Lenstra Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Vijf matchdarts... Kantelpunt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Kansloos volgende ronde tegen Littler. Matige pot, waarin Williams een handje hielp met missen van dubbels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Citaat ,,Of ik hem ga slopen? Ja, dat denk ik ook. Ik heb veel respect voor dat ventje, maar ik ben niet bang voor Phil Taylor, ik ben niet bang voor Michael van Gerwen en ik ben niet bang voor Luke Humphries. Dus ik ben ook niet bang voor Luke Littler. Ik kan niet wachten op die partij.” https://www.ad.nl/darts/live-wk-darts-peer-gerwen-barneveld~abff1430/ Zulke uitspraken ook. Vent, laat je niet zo meeslepen, je gooit al jaren geen deuk in een pakkie boter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Zo dan. Lekkere finish van Krcmar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Kom op dan Gary! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Zou wel typisch zijn als dit een vrij gemakkelijke 4-0 wordt voor Van Gerwen. Helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 8 minuten geleden zei JanVertonghen: Zou wel typisch zijn als dit een vrij gemakkelijke 4-0 wordt voor Van Gerwen. Helaas. Lijkt er wel weer op. Bah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Pff, Smith. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Smith staat ook een partijtje ongeinteresseerd op het podium Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Lekker hoor Dobey Barney die wel even mijn toto verpest achteraf gezien. Alle andere 5 partijen goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Van Gerwen met zijn ogen dicht wereldkampioen op deze manier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 1 uur geleden zei rich ruzzian: Van Gerwen met zijn ogen dicht wereldkampioen op deze manier Dat zal wel niet. Want die gaat er zo weer teveel in geloven en dan gooit ‘ie weer ergens geen partij geen deuk in een pakkie boter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Goeie break van Heta, maar daarna 2 slordige legs helaas. Williams wel enorm goed op de dubbels, hele toernooi al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Zag ik nou zojuist een no look 180er? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Ik keek inderdaad niet Heel m'n poule naar de gallemiezen zo zeg, sodeknetters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Wat een niveau deze pot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 9 uur geleden zei Michaelinho*: Dat zal wel niet. Want die gaat er zo weer teveel in geloven en dan gooit ‘ie weer ergens geen partij geen deuk in een pakkie boter. Hier kun je de klok gelijk op zetten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Zijn we klaar voor de Barney Army? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Luke z'n leger is littler, maar nuke erover nadenk, maakt dat niet zoveel uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Pff Anderson, kom op man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Die gaat het niet redden zo, jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Bijzonder wk dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Die gaat het redden, lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Anderson heeft besloten toch maar mee te doen in deze wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Nou, als Barney wint van Littler zie ik die ouwe gek nog de finale halen ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten