Orrie Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Echt he. Heerlijke pot ook, Suljovic gooit heel sterk maar staat toch 2-0 achter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Suljovic doet echt bijna niks verkeerd, maar die MvG is me toch aan het speren vanavond. Ongekend zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Vind die statistieken die ze tussendoor laten zien wel nice. Was vorig jaar bij RTL darts niet toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 19 minuten geleden zei Jotew: Suljovic doet echt bijna niks verkeerd, maar die MvG is me toch aan het speren vanavond. Ongekend zeg Nu niet meer. Kom op Suljovic! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 2 minuten geleden zei Berjan1986: Nu niet meer. Kom op Suljovic! Het is gewoon zielig dat hij zo'n sterke pot gaat verliezen. Echt jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Wat een pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Wat een uitgooi van Suljovic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Wat een ongelofelijk held zeg!! Heerlijk dat publiek ook zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Hahahahaha wat sick! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Jammer dat het zo eindigt. Met een misser van Suljovic. Wel een goede laatste game overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 @neva waarom tag je me niet meer? Wat een potje al dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 4 minuten geleden zei La Pulga: @neva waarom tag je me niet meer? Wat een potje al dit Ben aan het werk, had het zelf niet in de gaten. Sorry vriendje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Dit is ook een geweldige pot zeg. Worden wel vermaakt vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Zouden ze die scores van Schlinder op een list bijhouden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Wat een potten vanavond zeg, qua niveau leken het wel halve finales. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 (bewerkt) Knap staaltje journalistiek. Werd ook al nonchalant genoemd in hun tweet. https://nos.nl/artikel/2458033-van-gerwen-onderschat-suljovic-op-wk-maar-wint-toch-helemaal-geen-spijt-van 28 december 2022 bewerkt door Orrie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Nohh had het Schindler wel gegund eigenlijk. Van Gerwen weergaloos vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 Zonde dat het WK alleen op ViaPlay (heb abonnement opgezegd na laatste F1 race) te zien is. Mis ik toch wel nu in deze periode. Was altijd een vast gegeven om tussen kerst en oud&nieuw lekker dat stomme darten op de achtergrond aan te hebben op tv tijdens het werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 Hoppa MvG door! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 Poah wat een potjes gisteren. Bijna finale waardig aangezien die vaak niet heel denderend zijn. Schindler laat het er zelf in hangen tegen Smith, bij wie het vaak richting de finaleplaatsen of tijdens, altijd nét niet is. Had in deze wedstrijd geen echte voorkeur. Toch knap dat Smith het om weet te buigen. En dan MvG, wat speelde hij op wat schoonheidsfoutjes na een weer-ga-loze pot tegen Suljovic, die eigenlijk niks verkeerd deed! En ach, iedereen heeft het over arrogantie dat hij niet voor die bull ging. Ik snap het nog wel ook. Suljovic die op 161 staat, verwacht je niet van dat hij 'm uit gooit. Dat hij dat alsnog doet zegt ook genoeg over de vorm waarin Suljovic verkeerde deze pot. Razend knap naar niet zo'n al te best jaar. Je moet toch ook wel stijl gek worden dat je zó goed gooit, en 'm dan alsnog op de kloten krijgt van Van Gerwen. Top avond! Hopen op een herhaling vandaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 2 uur geleden zei Jotew: Poah wat een potjes gisteren. Bijna finale waardig aangezien die vaak niet heel denderend zijn. Schindler laat het er zelf in hangen tegen Smith, bij wie het vaak richting de finaleplaatsen of tijdens, altijd nét niet is. Had in deze wedstrijd geen echte voorkeur. Toch knap dat Smith het om weet te buigen. En dan MvG, wat speelde hij op wat schoonheidsfoutjes na een weer-ga-loze pot tegen Suljovic, die eigenlijk niks verkeerd deed! En ach, iedereen heeft het over arrogantie dat hij niet voor die bull ging. Ik snap het nog wel ook. Suljovic die op 161 staat, verwacht je niet van dat hij 'm uit gooit. Dat hij dat alsnog doet zegt ook genoeg over de vorm waarin Suljovic verkeerde deze pot. Razend knap naar niet zo'n al te best jaar. Je moet toch ook wel stijl gek worden dat je zó goed gooit, en 'm dan alsnog op de kloten krijgt van Van Gerwen. Top avond! Hopen op een herhaling vandaag Ik vind het gewoon slim. Phil Taylor deed die vroeger ook vaak, en toen gooide te tegenstander hem nooit, en dan hoor je ook niemand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 Het was een matchdart he, ik was er altijd voor gegaan. Ik snap dat MvG de gok waagde, maar je hoort het niet te doen. Als ik in onze regionale competitie zoiets doe, ongeacht of de tegenstander hem uitgooit, krijg ik op m'n kloten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 5 minuten geleden zei Satyr: Het was een matchdart he, ik was er altijd voor gegaan. Ik snap dat MvG de gok waagde, maar je hoort het niet te doen. Als ik in onze regionale competitie zoiets doe, ongeacht of de tegenstander hem uitgooit, krijg ik op m'n kloten. Daarom ga jij ook naar de Q-school om dit soort dingen te leren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 Haha die reactie van Dirkie op de vrij expressieve reactie van R Smith Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 (bewerkt) 10 minuten geleden zei Arezo: Haha die reactie van Dirkie op de vrij expressieve reactie van R Smith Uberhaupt die reactie van R. Smith.. 't is was de eerste leg van de wedstrijd, hou eens gauw op 29 december 2022 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten