Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

Zonde dat het WK alleen op ViaPlay (heb abonnement opgezegd na laatste F1 race) te zien is. Mis ik toch wel nu in deze periode. Was altijd een vast gegeven om tussen kerst en oud&nieuw lekker dat stomme darten op de achtergrond aan te hebben op tv tijdens het werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poah wat een potjes gisteren. Bijna finale waardig aangezien die vaak niet heel denderend zijn. Schindler laat het er zelf in hangen tegen Smith, bij wie het vaak richting de finaleplaatsen of tijdens, altijd nét niet is. Had in deze wedstrijd geen echte voorkeur. Toch knap dat Smith het om weet te buigen.

En dan MvG, wat speelde hij op wat schoonheidsfoutjes na een weer-ga-loze pot tegen Suljovic, die eigenlijk niks verkeerd deed! En ach, iedereen heeft het over arrogantie dat hij niet voor die bull ging. Ik snap het nog wel ook. Suljovic die op 161 staat, verwacht je niet van dat hij 'm uit gooit. Dat hij dat alsnog doet zegt ook genoeg over de vorm waarin Suljovic verkeerde deze pot. Razend knap naar niet zo'n al te best jaar.

Je moet toch ook wel stijl gek worden dat je zó goed gooit, en 'm dan alsnog op de kloten krijgt van Van Gerwen. Top avond! Hopen op een herhaling vandaag :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Jotew:

Poah wat een potjes gisteren. Bijna finale waardig aangezien die vaak niet heel denderend zijn. Schindler laat het er zelf in hangen tegen Smith, bij wie het vaak richting de finaleplaatsen of tijdens, altijd nét niet is. Had in deze wedstrijd geen echte voorkeur. Toch knap dat Smith het om weet te buigen.

En dan MvG, wat speelde hij op wat schoonheidsfoutjes na een weer-ga-loze pot tegen Suljovic, die eigenlijk niks verkeerd deed! En ach, iedereen heeft het over arrogantie dat hij niet voor die bull ging. Ik snap het nog wel ook. Suljovic die op 161 staat, verwacht je niet van dat hij 'm uit gooit. Dat hij dat alsnog doet zegt ook genoeg over de vorm waarin Suljovic verkeerde deze pot. Razend knap naar niet zo'n al te best jaar.

Je moet toch ook wel stijl gek worden dat je zó goed gooit, en 'm dan alsnog op de kloten krijgt van Van Gerwen. Top avond! Hopen op een herhaling vandaag  

Ik vind het gewoon slim. Phil Taylor deed die vroeger ook vaak, en toen gooide te tegenstander hem nooit, en dan hoor je ook niemand. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Satyr:

Het was een matchdart he, ik was er altijd voor gegaan. Ik snap dat MvG de gok waagde, maar je hoort het niet te doen. Als ik in onze regionale competitie zoiets doe, ongeacht of de tegenstander hem uitgooit, krijg ik op m'n kloten.

Daarom ga jij ook naar de Q-school om dit soort dingen te leren :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Arezo:

Haha die reactie van Dirkie op de vrij expressieve reactie van R Smith :-D

Uberhaupt die reactie van R. Smith.. 't is was de eerste leg van de wedstrijd, hou eens gauw op :-D

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites