henkyh Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari wat een finish Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari En natuurlijk eindigt het met D10 Slechts 2 sets onder de 100 gemiddeld ook. Gaan Scott en andere Luke ook niet van winnen als hij dit morgen weer laat zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Van Gerwen: "Ik was beter op mijn 16e." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Nee, dit doet me echt denken aan Prime van Gerwen. Alleen is ie nog een héél pak jonger. Maar die overtuiging, dat tempo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Zojuist zei 007mark: En natuurlijk eindigt het met D10 Slechts 2 sets onder de 100 gemiddeld ook. Gaan Scott en andere Luke ook niet van winnen als hij dit morgen weer laat zien. Jij weet dit vast wel; zijn er ergens statistieken te vinden van deze man op D10 dit toernooi? Dat is echt bizar zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Hier is maar een woord voor; buitenaards Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 10 minuten geleden zei neva: Nee, dit doet me echt denken aan Prime van Gerwen. Alleen is ie nog een héél pak jonger. Maar die overtuiging, dat tempo. Qua tempo, overtuiging en gemak in de arm vind ik het juist Lewis. Die kon ook maar triples blijven knallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Mocht Humphries de finale halen, Littler heeft al eens eerder opgegeten.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Humphries is één 12-jarige Littler afgevallen, Littler zelf er eentje aangekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Sluiten we de avond af met saaiste halve finale ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Zojuist zei timpy00: Sluiten we de avond af met saaiste halve finale ooit. Humphries staat wel heel goed te gooien ook. Wordt een schitterende finale zo op deze manier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 3 minuten geleden zei JanVertonghen: Humphries staat wel heel goed te gooien ook. Wordt een schitterende finale zo op deze manier Ja dat wel. Maar Williams is gewoon op een goede dag 96 gemiddeld. En al helemaal niet constant. Voor de avond had het beter andersom kunnen zijn. Finale hopelijk het knalwerk wat beide heren tot nu toe hebben laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Als je zó goed kan spelen terwijl het niet nodig is... Netjes hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 4 uur geleden zei Satyr: Waarom pas je mijn post aan? Omdat Wright nooit de PL gaat gooien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari En Humphries de nieuwe nr. 1 van de wereld. Ook wel terecht gezien zijn laatste maanden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Luke gaat de finale winnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari 10 uur geleden zei Srangaman: Omdat Wright nooit de PL gaat gooien 1 april is vroeg dit jaar. Dobey/Clayton is de enige discussie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari 6 uur geleden zei Satyr: 1 april is vroeg dit jaar. Dobey/Clayton is de enige discussie. Zie het ook nog wel gebeuren dat Noppert er naast pist. Overigens onderstaande is ook weer zeer vriendelijk van onze Belg, altijd al een arrogante kwal gevonden. https://dartsnieuws.com/pdc/dimitri-van-den-bergh-geeft-michael-van-gerwen-een-flinke-trap-na-zijn-iq-is-altijd-lager-dan-zijn-gemiddelde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari Humphries* Van Gerwen* Smith* Aspinall* Price* Cross* Chisnall** Dobey*** Heta Bunting Zo zou ik de PL samenstellen. Dus niet per se wat ik denk dat het gaat worden. * Top 6 van de huidige Order of Merit. ** Top 6 van kalenderjaar 2023 *** Goed WK En dan Bunting, omdat 'ie de jeugd enorm aanspreekt met z'n TikTok filmpjes. Heta voor de Australiërs erbij. En beide heren hebben ook een goed jaar gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari 4 minuten geleden zei Richarð.: Humphries* Van Gerwen* Smith* Aspinall* Price* Cross* Chisnall** Dobey*** Heta Bunting Zo zou ik de PL samenstellen. Dus niet per se wat ik denk dat het gaat worden. * Top 6 van de huidige Order of Merit. ** Top 6 van kalenderjaar 2023 *** Goed WK En dan Bunting, omdat 'ie de jeugd enorm aanspreekt met z'n TikTok filmpjes. Heta voor de Australiërs erbij. En beide heren hebben ook een goed jaar gehad. PL sowieso met 8 toch? Ze pakken altijd Top 4 toch als gegarandeerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari (bewerkt) Zojuist zei timpy00: PL sowieso met 8 toch? 6 minuten geleden zei Richarð.: Zo zou ik de PL samenstellen. Dus niet per se wat ik denk dat het gaat worden. 3 januari bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari 1 uur geleden zei Jotew: Zie het ook nog wel gebeuren dat Noppert er naast pist. Overigens onderstaande is ook weer zeer vriendelijk van onze Belg, altijd al een arrogante kwal gevonden. https://dartsnieuws.com/pdc/dimitri-van-den-bergh-geeft-michael-van-gerwen-een-flinke-trap-na-zijn-iq-is-altijd-lager-dan-zijn-gemiddelde Is alweer ontkracht, dat was niet wat hij heeft gezegd. Noppert geen PL, 0% kans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari (bewerkt) Nou, die kleine geeft nog niet echt thuis. Hij had bovenstaande post even nodig denk ik. 3 januari bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari 6 minuten geleden zei MetalMichael: Nou, die kleine geeft nog niet echt thuis. Hij had bovenstaande post even nodig denk ik. Schijnt dat 'ie even snel MU had aangeslingerd op het podium. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten