Satyr Geplaatst 14 juni 2023 Share Geplaatst 14 juni 2023 Afgelopen zaterdag was het finaletoernooi van onze bond. Ik won de 1e prijs, met een waarde van €600,- Ik ga alleen niet naar de Dutch Open, dus heb de prijs weggegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 14 juni 2023 Share Geplaatst 14 juni 2023 10 minuten geleden zei Satyr: Afgelopen zaterdag was het finaletoernooi van onze bond. Ik won de 1e prijs, met een waarde van €600,- Ik ga alleen niet naar de Dutch Open, dus heb de prijs weggegeven. Wie was de gelukkige? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 juli 2023 Share Geplaatst 2 juli 2023 Barney Army!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 Poeh, Gurney speelt wel ontzettend sterk zeg tegen Anderson. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 20 juli 2023 Share Geplaatst 20 juli 2023 Bij darts ligt een verrassing altijd op de loer, maar zoveel geplaatste spelers die sneuvelen in de openingsrondes is toch wel redelijk uniek toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 juli 2023 Share Geplaatst 20 juli 2023 Het laat vooral de brede subtop zien. En het verteld ook dat Taylor echt wel goed was, maar ook, in verhouding met nu, nul tegenstand had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 augustus 2023 Share Geplaatst 19 augustus 2023 https://dartsnieuws.com/pdc/nijman-plaatst-zich-voor-wk-darts-en-verovert-pdc-tour-card?fbclid=IwAR0JP5Cy4KeyA63vJvLYH0N7Gc3XvgSCP8IqI4Z5n8G_zA9mwH0Ml7gZ7e0 Lekker hoor. Zag dit ook wel aankomen, want veel zien gooien op toernooitjes in de buurt. Gaat het denk ik ook goed doen. Morgen ook jeugd WK, tot aan de finale. Die wordt gespeeld in november op TV. Tussen de halve finale en finale van Players Championship Finals. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 oktober 2023 Share Geplaatst 15 oktober 2023 Pikaaaaa wint em van Gerra Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Spannende finale gister zeg op de PCF. Van Gerwen leek hem al in de tas te hebben na een 9-5 voorsprong, maar Humphries bewijst in de vorm van z'n leven te zijn door de achterstand goed te maken en z'n derde major dit najaar te pakken. Belooft wat voor het WK! Vandaag ook de laatste kans voor de mensen met een tourcard om je te kwalificeren voor het WK, voor de liefhebbers: Match Center PDC World Championship TCH Qualifier 2023 - TV DartConnect << hier te volgen. Doen toch grote namen aan mee (King, vd Voort, Suljovic o.a.) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 58 minuten geleden zei Elano: Doen toch grote namen aan mee (King, vd Voort, Suljovic o.a.) En die drie redden het dus niet. Zie ook nog een hoop andere bekende namen. Geeft toch aan dat er veel concurrentie is op dit niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Bedankt voor de link Elano. Interessant om even mee te kijken op deze manier. Echt een waslijst met bekende namen inderdaad. King eruit ook met 100 gemiddeld. Van der Voort ook een bedroevende score en ook naar huis. Kempel, Webster (Darren) en Rusty-Jake redden het. Laatste partij gaat tussen Rupprecht en Krcmar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Had deze alle vier niet opgeschreven aan het begin van dit toernooi. Verrassende namen wat mij betreft die het halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 En is Bok gekwalificeerd? 😁 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 4 uur geleden zei 007mark: Had deze alle vier niet opgeschreven aan het begin van dit toernooi. Verrassende namen wat mij betreft die het halen. Oh ik had Kempel en Krcmar wel opgeschreven persoonlijk. Vind dat ook twee leuke spelers om een of andere reden. Verder heel veel spelers van gelijkwaardig niveau dus sowieso moeilijk te voorspellen. Ook de grote namen die erin zaten verliezen eigenlijk al een jaar lang van dit soort spelers waar ze vandaag tegen moesten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Komt er nog een MU WK Poule? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Op 27-11-2023 om 19:56 zei Aaron21: En is Bok gekwalificeerd? 😁 Volgend jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 58 minuten geleden zei Satyr: Volgend jaar Komend jaar weer Q school? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 1 uur geleden zei timpy00: Komend jaar weer Q school? Nee, financieel gaat dat niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 6 minuten geleden zei Satyr: Nee, financieel gaat dat niet Mag ik vragen wat je inschatting is dat je aan de hele q school kwijt zou zijn? Want ticket is 500 pond ofzo toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 3 uur geleden zei Elano: Komt er nog een MU WK Poule? Yes, komt dit weekend online waarschijnlijk. Ben nu nog op vakantie dus even geen pc ter beschikking. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 2 uur geleden zei timpy00: Mag ik vragen wat je inschatting is dat je aan de hele q school kwijt zou zijn? Want ticket is 500 pond ofzo toch? €475,- voor de inschrijving €250,- voor overnachten/vervoer/verzekeringen €25/30,- per dag aan (avond)eten en drinken. Avondeten is bijv pizza met een groepje halen, dat kost niet veel in Duitsland. Drinken is een paar cola op de hele dag Dus als ik een week zou kunnen gaan, zit ik op €900,- Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Zojuist zei Satyr: €475,- voor de inschrijving €250,- voor overnachten/vervoer/verzekeringen €25/30,- per dag aan (avond)eten en drinken. Avondeten is bijv pizza met een groepje halen, dat kost niet veel in Duitsland. Drinken is een paar cola op de hele dag Dus als ik een week zou kunnen gaan, zit ik op €900,- Dat is wel flink ja, zeker als je weet dat de kans dat je een tourcard haalt niet heel groot is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 3 uur geleden zei Satyr: Nee, financieel gaat dat niet MU sponsor. @La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 7 minuten geleden zei Dansmeister: MU sponsor. @La Pulga Stuur maar tikkie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten