Montass Geplaatst 5 oktober 2015 Share Geplaatst 5 oktober 2015 Ik vind karten ook echt hoerig. Ik zou als ik jou was gewoon eens oefenen met een GT3 of een LMP1/2 auto. Die hebben lekker veel grip. Zal em zo eens opstarten. Ben net thuis, dus wil even bikken. Gok een uurtje ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 7 oktober 2015 Na bijna 2 jaar strijden is het eindelijk gelukt om een baan te vinden. Dit gaat de eerste weken/maanden een hoop tijd kosten en dus blijft er minder tijd over voor andere zaken. Mede daarom heb ik besloten om de organisatie van MURL voor nu naast me neer te leggen. Mocht iemand anders het gebeuren over willen nemen/opnieuw willen starten, dan mag deze mij even PM'en en dan stuur ik even de excel files die ik gebruik toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 7 oktober 2015 Share Geplaatst 7 oktober 2015 Na bijna 2 jaar strijden is het eindelijk gelukt om een baan te vinden. Dit gaat de eerste weken/maanden een hoop tijd kosten en dus blijft er minder tijd over voor andere zaken. Mede daarom heb ik besloten om de organisatie van MURL voor nu naast me neer te leggen. Mocht iemand anders het gebeuren over willen nemen/opnieuw willen starten, dan mag deze mij even PM'en en dan stuur ik even de excel files die ik gebruik toe. Lekker Mikey!! Ik zei het gisteren al tegen Steven en Sharon, ik denk dat hij een baan heeft! Wat ga je doen en waar? #offtopic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 7 oktober 2015 Lekker Mikey!! Ik zei het gisteren al tegen Steven en Sharon, ik denk dat hij een baan heeft! Wat ga je doen en waar? #offtopic Zie 'Werk & bijbaantjes topic' ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 7 oktober 2015 Share Geplaatst 7 oktober 2015 Zie 'Werk & bijbaantjes topic' ;c #instant-reaction-modus-on Ga ik doen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 7 oktober 2015 Share Geplaatst 7 oktober 2015 Wat is jullie tijd op Le Mans in een RWD P30 LMP1? Kan ik ff zien of ik al een beetje in de goede richting knal en meekan met jullie ;c Zojuist 03:38:xx gereden iig. Geen RWD, wel Le Mans: [spoiler=video] En let niet op het laatste stuk :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 7 oktober 2015 Share Geplaatst 7 oktober 2015 Dat laatste stuk was niet helemaal netjes Tom ;c. Ik geloof dat ik een 3:27 ofzo had, maar dan wel legaal. Zal zo eens even kijken. [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; ik denk dat we beter de MURL even kunnen stopzetten, want de rest is allemaal Fifa enzo aan het spelen. [MENTION=677]Kokkie[/MENTION]; Er is al twee keer geen race geweest, dus zou er niet van uit gaan dat er snel eentje komt. Mocht je eens willen racen, kun je mij gewoon even toevoegen op PSN en kunnen we wel even samen rijden als je wilt. Ik heb hier btw de instellingen voor tiltsturen. Ze zijn wel anders, dus maak even een backup van je huidige instellingen: Je drukt op Start, dan Options & Help en dan naar Controls. Druk dan op R1 om naar het tabblad Configuration te gaan: [spoiler=instellingen tiltsturen] Steering Deadzone: 10 Steering Sensitivity: 35 Throttle Deadzone: 10 Throttle Sensitivity: 30 Brake Deadzone: 10 Brake Sensitivity: 45 Clutch Deadzone: 15 Clutch Sensitivity: 45 Speed Sensitivity: 60 Controller Filtering Sensitivity: 50 Damper Saturation: 0 (gelocked) Force Feedback: 100 RPM/Gear Display: yes Controller Input Mode: 1 Advanced: on Soft Steering Dampening: off Visual Wheel Filtering: on Opposite Lock Help: on Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 7 oktober 2015 Share Geplaatst 7 oktober 2015 Probeer gewoon altijd laat te remmen. Als het niet lukt, weet je dat de volgende keer ook en rem je net ietsje eerder. Je kunt een ideale lijn aanzetten, maar de ervaring bij mij is dat het altijd te vroeg is. Traction Control aan is wel handig bij snel slippende auto's zoals de Formule auto's. Bij een LMP1 of een GT3 bak maakt het niet zo'n onwijs verschil. Rij je nog steeds met de thumbsticks of met tiltsturen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 7 oktober 2015 Share Geplaatst 7 oktober 2015 Goed om te horen :). Er zijn er ook steeds meer die dat gebruiken, omdat je lange bochten net even wat lekkerder kan nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 16 januari 2016 Share Geplaatst 16 januari 2016 [spoiler=instellingen tiltsturen] Steering Deadzone: 10 Steering Sensitivity: 35 Throttle Deadzone: 10 Throttle Sensitivity: 30 Brake Deadzone: 10 Brake Sensitivity: 45 Clutch Deadzone: 15 Clutch Sensitivity: 45 Speed Sensitivity: 60 Controller Filtering Sensitivity: 50 Damper Saturation: 0 (gelocked) Force Feedback: 100 RPM/Gear Display: yes Controller Input Mode: 1 Advanced: on Soft Steering Dampening: off Visual Wheel Filtering: on Opposite Lock Help: on Och, wat ben ik blij met deze post van mijzelf. Was even bij een maat racen, maar kon er geen klojo van met de standaard instellingen :r. Doen er verder nog mensen dit spel, of is het definitief uitgestorven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdb_nl Geplaatst 16 januari 2016 Share Geplaatst 16 januari 2016 Zo af en toe eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 Sinds Fifa is uitgekomen heb ik dat speel niet meer aangeraakt eigenlijk... :( Zonde want ik vond die races wel mooi, zeker toen we met een mannetje of 12 waren ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Zijn er weer mensen geïnteresseerd geraakt door Max Verstappen om dit spel weer te gaan doen? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Als ik weer achteraan mag rijden met [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; vind ik het helemaal prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 (bewerkt) [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; maar eens polsen als organisator 15 mei 2016 bewerkt door Steven013 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Indien er weer interesse is, ontvang ik graag een mention. Als ik nog mag mee doen :|. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Indien er weer interesse is, ontvang ik graag een mention. Als ik nog mag mee doen :|. Als jij de Rosberg wilt zijn, veel plezier ermee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 :r oh gaan we zo doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 Als ik weer achteraan mag rijden met [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; vind ik het helemaal prima. En ik dan? :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 16 mei 2016 Zijn er weer mensen geïnteresseerd geraakt door Max Verstappen om dit spel weer te gaan doen? :) Als ik weer achteraan mag rijden met [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; vind ik het helemaal prima. [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; maar eens polsen als organisator Indien er weer interesse is, ontvang ik graag een mention. Als ik nog mag mee doen :|. En ik dan? :o Als er iemand een race wil doen hoor ik het wel. De organisatie mag Steven of Cris op zich nemen :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; Was al een keer een goede vervanger van jou, dus dat is de ideale opvolger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 (bewerkt) Zijn er weer mensen geïnteresseerd geraakt door Max Verstappen om dit spel weer te gaan doen? :) Moet zeggen dat ik het elke zondag heb zodra ik weer F1 heb gekeken, blijft toch tof :D Als ik weer achteraan mag rijden met [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; vind ik het helemaal prima. En ik dan? :o Ik ben ook voor, waren mooie tijden :-D Dusss, wie organiseert het? Het hoeft niet zo uitgebreid als Mikey deed :P EDIT: Even een van de hoogtepunten opgezocht: o3dtRUOPi7A 16 mei 2016 bewerkt door sirkeith Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 (bewerkt) Ik zou zeggen aanstaande zondag om 20:00 de kwalificatie laten beginnen en om 19:15 een room open? En dan nog even een etappe kijken/auto. Edit: hahahaa ja die mooie botsing toen. 16 mei 2016 bewerkt door kjhkevin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 16 mei 2016 [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; Had echt tranen in m'n ogen toen. Van het lachen en van de droevigheid dat we zoiets simpels niet konden uitvoeren :r Alvast veel plezier zondag, mocht het doorgaan. Ik zit vanaf zaterdag 5 dagen in Berlijn, dus ik ben er sowieso niet bij :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 Ik zou zeggen aanstaande zondag om 20:00 de kwalificatie laten beginnen en om 19:15 een room open? En dan nog even een etappe kijken/auto. Edit: hahahaa ja die mooie botsing toen. Ik vind het helemaal prima hoor :thumb: [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; Had echt tranen in m'n ogen toen. Van het lachen en van de droevigheid dat we zoiets simpels niet konden uitvoeren :r Alvast veel plezier zondag, mocht het doorgaan. Ik zit vanaf zaterdag 5 dagen in Berlijn, dus ik ben er sowieso niet bij :huhu: Haha ja ik had ook alleen nog maar tranen toen, niet normaal. Vooral toen ik [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; en ik vol op elkaar knalde nog, wij gingen allebei helemaal stuk en volgens mij snapte niemand waarom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten