Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

Op 23-4-2021 om 10:07 zei Satyr:

Morgen begint in Duitsland de PDC Super Series weer, nummer 9 t/m 12. Er doen weer een hoop bekenden mee, da's altijd leuk om te volgen.

Vanaf morgen te volgen via https://tv.dartconnect.com/events/pdc

Martijn Kleermaker is in nummer 11 lekker bezig. Finaleplek tegen van Duijvenbode. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.ce6db25dad59b8776869547ade0e86da.png

Nu het vooruitzicht is dat de kroegen wel weer eens open gaan de komende maanden, maar weer een beetje gooien thuis. Voor mijn doen een erg lekker potje dit. Driemaal 180 gemist met mijn laatste pijl helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe je netjes, ik ben nooit verder gekomen dan 55 gemiddeld helaas. Nu ivm studie op kamers en daar helaas de ruimte niet meer om een bord op te hangen. Plus denk dat de huurbaas het geen geslaagd idee zou vinden. Hopelijk in de toekomst weer want is verdomd leuk om te doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kreeg gisteren een bericht van een Noors dartbedrijf die mensen zoeken in NL/DE/BE die met hun materiaal willen gooien. Een soort van sponsoring dus, ze kwamen bij mij terecht via een vriend op Facebook, die had hun verteld dat hij iemand kende die goed kon gooien en een Noorse vlag als tattoo had.

Ze bellen me deze week voor een gesprek. Spannend? Ja. Leuk? Ook ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Satyr:

Ik kreeg gisteren een bericht van een Noors dartbedrijf die mensen zoeken in NL/DE/BE die met hun materiaal willen gooien. Een soort van sponsoring dus, ze kwamen bij mij terecht via een vriend op Facebook, die had hun verteld dat hij iemand kende die goed kon gooien en een Noorse vlag als tattoo had.

Heel vet Marko. Houd me maar op de hoogte via Facebook als je wilt. Heel gaaf dit. Veel succes man

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Satyr:

Niet vergeten wie je vanaf dag 1 al wou sponsoren he. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites