Vitesse88 Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari 4 uur geleden zei Jotew: Zie het ook nog wel gebeuren dat Noppert er naast pist. Overigens onderstaande is ook weer zeer vriendelijk van onze Belg, altijd al een arrogante kwal gevonden. https://dartsnieuws.com/pdc/dimitri-van-den-bergh-geeft-michael-van-gerwen-een-flinke-trap-na-zijn-iq-is-altijd-lager-dan-zijn-gemiddelde Dit kan zich beter richten op het dansen. Heeft die ooit wat gewonnen? Heeft die überhaupt dit toernooi meegedaan? Zo’n misselijk mannetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari De kans dat Littler vandaag Tops uitgooit als die erop staat, is vanavond wel ongeveer even groot als de kans dat Arjen Robben naar binnen komt en met zijn linkerbeen in de verre hoek schiet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari 3 minuten geleden zei 007mark: De kans dat Littler vandaag Tops uitgooit als die erop staat, is vanavond wel ongeveer even groot als de kans dat Arjen Robben naar binnen komt en met zijn linkerbeen in de verre hoek schiet. De laatste paar keer tops was anders niet je van het, haha. Littler iets minder stoïcijns als voorgaande wedstrijden, maar heb het idee dat Humphries wat meer druk op de schouders heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari 15 minuten geleden zei Vitesse88: Dit kan zich beter richten op het dansen. Heeft die ooit wat gewonnen? Heeft die überhaupt dit toernooi meegedaan? Zo’n misselijk mannetje. Mocht het zijn uitspraak zijn, hij heeft wel gelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari Zag wat discussie hier over PL line up. Zou zelf hier op uitkomen: Humphries Van Gerwen Smith Aspinall Price Cross Littler Wright Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari Lekker potje dit, hopen op een winnaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari Een gelijkspelletje zou ook verdiend zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari 5 minuten geleden zei La Pulga: Lekker potje dit, hopen op een winnaar. Ik gun het Luke wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari 1 minuut geleden zei bas huijsmans: Ik gun het Luke wel Zou dat ook wel Luke vinden. Al staat Luke wel goed te gooien hoor, verdiend het na zo een goed kampioenschap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari Jammer voor Littler, was een prachtig verhaal geweest. Nu toch met 5 sets op rij onderuit na die 4-2 voorsprong :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari Heeel vette finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari Ongelofelijk hoe Humphries op een gegeven moment stond te gooien. Die 180'ers, die finishes boven de 100 en de belangrijke momenten die hij pakt. Volgens mij 4 of 5x een 2-2 in de set die hij op één na allemaal pakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari Mooie finale en winnaar. Littler laarste sets toch wel scorend wat minder. Maar goh, wat heeft die z’n huid duur verkocht dit toernooi zeg. Toch blij dat ik gekeken heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari 3 uur geleden zei 007mark: Zag wat discussie hier over PL line up. Zou zelf hier op uitkomen: Humphries Van Gerwen Smith Aspinall Price Cross Littler Wright Op Wright na mee eens. Is wel over z'n top heen. Wat vers bloed zou geen kwaad kunnen. Zoals Heta dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari 7 uur geleden zei neva: Op Wright na mee eens. Is wel over z'n top heen. Wat vers bloed zou geen kwaad kunnen. Zoals Heta dan. Wint eind oktober anders nog wel het EK, maar daarna was het echt 3x niks inderdaad. Denk dat hij wel er bij zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Ik denk 1. Michael van Gerwen 2. Michael Smith 3. Luke Humphries 4. Gerwyn Price 5. Nathan Aspinall 6. Rob Cross 7. Peter Wright 8. Luke Littler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari (bewerkt) 6 uur geleden zei timpy00: Ik denk 1. Michael van Gerwen 2. Michael Smith 3. Luke Humphries 4. Gerwyn Price 5. Nathan Aspinall 6. Rob Cross 7. Peter Wright 8. Luke Littler Dit is het geworden, hebben ze tóch Littler voor de leeuwen gegooid. Ik vind het een risico hoor. 4 januari bewerkt door Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Commercieel gezien een logische keuze om Littler én ook bijv. Wright te pakken. Littler kiezen is echt een risico, voor je het weet jaag je die jongen helemaal over het randje. Wright levert show maar is dramatisch uit vorm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari 19 uur geleden zei 007mark: Zag wat discussie hier over PL line up. Zou zelf hier op uitkomen: Humphries Van Gerwen Smith Aspinall Price Cross Littler Wright 6 uur geleden zei timpy00: Ik denk 1. Michael van Gerwen 2. Michael Smith 3. Luke Humphries 4. Gerwyn Price 5. Nathan Aspinall 6. Rob Cross 7. Peter Wright 8. Luke Littler Bingooooo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Peter Wright hele jaar niks klaar gespeeld, 1 toernooitje geluk gehad, maar zit er weer bij. Had liever een Dobey of Cullen gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari 1 uur geleden zei 007mark: Bingooooo Ja ik speelde vals had online al gelezen dat de contouren van de spelers te zien waren in die gezichten. 3 minuten geleden zei Srangaman: Peter Wright hele jaar niks klaar gespeeld, 1 toernooitje geluk gehad, maar zit er weer bij. Had liever een Dobey of Cullen gezien. Ja ik ook. Helaas kijkt pdc daar nier echt naar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari 1 uur geleden zei Michaelinho*: Littler kiezen is echt een risico, voor je het weet jaag je die jongen helemaal over het randje Onbegrijpelijke keuze, zowel van de PDC om hem toe te voegen, als van hemzelf / management om hem mee te laten doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari (bewerkt) En wat is daar precies mis mee? Ik ben niet zo thuis hierin. 4 januari bewerkt door Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari 32 minuten geleden zei Aaron21: En wat is daar precies mis mee? Ik ben niet zo thuis hierin. Die jongen is 16. Is straks de hele week aan het reizen en/of spelen. Ze gaan die jongen opbranden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari 38 minuten geleden zei Aaron21: En wat is daar precies mis mee? Ik ben niet zo thuis hierin. Premier League is 17 weken achter elkaar, elke donderdag. Gemiddeld elke twee weken ongeveer een Euro Tour in het weekend en elke twee weken doordeweeks nog Players Championships... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten