Bogatyr Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Hopen op een Belgisch onderonsje volgende ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Ik kijk amper nog darten... Maar in zo'n klein kut kamertje (waar dart publiek inzit ivm voetbal wedstrijden) is een darter uitfluiten wel gewoon echt triest en treurig.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Huybrechts Thé Hurricane tegen Dancing Dimi! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Twee enorme griezels tegen elkaar. Lekker op dat moment vrijdagmiddag even iets anders doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Heerlijk dat die clown eruit is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Dan ben ik toch wel voor Huybrechts. Die vd Bergh vind ik echt zo´n schijt irritante gozer. Met dat dansje van hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Ik ook, Huybrechts is meer down to earth. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 11 uur geleden zei 007mark: Twee enorme griezels tegen elkaar. Lekker op dat moment vrijdagmiddag even iets anders doen. Hoezo? Aangezien het twee Belgen zijn ben ik zelf bevooroordeeld maar er lopen toch echt wel een pak andere figuren op het circuit rond dan deze twee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Ja ik zie ook geen reden om dan de wedstrijd maar niet te kijken. Als ik dan toch een keuze moest maken, kies ik wel voor Huybrechts, dat dan weer wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 25 minuten geleden zei Marius: Hoezo? Aangezien het twee Belgen zijn ben ik zelf bevooroordeeld maar er lopen toch echt wel een pak andere figuren op het circuit rond dan deze twee? Klopt. Precies of dat het twee Belgen zijn dat het geen lekkere wedstrijd kan worden. Integendeel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 1 uur geleden zei Marius: Hoezo? Aangezien het twee Belgen zijn ben ik zelf bevooroordeeld maar er lopen toch echt wel een pak andere figuren op het circuit rond dan deze twee? Heb altijd het idee dat alles zo enorm gemaakt is. Vooral die Dimitri, brrrr. Krijg ik echt de rillingen van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 31 minuten geleden zei 007mark: Heb altijd het idee dat alles zo enorm gemaakt is. Vooral die Dimitri, brrrr. Krijg ik echt de rillingen van. Van Dimi kan ik dat nog enigszins begrijpen, maar veel natuurlijker dan Huybrechts kan het toch niet naar mijn gevoel. Het hart op de tong, waardoor zijn eerste reactie na een wedstrijd ook niet altijd de beste is ... en ook op het podium werkt hem dat eerder tegen dan dat het voordeel is in mijn ogen. Nu ja, ieder zijn voorkeur natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Die laatste leg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Najreb1986 Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Sinds dat darten op Viaplay is kijk ik zelden. Wat een domme en neppe vrouw zit daar om te presenteren. Ze doet alsof ze enthousiast is maar is het niet.. Wel jammer dat Barney eruit is, vind ik wel een sympathieke man. Vooral sinds het wat minder gaat en hij minder arrogant lijkt te zijn. Van Gerwen mag er van mij meteen uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 (bewerkt) Goede analisten: "Het is moeilijk om makkelijk te darten". Die Koert met z'n gele rook-vingers is ook niet echt porem op televisie. 28 december 2022 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Zeau die Noppert heeft even een ouderwetse inzinking. Die gooit geen kut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Noppert is het na de break wel even kwijt. Mooi dat de commentatoren het ondertussen alleen maar over die wesp hebben.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 9 minuten geleden zei Arezo: Zeau die Noppert heeft even een ouderwetse inzinking. Die gooit geen kut. Darts is toch met pijltjes gooien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 11 minuten geleden zei Jotew: Noppert is het na de break wel even kwijt. Mooi dat de commentatoren het ondertussen alleen maar over die wesp hebben.. Net als over die setjes van Wright gisteren, kwam geen einde aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 24 minuten geleden zei joostmakaay: Net als over die setjes van Wright gisteren, kwam geen einde aan Wat ansich niet heel raar is bij een wedstrijd van Wright, want hij wisselt ook belachelijk veel voor een darter. Maar het erge hieraan is, is dat het letterlijk bij elke wedstrijd van de regerend wereldkampioen is. En dan wordt het wel vermoeiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Jullie bij dat hij er uit is @Richarð. en @joostmakaay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Zojuist zei delichris: Jullie bij dat hij er uit is @Richarð. en @joostmakaay Hoefde er mij niet per se uit om die reden, hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 2 minuten geleden zei Richarð.: Hoefde er mij niet per se uit om die reden, hoor. Ik ben er wel blij. Wat een clown is dat zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Dan zakt je de moed toch ook in de schoenen als Heta zijnde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Wat een gemiddeldes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten