La Pulga Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli Strakies finale tussen Gerwen en Humphries, hoop dat Gerwen wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus 111 gemiddeld van Gian en 2-6 verliezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september (bewerkt) Gisteren een mooi gemiddelde gehaald in Aachen Poule: Wedstrijd 1: 67,3 Wedstrijd 2: 83,5 Wedstrijd 3: 71,6 Kwartfinale: 73,3 Halve finale: 85,2 https://www.2k-dart-software.com/frontend/events/4/event/24772/phase/40643/ko/tree Finale: 79,9 Toernooigemiddelde: 77,4 3x 180 116 shot 2x 15 darts 4x 16 darts 3x 17 darts https://www.2k-dart-software.com/frontend/events/4/event/24772/statistics 3 september bewerkt door Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Fraaie zege hoor, gefeliciteerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september Ik heb gisteren de finaledag gewonnen in Aachen/Aken Gemiddeldes: Wedstrijd 1: 77,1 Wedstrijd 2: 83,4 Wedstrijd 3: 75,9 Wedstrijd 4: 73,4 Wedstrijd 5: 73,7 Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 105 gemiddeld en dan 6-0 verliezen https://recap.dartconnect.com/matches/66fe9221ce749eeaec57c54a Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Pff 120 gemiddeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Overigens heel tof dat Wessel Nijman zijn eerste toernooi op de Pro Tour heeft gewonnen deze week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Wat een middag.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Woodhouse - Edhouse in de halve finale Wattimena - Pietreczo/Noppert in de andere halve finale Dit had niemand goed als de hele wereld een bracket had ingevuld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 4 uur geleden zei Satyr: Woodhouse - Edhouse in de halve finale Wattimena - Pietreczo/Noppert in de andere halve finale Dit had niemand goed als de hele wereld een bracket had ingevuld Zal ik hem nog even invullen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Edhouse - Wattimena de finale!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november @007mark, vraagje, jij kunt dat misschien berekenen In de afgelopen vijf jaar hebben wij, Dartcafe Nouveau, elk jaar ergens rond plek 5 tot 8 gestaan, zonder ooit in de problemen te komen. De nummer 9 speelt een play-off, de nummer 10 vliegt er uit. Je was met 15 punten altijd veilig, tot afgelopen seizoen. Toen speelden we ons op de laatste speeldag pas veilig, met 19 punten. Nu hebben wij een vliegende start gemaakt en ik, rasoptimist, heb gezegd dat we nu al veilig zijn, safety in numbers. De onderste 3 moeten nog 2x tegen elkaar, dus zelfs als wij alles zouden verliezen, dan nog is de kans groot dat we geen 9e of 10e worden, toch? We gooien 18 wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november Superleague team de salamander moet wat puntjes goed maken zie ik. Zal ze eens aanspreken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november 17 minuten geleden zei Satyr: @007mark, vraagje, jij kunt dat misschien berekenen In de afgelopen vijf jaar hebben wij, Dartcafe Nouveau, elk jaar ergens rond plek 5 tot 8 gestaan, zonder ooit in de problemen te komen. De nummer 9 speelt een play-off, de nummer 10 vliegt er uit. Je was met 15 punten altijd veilig, tot afgelopen seizoen. Toen speelden we ons op de laatste speeldag pas veilig, met 19 punten. Nu hebben wij een vliegende start gemaakt en ik, rasoptimist, heb gezegd dat we nu al veilig zijn, safety in numbers. De onderste 3 moeten nog 2x tegen elkaar, dus zelfs als wij alles zouden verliezen, dan nog is de kans groot dat we geen 9e of 10e worden, toch? We gooien 18 wedstrijden. Heb daar geen berekening voor, maar denk dat je opmerking nog wat aan de vroege kant is. Zeker als jullie wel de onderlinge potjes tegen de onderste 3 gaan verliezen, en zij verrassen een (paar) keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november Volgens mij kun je nooit veilig zijn als de competitie nog niet halverwege is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november 25 minuten geleden zei 007mark: Heb daar geen berekening voor, maar denk dat je opmerking nog wat aan de vroege kant is. Zeker als jullie wel de onderlinge potjes tegen de onderste 3 gaan verliezen, en zij verrassen een (paar) keer. Wij hebben gewonnen van Roermond, Allstars, Reunie en Goes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november Volgens ChatGPT heb je tussen de 22 en de 24 punten nodig om veilig te zijn, met 28 ben je mathematisch zeker, denk ik, want in theorie kan iedereen op 27 punten eindigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november Ik kijk naar darten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november Die twee legs die Wattimena pakt, had ik ook wel gewonnen Ik had gisteren in de Superleague 2x 180 en 's avonds bij ons toernooi nog eens 8. Ook mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november Dat gaat lekker. Gaat het dan niet toch nog kriebelen om nog een keer Q-school te proberen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november Op werk hangt een dartbord. Nu ga ik in de pauze weleens een pijltje en gooi ik nu al 3x 140. Moet ik iets met dit talent of is dit toeval? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november 36 minuten geleden zei Arezo: Op werk hangt een dartbord. Nu ga ik in de pauze weleens een pijltje en gooi ik nu al 3x 140. Moet ik iets met dit talent of is dit toeval? Inschrijven voor Q school Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november Dart Simulator spelen en streamen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november Kentering gaande in het darten? Alle topspelers, op Littler na geven niet thuis. Belooft weer wat voor het WK Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten