Platina32 Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 Ik ga sowieso F1 2016 halen als hij uitkomt en de reviews een beetje redelijk zijn. Heb een stuur gekocht, dus ben helemaal in de race-mood :P Als mensen Project CARS willen spelen, ben ik zeker van de partij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 Ik vind de vraag van Jelle ook wel interessant, hoe doe je dat met een stuur zonder stoel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 (bewerkt) Ik heb zo'n Wheelstand Pro: [spoiler=plaatje] Is heel stabiel, terwijl je misschien zou denken dat zoiets toch wel iets zou bewegen. [MENTION=3718]Denny[/MENTION]; [MENTION=2723]Jelle.[/MENTION]; 2 augustus 2016 bewerkt door Tom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 4 augustus 2016 Share Geplaatst 4 augustus 2016 Ik heb nu ook een wieltje gekocht: Thrustmasters T150 met force feedback maar damn wat is het spel moeilijk voor mij geworden. Enige tips om te wennen aan zo wieltje? Track, cars, bepaalde settings? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 4 augustus 2016 Share Geplaatst 4 augustus 2016 [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; kan dat je het beste vertellen. Sowieso is natuurlijk ook de vraag wat precies moeilijker is geworden. Accelereren, remmen, sturen.. Je kunt namelijk wat zaken in je Force Feedback aanpassen, maar remmen bijvoorbeeld moet je in je rembalans aanpassen of in je brake mapping. Er zijn zo ongelofelijk veel instellingen die je kunt wijzigen, maar de standaard instellingen die ik aanpas is het camber en de downforce. Meer camber zorgt dat je meer grip hebt en dus dat je scherper kunt insturen, terwijl je downforce ervoor zorgt of je sneller accelereert of een hogere topsnelheid haalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 4 augustus 2016 Share Geplaatst 4 augustus 2016 F1 2015 is met de controller met sticks beter te spelen dan met stuur bijv.Tot je alle assists uit gaat zetten:D Niemand trouwens die Assetto Corsa gaat halen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 augustus 2016 Auteur Share Geplaatst 4 augustus 2016 Tot je alle assists uit gaat zetten:D Niemand trouwens die Assetto Corsa gaat halen? Nee, maar het sturen zelf is echt volkomen ruk in F1 2015. Die ratio tussen wat je met je stuur doet en wat er op het scherm gebeurd klopt voor geen fuck. Echt niet te spelen met een stuur daardoor :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 4 augustus 2016 Share Geplaatst 4 augustus 2016 Klopt, daardoor heb ik hem eigenlijk ook bijna niet gespeeld :( Hopelijk is dat bij F1 2016 wat beter geregeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 augustus 2016 Auteur Share Geplaatst 4 augustus 2016 Ik heb nu ook een wieltje gekocht: Thrustmasters T150 met force feedback maar damn wat is het spel moeilijk voor mij geworden. Enige tips om te wennen aan zo wieltje? Track, cars, bepaalde settings? Er wordt altijd gedacht dat wanneer je van controller overstapt naar een stuur dat je dan direct veel sneller bent. Niets is minder waar, eigenlijk begin je weer helemaal opnieuw ;c. De enige remedie is oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Het heeft er mee te maken dat je bij 'echte' bochten gewend bent om je stick naar links of rechts te knallen en je stuurt volledig in. Maar met een stuur werkt dat natuurlijk niet zo, daar moet je gewoon heel erg aan wennen. Gewoon lekker alle assists aanzetten (of in ieder geval zoveel mogelijk) en blijven gaan. Op een gegeven moment raak je gewend aan het moment van insturen en hoeveel input en dergelijke je moet geven. [MENTION=13971]Tom.[/MENTION]; In de filmpjes die ik gezien heb zien de bewegingen op het stuur er wel een stuk beter uit, dus ik heb goede hoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 4 augustus 2016 Share Geplaatst 4 augustus 2016 Duidelijk feedback. Thanks, ik ga dus aankomende tijd lekker oefenen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 4 augustus 2016 Share Geplaatst 4 augustus 2016 Zat hier ook naar de T150 te kijken om te halen, laat maar weten of het je bevalt(d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 5 augustus 2016 Share Geplaatst 5 augustus 2016 Ik heb de T150 ook, sinds een paar dagen nu. Zeer tevreden over. Het is eventjes wennen, maar heb het gevoel in Project CARS nu al beter te zijn dan ik was. Speel ook F1 2014 en dat is nu een stuk leuker, maar niet makkelijker :-D Maar met oefenen gaat dat wel goed komen. Het is zoveel leuker als je meer precisie in je sturen kunt aanbrengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 7 augustus 2016 Share Geplaatst 7 augustus 2016 Ik zit er ook aan te denken een stuur te halen. Is de T150 goed genoeg, aangezien die goedkoper is dan veel andere sturen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 7 augustus 2016 Share Geplaatst 7 augustus 2016 Ik heb nog vorige week in de MediaMarkt in Utrecht in een PlaySeat gezeten met een T300RS. Rijdt erg goed, al had het stuur nog wel even afgesteld mogen worden in plaats van plug and play. Maar goed, reed heerlijk hoor met F1 2015. [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; Maakt niet uit wat je gebruikt, voor alles moet je oefenen. En daarbij moet je oefenen om op tijd te remmen en een bocht goed in te sturen. Dat vergeet men nog wel eens heb ik het idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 augustus 2016 Auteur Share Geplaatst 7 augustus 2016 Ik zit er ook aan te denken een stuur te halen. Is de T150 goed genoeg, aangezien die goedkoper is dan veel andere sturen? Dat hangt er vanaf wat je wilt natuurlijk. Ga je echt intensief gebruik maken van je stuur dan is de T300 waarschijnlijk beter i.v.m. met het H.E.A.R.T. systeem wat erin gebouwd zit. Maar voor 'recreatief' gebruik is die T150 echt meer dan prima. Verschillende reviews gezien waarin die op hoofdlijnen niet onder doet voor de T300. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 8 augustus 2016 Share Geplaatst 8 augustus 2016 Heb f1 2016 ook gepreorderd. Vooral vanwege carrière mode en om steven van de baan af te rammen:) haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 Nog maar 5 dagen. Man man man kan niet wachten;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 Nog maar 5 dagen. Man man man kan niet wachten;) :mrgy:, bij welk team begin je met carrière? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 Ik McClaren ipv Button! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 Ik denk Torro. Jij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 Ik begin bij Renault. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 augustus 2016 Auteur Share Geplaatst 15 augustus 2016 First world problems. Geen idee nog :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 (bewerkt) Ik weet nog steeds niet zeker welk stuur ik moet nemen :D Neig naar de Logitech G29, tweede keus de Thrustmaster T300. Qua financiele overweging is de T150 misschien het beste maar ik ben dan ook wel weer zo dat als ik dan toch een stuur haal, ik wel een echt goeie wil. Dilemmaaaa. [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; en kenners, wat denk(en) jij/jullie? 15 augustus 2016 bewerkt door Denny Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 Ik ben tot dusver zeer tevreden met mijn Thrustmaster. Als je iets wilt uitgeven maar wel je eerste stuur is dit echt prima! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 Ik ben tot dusver zeer tevreden met mijn Thrustmaster. Als je iets wilt uitgeven maar wel je eerste stuur is dit echt prima! Hoe zijn de pedalen? Lees bij alle reviews dat die bij de Thrustmaster (vooral de T150) wat goedkoop zijn/aanvoelen en dat het rempedaal niet progressief is zoals in een echte auto (meer weerstand als je 'm verder intrapt). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten