timpy00 Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 10 minuten geleden zei Srangaman: Zo wisselvallig als de pest 1 leg 2x 140 en na 15 pijlen op een dubbel. Volgende leg 100 beginnen en geen treble meer raken... Gooi bijna alle single 20s in het kleine vakje. Moet iets eerder loslaten denk ik. Dit is het niveau dat ik eind 2021 steady hoop te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 15 uur geleden zei Richarð.: Ik heb al respect voor het gooien van 9 sets. Als je gemiddeldes gooit zoals @Satyr dan ben je ook zo klaar met 9 sets . Daar doe ik met mijn gemiddelde en finishpercentage 2 volledige dagen over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 6 uur geleden zei timpy00: Heb je al wel eens Qschool gegooid of die plannen? @Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 9 minuten geleden zei timpy00: @Satyr Nee, dat kost me teveel en ik wil geen dikke week van huis. Heb trouwens net, letterlijk 3 minuten geleden, een aanbod van het Noorse Superdarts gehad, die gaan me sponsoren met materiaal en ik krijg m'n eigen pijlen Jullie kunnen ooit echte Satyr's kopen in de webshop . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 14 minuten geleden zei Satyr: Nee, dat kost me teveel en ik wil geen dikke week van huis. Heb trouwens net, letterlijk 3 minuten geleden, een aanbod van het Noorse Superdarts gehad, die gaan me sponsoren met materiaal en ik krijg m'n eigen pijlen Jullie kunnen ooit echte Satyr's kopen in de webshop . Wat kost dat eigenlijk 500 ofzo toch? Haha mooi man. We zien de link (en kortingscode) wel verschijnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 3 minuten geleden zei timpy00: Wat kost dat eigenlijk 500 ofzo toch? Plus 7 dagen een hotel en eten/drinken. Ik drink niet veel, maar 1500 ben je wel kwijt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 juli 2021 Share Geplaatst 29 juli 2021 18 uur geleden zei Satyr: Plus 7 dagen een hotel en eten/drinken. Ik drink niet veel, maar 1500 ben je wel kwijt. En als je dan een tourcard weet te halen wil je toch spelen ook in die toernooien in de UK. En dan gaat de teller (€) pas echt lopen qua kosten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 juli 2021 Share Geplaatst 29 juli 2021 1 uur geleden zei Michaelinho*: En als je dan een tourcard weet te halen wil je toch spelen ook in die toernooien in de UK. En dan gaat de teller (€) pas echt lopen qua kosten Als je de tourcard niet haalt, mag je gratis aan de Eurotour doen, dat is beter te doen qua kosten. Dat zijn geen exotische bestemmingen, op Gibraltar na geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 juli 2021 Share Geplaatst 29 juli 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei Michaelinho*: En als je dan een tourcard weet te halen wil je toch spelen ook in die toernooien in de UK. En dan gaat de teller (€) pas echt lopen qua kosten Als je tourcard wel weet te halen werkt de medaille ook andersom natuurlijk. Zijn er ook weer makkelijker sponsoren te vinden etc. Als je @Satyr ooit Q school overweegt, overweeg ik wel mee te financieren. 29 juli 2021 bewerkt door timpy00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 juli 2021 Share Geplaatst 29 juli 2021 2 uur geleden zei timpy00: Als je tourcard wel weet te halen werkt de medaille ook andersom natuurlijk. Zijn er ook weer makkelijker sponsoren te vinden etc. Als je @Satyr ooit Q school overweegt, overweeg ik wel mee te financieren. Je moet maar eens op t kanaal van Matthew Edgar kijken op YouTube. Die heeft dat heel mooi uitgelegd! Valt vaak best tegen met sponsoren vinden en de kosten dekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 juli 2021 Share Geplaatst 29 juli 2021 Ja is ook lastig, ik gooi wel eens mee bij een cafe hier twee straten verder. Daar gooien vaak Kim en Ronny huybregts, de rest van de familie van Dimitri van den Bergh. Brian Raman, Berry van Peer en wat jonge talenten. Daar heb ik het ook wel eens over met die gasten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 juli 2021 Share Geplaatst 29 juli 2021 Brian Raman gooit tegen mij in de Superleague, hij gooit ergens in Brabant, Tilburg geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 (bewerkt) Gooi net een potje, mijn hoogste gemiddelde sinds ik het bijhoud. 56,94 gem met een finishpercentage van 62.50%, 5/8. 1x 140, 1x 121 Mistte nog D13 om 119 uit te gooien (T19,T12 en gooi D6 ipv D13). Nog wel 116 (T19,19,D20) en 87 (17,T20,D5) uitgegooid. Bizar. 1 augustus 2021 bewerkt door Srangaman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Van dat niveau ben ik nog wel even verwijdert. Zag dat ik de maand afsloot met volgende stats: Gemiddelde: 39.85 First 9 gemiddelde: 49.01 Checkout %: 10.60% Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 augustus 2021 Share Geplaatst 2 augustus 2021 Afgelopen zaterdag mijn hoogste prijs geëvenaard, 150 voor een toernooizege. Won de kwart, halve en finale met 3-0. Was echt sterk bezet, dus ben erg tevreden. Heb ook geen makkelijk tegenstanders gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 2 augustus 2021 Share Geplaatst 2 augustus 2021 5 uur geleden zei Satyr: Afgelopen zaterdag mijn hoogste prijs geëvenaard, 150 voor een toernooizege. Won de kwart, halve en finale met 3-0. Was echt sterk bezet, dus ben erg tevreden. Heb ook geen makkelijk tegenstanders gehad. Ik had inderdaad gezien dat je de plaatselijke Masters gewonnen hebt Gefeliciteerd nog man! Heel knap resultaat om daar te winnen. Wie waren je tegenstanders dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 augustus 2021 Share Geplaatst 2 augustus 2021 2 uur geleden zei KayDeManaager: Ik had inderdaad gezien dat je de plaatselijke Masters gewonnen hebt Gefeliciteerd nog man! Heel knap resultaat om daar te winnen. Wie waren je tegenstanders dan? Huub Jansen 2-0 Roger Palmen 2-1 Wesley Smit 2-1 Remo Mandiau 3-0 Robbie Knops 3-0 Mike Farrinaccio 3-0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 2 augustus 2021 Share Geplaatst 2 augustus 2021 2 uur geleden zei Satyr: Huub Jansen 2-0 Roger Palmen 2-1 Wesley Smit 2-1 Remo Mandiau 3-0 Robbie Knops 3-0 Mike Farrinaccio 3-0 Op de eerste naam na, zegt me alles wel wat qua naam. Vooral echt hele knappe overwinningen op Mandiau en Robbie Knops zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 3 augustus 2021 Share Geplaatst 3 augustus 2021 Best of 5 sets vs 50 gem: 3-1 winst 54.17 gem (58.27 first 9) 17.54% op dubbels. 7x 100+, 3x 120+, 4x 140+ Gister nog 180 gegooid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 augustus 2021 Share Geplaatst 21 augustus 2021 Speel nu eigenlijk vrijwel dagelijks wel een paar legs op t werk. Zijn nu met zoveel darters dat we van de week een 2e bord hebben opgehangen in de kantine. Een van de nieuwe collega’s speelt competitie in de 1e divisie. Klein niveau verschilletje wel met de rest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Citaat Darter Kyle Anderson is op 33-jarige leeftijd overleden, meldt dartsbond PDC dinsdag. Over de doodsoorzaak van de Australiër is niets bekend. Anderson was een bekend gezicht in de dartswereld. Zo was hij er jarenlang vrijwel altijd bij op het PDC-WK, waarop hij tijdens de editie van 2019 zijn beste prestatie neerzette door de derde ronde te halen. Zijn grootste overwinning boekte Anderson in 2017, toen hij de Auckland Darts Masters op zijn naam schreef. De Australiër was in de finale toen nipt te sterk voor zijn landgenoot Corey Cadby. Onder anderen Michael van Gerwen heeft gereageerd op het overlijden van Anderson. "Hij was een lieve man met wie het altijd leuk was", schrijft de drievoudig wereldkampioen op Twitter. "We hebben geweldige partijen tegen elkaar gespeeld. Hij was een fantastische speler en een sieraad voor Australië en het darts." PDC-voorzitter Barry Hearn noemt Anderson "een populaire darter, die met zijn talent en toewijding een inspiratie was voor spelers over de hele wereld". Totaal onverwacht voor mij iig. Nooit gehoord dat hij ergens mee zou kampen oid? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Nierfalen, blijkbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Ondanks dat het geen echte topper was, wel er vaak bij. Sneu nieuws. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 @chrisje1993, waar gooien jullie nu? https://www.sldl.eu/16-nieuws/601-definitieve-divisie-en-poule-indeling-21-22.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 26 minuten geleden zei Satyr: @chrisje1993, waar gooien jullie nu? https://www.sldl.eu/16-nieuws/601-definitieve-divisie-en-poule-indeling-21-22.html 4A Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten