Satyr Geplaatst 5 april 2021 Share Geplaatst 5 april 2021 Price mist de PL ivm een positieve coronatest. Hij laat net op Facebook een filmpje zien, waarin hij 3 zelftests heeft gedaan en raad eens... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 april 2021 Share Geplaatst 5 april 2021 Alledrie in de triple 20? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 5 april 2021 Share Geplaatst 5 april 2021 42 minuten geleden zei 007mark: Alledrie in de triple 20? Geen idee Maar 3x negatief Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 5 april 2021 Share Geplaatst 5 april 2021 Lekker potje, met amper 50% op de dubbels :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 april 2021 Share Geplaatst 6 april 2021 Dit moet een van de beste potjes ooit van me zijn geweest. Tegenstander die elke fucking leg met 100+ begint, daar word je wel gek van hoor, hehehe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 april 2021 Share Geplaatst 21 april 2021 #goedbezig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 21 april 2021 Share Geplaatst 21 april 2021 Of je worst lust? Met huid en haar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 22 april 2021 Share Geplaatst 22 april 2021 Dit was echt de worst joke ever.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 23 april 2021 Share Geplaatst 23 april 2021 Gelukkig heet hij niet Hans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 23 april 2021 Share Geplaatst 23 april 2021 Morgen begint in Duitsland de PDC Super Series weer, nummer 9 t/m 12. Er doen weer een hoop bekenden mee, da's altijd leuk om te volgen. Vanaf morgen te volgen via https://tv.dartconnect.com/events/pdc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 26 april 2021 Share Geplaatst 26 april 2021 Op 23-4-2021 om 10:07 zei Satyr: Morgen begint in Duitsland de PDC Super Series weer, nummer 9 t/m 12. Er doen weer een hoop bekenden mee, da's altijd leuk om te volgen. Vanaf morgen te volgen via https://tv.dartconnect.com/events/pdc Martijn Kleermaker is in nummer 11 lekker bezig. Finaleplek tegen van Duijvenbode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 april 2021 Share Geplaatst 26 april 2021 Dirkie pakt zijn eerste titel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 26 april 2021 Share Geplaatst 26 april 2021 Mooi die Nederlandse finale, beiden ook enorme stap gezet richting het aanwezig zijn op TV toernooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 april 2021 Share Geplaatst 27 april 2021 Dirkie verliest vandaag de finale van onze Belgische vriend, die nog altijd niet uit de kast is gekomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 Nu het vooruitzicht is dat de kroegen wel weer eens open gaan de komende maanden, maar weer een beetje gooien thuis. Voor mijn doen een erg lekker potje dit. Driemaal 180 gemist met mijn laatste pijl helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 Doe je netjes, ik ben nooit verder gekomen dan 55 gemiddeld helaas. Nu ivm studie op kamers en daar helaas de ruimte niet meer om een bord op te hangen. Plus denk dat de huurbaas het geen geslaagd idee zou vinden. Hopelijk in de toekomst weer want is verdomd leuk om te doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 25 mei 2021 Share Geplaatst 25 mei 2021 Vanaf volgend jaar dus darts niet meer bij rtl7 maar ook via Viaplay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 25 mei 2021 Share Geplaatst 25 mei 2021 Zonde, meeste mensen keken toch vooral het darten tussen kerst/oud en nieuw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 25 mei 2021 Share Geplaatst 25 mei 2021 Ik kreeg gisteren een bericht van een Noors dartbedrijf die mensen zoeken in NL/DE/BE die met hun materiaal willen gooien. Een soort van sponsoring dus, ze kwamen bij mij terecht via een vriend op Facebook, die had hun verteld dat hij iemand kende die goed kon gooien en een Noorse vlag als tattoo had. Ze bellen me deze week voor een gesprek. Spannend? Ja. Leuk? Ook ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 25 mei 2021 Share Geplaatst 25 mei 2021 Nice, doe je goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 25 mei 2021 Share Geplaatst 25 mei 2021 Das wel tof @Satyr hopen op een succesvol gesprek en dat het materiaal dan beetje goed is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 25 mei 2021 Share Geplaatst 25 mei 2021 5 uur geleden zei Satyr: Ik kreeg gisteren een bericht van een Noors dartbedrijf die mensen zoeken in NL/DE/BE die met hun materiaal willen gooien. Een soort van sponsoring dus, ze kwamen bij mij terecht via een vriend op Facebook, die had hun verteld dat hij iemand kende die goed kon gooien en een Noorse vlag als tattoo had. Ze bellen me deze week voor een gesprek. Spannend? Ja. Leuk? Ook ja. Heel vet Marko. Houd me maar op de hoogte via Facebook als je wilt. Heel gaaf dit. Veel succes man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Graag een tag bij nieuws. Klasse dit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 14 uur geleden zei Satyr: Ik kreeg gisteren een bericht van een Noors dartbedrijf die mensen zoeken in NL/DE/BE die met hun materiaal willen gooien. Een soort van sponsoring dus, ze kwamen bij mij terecht via een vriend op Facebook, die had hun verteld dat hij iemand kende die goed kon gooien en een Noorse vlag als tattoo had. Ze bellen me deze week voor een gesprek. Spannend? Ja. Leuk? Ook ja. Niet vergeten wie je vanaf dag 1 al wou sponsoren he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 8 minuten geleden zei Elsjorro1990: Niet vergeten wie je vanaf dag 1 al wou sponsoren he. Stuur maar een aanbieding per pb dan, hahahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten