JanVertonghen Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 Ben fan van Clayton, maar gun het Rock ook wel. Sympathieke kerel en staat bizar goed te gooien zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 Poeh, dacht dat Rock hier gewoon 2-0 zou staan. Vergooit het eventjes in die ene leg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 Clayton Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 Lekkere wedstrijd weer hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 Het was ze beide gegund maar de ervaring heeft het gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 Godver, daar ging mijn finalist. Eigenlijk hele partij het idee gehad dat Rock ook zou winnen, maar dubbels maken het verschil. 53% om 26%, terwijl Rock in de gehele wedstrijd 16 pijlen meer heeft gehad op dubbel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 Mooie woorden ook van Clayton over Rock. Als die zo doorgaat wordt dat echt een gruwelijk darter die bij iedereen geliefd is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 23 uur geleden zei 19CH98: Is er iemand die de "objectieve" cijfers heeft over de beslissing van MvG en hoe het de winstkansen van een leg beïnvloed? In het basketbal heb/had je bijvoorbeeld de strategie om een slechte vrije worp schutter (Shaq bijvoorbeeld) bewust vrije worpen te laten nemen als tegenstander. Dan geef je ook (de kans op) punten weg omdat het verwachte aantal punten van vrije worpen van Shaq lager licht dan het verwacht aantal punten van een reguliere aanval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 3 minuten geleden zei Petterson: Dankjewel, naar zoiets was ik op zoek. Ik had al zo'n vermoeden maar fijn dat de cijfers het bewijzen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 Het blijft een no-go, je weet dat op een WK iemand altijd 161 kan uitgooien. De logica zegt dat MvG gelijk heeft, de 161 van Suljevic bewijst dat je nooit een (match)dart moet weggeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 Dat wat Van Gerwen deed, dat was toch precies wat Taylor naar mijn gevoel iedere wedstrijd deed om z'n tegenstander maar op stang te jagen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 Deed Clemens nu niet exact hetzelfde als van Gerwen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 Als we het in voetbaltermen uitleggen, is dit dan een gevalletje Suarez vs Ghana geweest? On topic: snap de ophef niet, imo slim van van Gerwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 (bewerkt) @La Pulga straks Van Gerwen VS Van Duivenbode. Uurtje denk ik nog. 30 december 2022 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 3 minuten geleden zei neva: @La Pulga straks Van Gerwen VS Van Duivenbode. Uurtje denk ik nog. Ja ik schakel in, gaat het over de statiegeld van die kale terwijl die bijna 161 uitgooit. Kijken of ik wat in het Engels kan vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 Analist zijn bij darten, ik denk dat er niks kanslozer bestaat. juah hij moet ze dubbels raken anders win je geen wedstrijd… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 31 minuten geleden zei La Pulga: Analist zijn bij darten, ik denk dat er niks kanslozer bestaat. juah hij moet ze dubbels raken anders win je geen wedstrijd… 80% van de keren hebben ze over het mentale gedeelte, en 20% van de keren moeten ze die domme presentatrice corrigeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 34 minuten geleden zei joostmakaay: 80% van de keren hebben ze over het mentale gedeelte, en 20% van de keren moeten ze die domme presentatrice corrigeren. Lekker baantje wel idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 Daar ging ook de wereldkampioen in mijn pool. Kom pas net thuis, maar gezien de stats is Humphries gewoon niet op komen dagen vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 Met dit niveau gaat Bunting gewoon voor de titel gooien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 januari 2023 Share Geplaatst 1 januari 2023 Pfffff lekker spannend hoor. Dimi doet het! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 1 januari 2023 Share Geplaatst 1 januari 2023 Lekker partijtje van Dimi hoor! Gewoon koel gebleven op de momenten dat het moest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 januari 2023 Share Geplaatst 1 januari 2023 Gebeurt niet vaak dat Smith outscored wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 januari 2023 Share Geplaatst 1 januari 2023 Bunting is 37. Kerel lijkt 55. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 januari 2023 Share Geplaatst 1 januari 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten