Bogatyr Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Lekker hoor Luke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari 121.86 gemiddeld. Succes Dolan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari (bewerkt) Als dit zo doorgaat dan zal Littler nog wel even rond in het hoofd van Brendan Dolan. 1 januari bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Wat een fenomeen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Echt bizar wel haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari (bewerkt) 111 finish om terug te breken en dan de beslissende leg openen met 180. Tsja, fenomenaal. Lijkt wel alsof alles op het goede moment goed valt bij hem. 1 januari bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Toch nog 4-1, maar 4-5 gaat dit niet worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Ik erger me wel groen en geel aan de kleuren van Van Gerwen en Scott Williams. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Vage maniertjes van Williams zeg, vooral aangezien hij de deksel waarschijnlijk nog op z'n neus gaat krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari (bewerkt) Mijn gunfactor ligt niet vaak bij MvG, maar eens met @joostmakaay: Williams is zo'n type blaaskaak. Hij lijkt trouwens qua haar en baard wel wat op Kökcü. 1 januari bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari 3e set goed geprofiteerd, maar daarna wel hele matige set met 77 gemiddeld. Sowieso beiden wel matig op de dubbels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Op 30-12-2023 om 15:39 zei Vitesse88: Hier kun je de klok gelijk op zetten Klok gelijk gezet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Zie het eigenlijk nog somber in voor Michael, niet best nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Erg slordig en ook helemaal niet de Van Gerwen die je vaak op het podium ziet. Niets van dat agressieve te zien in ieder geval. Ook veel te veel scores zonder triple, waardoor Williams teveel kansen op dubbel krijgt. En die ook netjes uitgooit steeds. Zie hem ook niet snel echt nerveus worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari 38 minuten geleden zei Michaelinho*: Klok gelijk gezet? Wilde niks zeggen Gerrie ziet er ziekjes/niet fit uit. Er moet wat zijn, dat kan niet anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Wat een toernooi joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Shaggy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Zojuist zei neva: Wat een toernooi joh. Als Cross ‘m niet weet te winnen hebben we een hagelnieuwe kersverse wereldkampioen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Haha mooi zo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Weer te vroeg gepiekt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari 4 minuten geleden zei Vitesse88: Gerrie ziet er ziekjes/niet fit uit. Er moet wat zijn, dat kan niet anders. Zei ik op de app ook al inderdaad. Vermoeid gezicht en totaal niet zichzelf. 2 minuten geleden zei neva: Wat een toernooi joh. Gaat gewoon het jaar van Littler worden zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari 19 minuten geleden zei 007mark: Zei ik op de app ook al inderdaad. Vermoeid gezicht en totaal niet zichzelf. Gaat gewoon het jaar van Littler worden zo Ik heb een vermoeden dat Cross het hem wél echt moeilijk zal maken en mogelijk zelfs zal winnen. Vind het sowieso een belachelijk idee om die jongen als ‘publieksattractie’ op te nemen in de PL selectie. Laat hem nou eerst eens rustig op de Tour spelen etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Die Luke Littler heeft meer baardgroei op zijn 16e, dan ik op mijn 37e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari 3 minuten geleden zei Michaelinho*: Ik heb een vermoeden dat Cross het hem wél echt moeilijk zal maken en mogelijk zelfs zal winnen. Vind het sowieso een belachelijk idee om die jongen als ‘publieksattractie’ op te nemen in de PL selectie. Laat hem nou eerst eens rustig op de Tour spelen etc. Die PL selectie wordt sowieso nog al een puzzel heb ik het idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Citaat More news: MvG’s management have confirmed that private things have happened last night, causing Michael to have his thoughts elsewhere Hmm.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten