chrisje1993 Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Dalijk lekker het begin van de UK Open. Persoonlijk vind ik het een leuk toernooi door de open lotingen. Ik denk dat Rob Cross hem wint, maar ik hoop Gary Anderson of Stephen Bunting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Ik ga voor Luke Littler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Ryan Searle Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Veenstra, Van der Voort, Doets, Geeraerts en Van Veen door de eerste rondes heen gekomen, netjes! Wel jammer van Nijman, die had ik toch wel wat verder verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Ik ben dan altijd wel blij dat als ik er dan achter kom dat er darten op tv is, dat het dan wel alweer het laatste potje van de dag is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Ik heb een 9 darter gegooid vandaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Bokkie Neerlands hoop ik bange dagen. Op UK Open moeten we niet van onze landgenoten hebben namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Nice man! Welke route ben je gegaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 3 minuten geleden zei Richarð.: Nice man! Welke route ben je gegaan? 180, 180, T20, T19, D12 Ik gooide de eerste 180 en ik voelde gewoon dat dit HET moment was. De 2e 180 vloog erin, de T20, de T19 en toen heb ik echt heel bewust even de tijd genomen. Echt wel een minuut. Natuurlijk allemaal mensen die kwamen kijken, maar daar kreeg ik niks van mee. En ik laat de pijl los voor D12 en ik wist het al voordat de pijl het bord raakte. Gekkenhuis. Mijn vrouw was er ook, die zei dat ze me in al die dertien jaar nog nooit uitgelaten zo had gezien. Dat klopt, want de vorige keer was in 2009 toen Heerenveen de beker won Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 11 minuten geleden zei Satyr: 180, 180, T20, T19, D12 De klassieker, blijft toch de beste imo. Maar lekker hoor. Lijkt me echt een heerlijk gevoel om hem te gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Net even de laptop erbij gepakt, ik doe namelijk de wedstrijdleiding bij onze toernooien. Ik heb gisteren 9x 180 gegooid, een 9 darter, een 13 darter, 2x 14 darter en 4x 15 darter. En 108, 138 en 141 uitgegooid. Dat was een aardige avond darten 😂 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Ze zijn aan het darten hoor die Litler en Heta Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 9 uur geleden zei Satyr: Net even de laptop erbij gepakt, ik doe namelijk de wedstrijdleiding bij onze toernooien. Ik heb gisteren 9x 180 gegooid, een 9 darter, een 13 darter, 2x 14 darter en 4x 15 darter. En 108, 138 en 141 uitgegooid. Dat was een aardige avond darten 😂 Lekker bezig man! Denk je dat je het ook kan als Co je gaat analyseren en er wat camera’s op je staan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 1 uur geleden zei Dansmeister: Lekker bezig man! Denk je dat je het ook kan als Co je gaat analyseren en er wat camera’s op je staan? In een toernooi wel, in teamverband is het toch anders darten. In de Superleague wil het bijvoorbeeld maar niet lukken, dan heb ik wel een soort van groepsdruk die ik mezelf opleg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Dimi! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Misschien wel de opvolger van Price als public enemy number one. Wat een misselijke droeftoeter is hij geworden zeg, gadverdamme, met z'n maniertjes. Ik zit in drie groepchats over darten en werkelijk niemand heeft nog sympathie voor hem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Ach, nee he. Vreselijk irritant ventje inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Jullie verdragen Van Gerwen toch ook. Dat is ook zo'n misselijke droeftoeter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Van Den Bergh gaat ongetwijfeld super slecht slapen nu hij dit weet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart 56 minuten geleden zei Aaron21: Jullie verdragen Van Gerwen toch ook. Dat is ook zo'n misselijke droeftoeter. Maar die heeft het IQ van een aardappel, die kan er niet heel veel aan doen. Van Gerwen is vooral arrogant ipv strontvervelend. Dimitri zou het goed doen in een gay bar, met z'n dansjes en die, en ik quote mijn vrouw, trampstamp op z'n arm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart 5 uur geleden zei Aaron21: Jullie verdragen Van Gerwen toch ook. Dat is ook zo'n misselijke droeftoeter. Er is niemand erger dan Van Gerwen. Misselijk mannetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart van Gerwen is verschrikkelijk maar vd Bergh is nog een stap erger. Mogen van mij allebei redelijk snel uit toernooien liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Ik vind trouwens de meeste darters wel nare trekjes hebben, ook die kale uit Engeland. Zitten nog weinig sympathieke gasten bij hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Sterke pot van Andreas Harrysson tegen Gian van Veen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Lukeeee! mooi ook van Cross, die hem gelijk feliciteert na een 9 darter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten