bas huijsmans Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 Ik neem aan dat Van Peer wel zo slim is om gewoon Paper te kiezen tegen Rock. Dan kan die haast niet verliezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 1 uur geleden zei timpy00: Ben je nog niemand kwijt ofzo haha? Alleen Van Veen en Nijman. Searle ook gewonnen Heb vanavond ook nog Rock en Bunting. Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 Kom op Rock, wat is dit nou? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 Die Berry peert ze aardig in de doubles Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 Man man man Rock. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 Pff netjes van Van Peer hoor. Eigenlijk totaal niet in de problemen gekomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 Lekker hoor, mooi voor Berry. Wel slecht voor mijn Zweeler en Srangaman spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 Zit Bunting er lekker in mannen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 24 minuten geleden zei bas huijsmans: Zit Bunting er lekker in mannen? Bizar goede eerste en derde set ja. Heel gevaarlijke outsider als z'n doubles nog iets beter gaan lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 2 minuten geleden zei JanVertonghen: Bizar goede eerste en derde set ja. Heel gevaarlijke outsider als z'n doubles nog iets beter gaan lopen. In de tweede set ook 100+ gemiddeld toch? Scorend op 118 is wel echt heel erg goed. In de 4e ronde tegen MvG (waarschijnlijk) is wel een heerlijk potje. Sowieso wel fan van Bunting, eerder door zijn uiterlijk, en ook wel van zijn snelle spel. Heerlijk om naar te kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 Hahah schitterend hoe Evans en Aspinall gewoon allebei even met het publiek mee zingen met Mr Brightside Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 Heerlijk toernooi. Flink wat geplaatste spelers al naar huis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 3 minuten geleden zei Dansmeister: Heerlijk toernooi. Flink wat geplaatste spelers al naar huis. Had het er net met @Michaelinho* nog over, maar gewoon 11 (!) van de 32 geplaatste spelers al naar huis na hun eerste partij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 Aspinall gewisseld in die pool. Had ik ook al wel verwacht dat die niet ver zou komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 21 uur geleden zei MetalMichael: Zieke finishes in de laatste twee legs van Gurney: 132 met 2x de bull en daarna 136 op dubbel 8. Jammer, want Beaton gooide heerijk en ik gunde het hem van harte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 Wat mooie potjes op het programma vandaag. Voor het spel van Srangaman hoop ik op winst voor Schindler, Chisnall en Cross. Eigenlijk voor het bracket van Richard ook. Maar zou het toch stiekem mooi vinden als Jeffrey kan stunten, onze Zweedse Nederlander. Onwijs aardige kerel ook, dus gun het hem wel. Verder denk ik dat Veenstra het MVG wel eens lastig kan maken. Geen idee waarom, meer een gevoel. En Littler time vanavond! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 Ben erg benieuwd of Schindler nog een list bedacht heeft voor vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 Sterk in de wedstrijd gebleven steeds van Williams zeg, knap gedaan. Op zweeler had ik ze gelukkig wel beiden al hele jaar in mijn team Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 Gelukkig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 Die saaie kaasboer wint helaas ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 Wel erg sterk gegooid op de dubbels (50%). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 Scott Williams was niet heel handig bezig, die zei live op tv, nadat hij een beetje kritiek had op de Duitse fans: But we won two world wars and a world cup Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 19 minuten geleden zei Satyr: Scott Williams was niet heel handig bezig, die zei live op tv, nadat hij een beetje kritiek had op de Duitse fans: But we won two world wars and a world cup Ai.. niet heel handig nee. Cross lijkt toch vrij eenvoudig naar 4-0 te gaan, zonder zelf geweldig te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 Kom op Graafie, lekker man juichen voor de underdog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 35 minuten geleden zei Michaelinho*: Ai.. niet heel handig nee. Cross lijkt toch vrij eenvoudig naar 4-0 te gaan, zonder zelf geweldig te spelen. En daarom doe ik het dus zo goed in de poule Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten