Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Richarð.:

Nice man! Welke route ben je gegaan?

180, 180, T20, T19, D12

Ik gooide de eerste 180 en ik voelde gewoon dat dit HET moment was. De 2e 180 vloog erin, de T20, de T19 en toen heb ik echt heel bewust even de tijd genomen. Echt wel een minuut. Natuurlijk allemaal mensen die kwamen kijken, maar daar kreeg ik niks van mee. En ik laat de pijl los voor D12 en ik wist het al voordat de pijl het bord raakte. Gekkenhuis. Mijn vrouw was er ook, die zei dat ze me in al die dertien jaar nog nooit uitgelaten zo had gezien. Dat klopt, want de vorige keer was in 2009 toen Heerenveen de beker won :classic_laugh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net even de laptop erbij gepakt, ik doe namelijk de wedstrijdleiding bij onze toernooien.

Ik heb gisteren 9x 180 gegooid, een 9 darter, een 13 darter, 2x 14 darter en 4x 15 darter. En 108, 138 en 141 uitgegooid.

Dat was een aardige avond darten 😂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Satyr:

Net even de laptop erbij gepakt, ik doe namelijk de wedstrijdleiding bij onze toernooien.

Ik heb gisteren 9x 180 gegooid, een 9 darter, een 13 darter, 2x 14 darter en 4x 15 darter. En 108, 138 en 141 uitgegooid.

Dat was een aardige avond darten 😂

Lekker bezig man! Denk je dat je het ook kan als Co je gaat analyseren en er wat camera’s op je staan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dansmeister:

Lekker bezig man! Denk je dat je het ook kan als Co je gaat analyseren en er wat camera’s op je staan?

In een toernooi wel, in teamverband is het toch anders darten. In de Superleague wil het bijvoorbeeld maar niet lukken, dan heb ik wel een soort van groepsdruk die ik mezelf opleg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien wel de opvolger van Price als public enemy number one. Wat een misselijke droeftoeter is hij geworden zeg, gadverdamme, met z'n maniertjes. 

Ik zit in drie groepchats over darten en werkelijk niemand heeft nog sympathie voor hem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei Aaron21:

Jullie verdragen Van Gerwen toch ook. Dat is ook zo'n misselijke droeftoeter.

Maar die heeft het IQ van een aardappel, die kan er niet heel veel aan doen. Van Gerwen is vooral arrogant ipv strontvervelend.

Dimitri zou het goed doen in een gay bar, met z'n dansjes en die, en ik quote mijn vrouw, trampstamp op z'n arm. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites