorlijk niveau.

Vaak meer dan 100.XX average.Denk dat er niet veel beter doen dan hem op dat vlak.(De Sousa waarschijnlijk)

Alleen het finishen is pijnpunt.

Als hij op dit niveau of beter kan blijven spelen hoort hij thuis bij de wereldtoppers.

Dimi heeft ook wel adelbrieven,is toch tweevoudig Wereldkampioen bij de jeugd.

Is toch iets anders dan Cross,die op latere leeftijd prof is geworden.

Duzza natuurlijk bij BDO succesvol geweest,die is echt wel op de sukkel.

Jammer,vind hem toch ook wel topper.

Verder zie ik Humphries ook wel naar de echte top doorstoten.

Op 15-7-2021 om 20:05 zei MetalMichael:

Andy Fordham overleden. :(

Dat zat er wel een keer aan te komen. Sta nog ergens als 8-jarig pikkie met hem op de foto. Kwam hij hier overnachten in het dorp. De plaatselijke kroeg draait nog steeds op die omzet.