Satyr Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Wat een strontmazzel zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Zojuist zei Satyr: Wat een strontmazzel zeg Als Dobey of Humphries een beetje een normaal niveau weten te halen (eindelijk) dan hebben ze een prima kans tegen Anderson. Die heeft wel eens beter gegooid zullen we maar zeggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Lijkt me ook gewoon een conditie dingetje dit. Zowel mentaal of fysiek. Heeft die van Duivenbode door een data analyst laten uitzoeken of deze opkomst niet een beetje teveel energie kost? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 1 minuut geleden zei Arezo: Lijkt me ook gewoon een conditie dingetje dit. Zowel mentaal of fysiek. Heeft die van Duivenbode door een data analyst laten uitzoeken of deze opkomst niet een beetje teveel energie kost? Zolang we naar een sport kijken waarin met name (veel) te zware mannen uitkomen denk ik niet dat ze gaan uitzoeken of een opkomstnummer het verschil gaat zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Nou weet niet wat Dirkie aan ‘t doen is maar dit lijkt iig nergens op 😂 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Als een of andere Maleisier zo zou gooien, vraag je je af waarom ze dat soort mensen laten meedoen...zo slecht is het. Enorm veel beurten zonder triple, omdat eigenlijk elke eerste pijl eronder gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Al gooit Price ook wel belachelijk goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Dit was VVV - Ajax van vorig jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Deze was rap over helaas. Price was op de afspraak,Dirk niet. Anderson ook veel geluk gehad. White begon te choken toen hij besefte dat hij kon winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 White op tv is altijd aan het choken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Clayton is wel echt bizar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 @nevaik kijk ook hoor. Ik gun het Smith wel, weet niet waarom. Ziet er meer uit als een darter ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Jammer. Beste speler van het jaar er veel te vroeg uit. Wel een mooie pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Wat een match weeral,jammer dat het niet tot een echte decider kwam. Hoop wel dat Smith volgende wedstrijd ook wint. En moge covid geen spelbreker zijn met de spelers die nu nog in het toernooit zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 Ook Noppert positief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 9 minuten geleden zei neva: Ook Noppert positief. Hadden dus beter vooraf elkaar kunnen besmetten. Had je een heel positief WK gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 9 minuten geleden zei Geppiej: Hadden dus beter vooraf elkaar kunnen besmetten. Had je een heel positief WK gehad. Doe je ook mee voor de Price van leukste grap? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 4 minuten geleden zei neva: Doe je ook mee voor de Price van leukste grap? Ik denk dat je het antwoord daar wel op Wade, maar toch Cross ik mijn vingers voor je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 3 minuten geleden zei timpy00: Ik denk dat je het antwoord daar wel op Wade, maar toch Cross ik mijn vingers voor je. Kom op man, dit Kenny. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 Het schijnt dat veel darters nog werken. Zo heb je inderdaad andere een Smith, een Kleermaker, een Landman, dan is er nog Mike de (dak)Decker, werkte ene Luke vanuit zijn Woodhouse en is er zowaar iemand gewoon een King. Maar wie er nou precies wel en niet werken, niemand die het Wade. Wellicht moeten we dat maar vragen aan James, wellicht dat hij het .... (te makkelijk eigenlijk he) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 Na alle woordgrapjes gecheckt te hebben vind ik sommige zeker in de roos. Wat een wedstrijd gisteren nog, finalewaardig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 Als je onderstaande artikel leest dan weet je dat het bulls eye is. https://nos.nl/collectie/13840/artikel/2411249-in-alle-angst-leeft-kleermaker-als-kluizenaar-corona-overschaduwt-dit-wk-darts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 42 minuten geleden zei delichris: Als je onderstaande artikel leest dan weet je dat het bulls eye is. https://nos.nl/collectie/13840/artikel/2411249-in-alle-angst-leeft-kleermaker-als-kluizenaar-corona-overschaduwt-dit-wk-darts Heeft schijnbaar twee dagen geleden dus staan ingooien met Noppert. Schijnt sowieso wel regelmatig met hem contact te hebben. Dus die zal hem ook wel knijpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 Het ging mij vooral erom dat men gewoon negatieve zelftests meenemen en die inleveren en dat de PDC totaal niet zelf test. En dat Michael en Vincent zo eerlijk waren en ook dus Chizzy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 Snap het ook niet dat een zelftest genoeg is. Dit zet toch de deur wagenwijd open voor fraude. PDC zou zelf toch medisch team moeten hebben om testen uit te voeren imo Blijkbaar mag het niks kosten natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten