Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

Op 11-12-2022 om 23:56 zei Satyr:

Dankjulliewel alvast

9 januari begint de voorronde van de Q-school, alle wedstrijden zijn te volgen via Dartsconnect, de linkjes plaats ik tzt (y)

Potverdikke man. Stuur maar een tikkie. Hadden we beloofd toch een x-tijd geleden? Ik ben een man van mijn woord. 

Edit:

Gevonden

Op 26-5-2021 om 09:12 zei Satyr:

Stuur maar een aanbieding per pb dan, hahahaha

Als het zover is dat je die Q-school gaat gooien, lap ik absoluut wat tientjes voor je verblijf daar. 

Als ik wat zeg, doe ik het ook. 

bewerkt door Elsjorro1990
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Jotew:

Wie is die Rock eigenlijk, die nu tegen Aspinall staat te smijten. Doet het niet onaardig! 

In januari zijn tourkaart gehaald op Q-School. Dit jaar ook 5 toernooien gewonnen op de Development Tour en wereldkampioen geworden bij de jeugd. En passant ook nog een 9-darter tegen Van Gerwen op de Grand Slam of Darts. Echt enorm talent die geweldige dingen heeft laten zien dit jaar.

Heb hem als finalist in mijn bracket. Wel een risico, aangezien zijn route naar de finale eventueel Aspinall, Clayton, Wright en Van Gerwen is. En heeft dan in de vorige ronde al Rydz uitgeschakeld. Kwartfinalist van vorig jaar :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Orrie:

Ik snap z'n ontlading wel wanneer de hele zaal zo ontzettend tegen je is. Vind dat een beetje sneu worden, zit gewoon tegen het pesten aan. 

De reactie van het publiek is inderdaad wat overtrokken. Neemt niet weg dat die Price zich in het verleden ook vaak genoeg als een kneus heeft misdragen daar. Als je dan ook nog tegen Barney moet die daar zo geliefd is, kan je hier op wachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Jotew:

De reactie van het publiek is inderdaad wat overtrokken. Neemt niet weg dat die Price zich in het verleden ook vaak genoeg als een kneus heeft misdragen daar. Als je dan ook nog tegen Barney moet die daar zo geliefd is, kan je hier op wachten.

Ja, absoluut, alleen dat van Price is wel even geleden. Vorig jaar werd die ook continue uitgefloten door het publiek. Vind hem sinds het incident met Anderson een stuk minder irritant geworden. Dat overdreven schreeuwen heeft van Gerwen ook wel natuurlijk. 

Al kijk ik 't liefst naar jongens als Aspinall, vind dat echt een prachtgozer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites