Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 863
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Verdomme.... mijn keeper gleed net uit bij zijn doeltrap! Gevolg: tegendoelpunt uiteraard

Nog nooit meegemaakt :cab:

Geplaatst

Weet iemand een leuk team, met wat leuke talenten. Ajax ben ik al geweest. Derby County ook. Weet niet wat ik zoek. Land ook nog geen idee. Moet niet al een topclub zijn.

Geplaatst

Bayer Leverkusen heeft alles wat je wilt, talenten, nog nooit kampioen geweest, sterke competitie en als je wat verkoopt is er ook genoeg mogelijk op de markt.

Geplaatst

Hoe spelen jullie tegen een team met een 4-3-1-2 formatie?

In dit geval is de tegenstander Club Brugge met volgende opstelling:

------------------Ryan-----------------------

Munier------Simons-------Mechele----------DeBock

--------------Vormer-Silva---Izequierdo----

---------------- Vazquez---------------------

--------------De Sutter---------Oulare

Ze lijken wel onklopbaar dit seizoen. Heb er één keer van weten te winnen, maar dat was met veel geluk. Staan zowel in de competitie eerste ( met 5 punten voor op mij, als in de finale in de beker).

Iemand?

Geplaatst
3-5-2 is een optie

Zou dat niet al te risicovol zijn met twee spitsen en een infiltrerende Vazquez en Izequierdo? Gewoon mijn bedenkingen :p

Ikzelf dacht een driemandsmiddenveld te zetten tegen dat driemansmiddenveld van Brugge. Met Izequeirdo die meer aanvalt dan verdedigd zouden we daar dan de overhand hebben op het duo Vormer-Silva. Maar het probleem is dan dat Vazquez een zee van ruimte heeft om in te ballen.

bewerkt door Jaspeeer123

Geplaatst
Zou dat niet al te risicovol zijn met twee spitsen en een infiltrerende Vazquez en Izequierdo? Gewoon mijn bedenkingen :p

Ikzelf dacht een driemandsmiddenveld te zetten tegen dat driemansmiddenveld van Brugge. Met Izequeirdo die meer aanvalt dan verdedigd zouden we daar dan de overhand hebben op het duo Vormer-Silva. Maar het probleem is dan dat Vazquez een zee van ruimte heeft om in te ballen.

Net niet, want je staat met 3 CV's tegenover twee spitsen en je hebt ook nog 3 centrale middenvelders.

Geplaatst

18 wedstrijden niet gewonnen, pakken we de nummer 15 even aan met een 4 - 0 overwinning, waardoor we over ze heen gaan.

ca015578f88952df86310f40105aeba9.png

e657b87d00524cae1ab3c951dd9a94b6.png

'Teamprestatie'

Geplaatst
Net niet, want je staat met 3 CV's tegenover twee spitsen en je hebt ook nog 3 centrale middenvelders.

Nja, Ik ga wat proberen uit te werken. Is het niet voor dit seizoen , dan voor volgend seizoen.

Geplaatst
Klein stadion

Bestuur is redelijk makkelijk over te halen als prestaties goed genoeg zijn :)

Geplaatst

Echt walgelijk dit..

Iker Muniain, speelde top bij Bilbao en versierde een recordtransfer naar Madrid

Van die 24 wedstrijden in seizoen 1 viel hij er in 16 wedstrijden in

Heeft ondertussen een waarde van amper 15 miljoen euro..

f07d4034e0dfe221d148d11eb1de21a8.png

Geplaatst

We spelen gelijk tegen de laatste. Titel gaat moeilijk worden :(. Zelfs met Play-offs; We kunnen nu zelfs zakken naar plaats 4 als Lokeren en anderlecht hun matchen winnen.

Geplaatst
We spelen gelijk tegen de laatste. Titel gaat moeilijk worden :(. Zelfs met Play-offs; We kunnen nu zelfs zakken naar plaats 4 als Lokeren en anderlecht hun matchen winnen.

Nooit opgeven!

Geplaatst
Nooit opgeven!

Nu ook De volgende wedstrijd verloren met 3-1 tegen Anderlecht :( Mijn verdediger maakt een fout bij 0-1 stand buiten de 16 en de scheids fluit penalty. :(:(:(:(:(

De fout was buiten de 16, Mitrovic ging pas liggen in de 16, fluit die beun een penalty:wall:

Geplaatst

Erpman wil je nog een screen van Nouri?

En iemand enig idee waarom mijn spelers nooit speler van het jaar kunnen worden? Te jong? Wel steeds hoogste gemiddelde van eredivisie.

Geplaatst

We beginnen de Play-offs thuis tegen de nummer 1. Meteen een levensbelangrijke wedstrijd ;e Had toch gehoopt op een 'makkelijkere ' openingswedstrijd. Gelukkig wel de laatste twee wedstrijden in de reguliere competitie gewonnen met 3-0 en 1-2.

C'mon boys. Stand voor begin PO1.

28048cx.png

bewerkt door Jaspeeer123

Geplaatst
We beginnen de Play-offs thuis tegen de nummer 1. Meteen een levensbelangrijke wedstrijd ;e Had toch gehoopt op een 'makkelijkere ' openingswedstrijd. Gelukkig wel de laatste twee wedstrijden in de reguliere competitie gewonnen met 3-0 en 1-2.

C'mon boys. Stand voor begin PO1.

28048cx.png

In mijn ogen perfect haalbaar. As je ongeslagen PO I kan afsluiten ben je sowieso kampioen

Geplaatst

Eens iets nieuws begonnen. Fm 13 (Against Modern Footballspelletjes jwz) met Fulham (nog in de PL dus). Ik wil alleen maar spelers uit Engeland/Ierland/Schotland/N-Ierland/Wales halen, op 1 uitzondering na per transferperiode. Even weer een leuk gamepje naast het shinen met GAE

Geplaatst

Pff mijn Harrogate game begint echt naar de klote te gaan!

Echt niks lukt niet meer, kan alleen maar gelijkspelen maar winnen ho maar :@

Geplaatst

Na vorig jaar (15/16) Barcelona in de 1e ronde na de winterstop CL te hebben verslagen, moesten we dit keer wederom naar Spanje, op bezoek bij de Koninklijke uit Madrid. Beide wedstrijden perfect, vooral de uitwedstrijd was heerlijk. Thuis wonnen we met 2-0, en uit scoorde Het Beest al snel, waardoor Real ging pushen, Leno keepte een beestenmatch, ze raakte 3x het ijzerwerk en uiteindelijk zien ze leidzaam toe hoe Het Beest aan alle twijfel een eind maakt en de 0-2 erin schiet. _O_ Volgende ronde naar Manchester City, is te doen, al verloor ik in seizoen 1 wel kansloos.