Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Project C.A.R.S.

Michaelinho*

Aanbevolen berichten

Ik vind karten ook echt hoerig. Ik zou als ik jou was gewoon eens oefenen met een GT3 of een LMP1/2 auto. Die hebben lekker veel grip.

Zal em zo eens opstarten. Ben net thuis, dus wil even bikken. Gok een uurtje ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 1,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Na bijna 2 jaar strijden is het eindelijk gelukt om een baan te vinden. Dit gaat de eerste weken/maanden een hoop tijd kosten en dus blijft er minder tijd over voor andere zaken. Mede daarom heb ik besloten om de organisatie van MURL voor nu naast me neer te leggen. Mocht iemand anders het gebeuren over willen nemen/opnieuw willen starten, dan mag deze mij even PM'en en dan stuur ik even de excel files die ik gebruik toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na bijna 2 jaar strijden is het eindelijk gelukt om een baan te vinden. Dit gaat de eerste weken/maanden een hoop tijd kosten en dus blijft er minder tijd over voor andere zaken. Mede daarom heb ik besloten om de organisatie van MURL voor nu naast me neer te leggen. Mocht iemand anders het gebeuren over willen nemen/opnieuw willen starten, dan mag deze mij even PM'en en dan stuur ik even de excel files die ik gebruik toe.

Lekker Mikey!! Ik zei het gisteren al tegen Steven en Sharon, ik denk dat hij een baan heeft!

Wat ga je doen en waar? #offtopic

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is jullie tijd op Le Mans in een RWD P30 LMP1? Kan ik ff zien of ik al een beetje in de goede richting knal en meekan met jullie ;c Zojuist 03:38:xx gereden iig.

Geen RWD, wel Le Mans:

[spoiler=video]

En let niet op het laatste stuk :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat laatste stuk was niet helemaal netjes Tom ;c.

Ik geloof dat ik een 3:27 ofzo had, maar dan wel legaal. Zal zo eens even kijken.

[MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; ik denk dat we beter de MURL even kunnen stopzetten, want de rest is allemaal Fifa enzo aan het spelen.

[MENTION=677]Kokkie[/MENTION]; Er is al twee keer geen race geweest, dus zou er niet van uit gaan dat er snel eentje komt. Mocht je eens willen racen, kun je mij gewoon even toevoegen op PSN en kunnen we wel even samen rijden als je wilt.

Ik heb hier btw de instellingen voor tiltsturen. Ze zijn wel anders, dus maak even een backup van je huidige instellingen:

Je drukt op Start, dan Options & Help en dan naar Controls. Druk dan op R1 om naar het tabblad Configuration te gaan:

[spoiler=instellingen tiltsturen]

Steering Deadzone: 10

Steering Sensitivity: 35

Throttle Deadzone: 10

Throttle Sensitivity: 30

Brake Deadzone: 10

Brake Sensitivity: 45

Clutch Deadzone: 15

Clutch Sensitivity: 45

Speed Sensitivity: 60

Controller Filtering Sensitivity: 50

Damper Saturation: 0 (gelocked)

Force Feedback: 100

RPM/Gear Display: yes

Controller Input Mode: 1

Advanced: on

Soft Steering Dampening: off

Visual Wheel Filtering: on

Opposite Lock Help: on

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probeer gewoon altijd laat te remmen. Als het niet lukt, weet je dat de volgende keer ook en rem je net ietsje eerder. Je kunt een ideale lijn aanzetten, maar de ervaring bij mij is dat het altijd te vroeg is. Traction Control aan is wel handig bij snel slippende auto's zoals de Formule auto's. Bij een LMP1 of een GT3 bak maakt het niet zo'n onwijs verschil.

Rij je nog steeds met de thumbsticks of met tiltsturen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=instellingen tiltsturen]

Steering Deadzone: 10

Steering Sensitivity: 35

Throttle Deadzone: 10

Throttle Sensitivity: 30

Brake Deadzone: 10

Brake Sensitivity: 45

Clutch Deadzone: 15

Clutch Sensitivity: 45

Speed Sensitivity: 60

Controller Filtering Sensitivity: 50

Damper Saturation: 0 (gelocked)

Force Feedback: 100

RPM/Gear Display: yes

Controller Input Mode: 1

Advanced: on

Soft Steering Dampening: off

Visual Wheel Filtering: on

Opposite Lock Help: on

Och, wat ben ik blij met deze post van mijzelf. Was even bij een maat racen, maar kon er geen klojo van met de standaard instellingen :r.

Doen er verder nog mensen dit spel, of is het definitief uitgestorven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn er weer mensen geïnteresseerd geraakt door Max Verstappen om dit spel weer te gaan doen? :)

Als ik weer achteraan mag rijden met [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; vind ik het helemaal prima.

[MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; maar eens polsen als organisator

Indien er weer interesse is, ontvang ik graag een mention. Als ik nog mag mee doen :|.

En ik dan? :o

Als er iemand een race wil doen hoor ik het wel. De organisatie mag Steven of Cris op zich nemen :huhu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn er weer mensen geïnteresseerd geraakt door Max Verstappen om dit spel weer te gaan doen? :)

Moet zeggen dat ik het elke zondag heb zodra ik weer F1 heb gekeken, blijft toch tof :D

Als ik weer achteraan mag rijden met [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; vind ik het helemaal prima.

En ik dan? :o

Ik ben ook voor, waren mooie tijden :-D

Dusss, wie organiseert het? Het hoeft niet zo uitgebreid als Mikey deed :P

EDIT: Even een van de hoogtepunten opgezocht:

o3dtRUOPi7A
bewerkt door sirkeith
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou zeggen aanstaande zondag om 20:00 de kwalificatie laten beginnen en om 19:15 een room open? En dan nog even een etappe kijken/auto.

Edit: hahahaa ja die mooie botsing toen.

Ik vind het helemaal prima hoor :thumb:

[MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; Had echt tranen in m'n ogen toen. Van het lachen en van de droevigheid dat we zoiets simpels niet konden uitvoeren :r

Alvast veel plezier zondag, mocht het doorgaan. Ik zit vanaf zaterdag 5 dagen in Berlijn, dus ik ben er sowieso niet bij :huhu:

Haha ja ik had ook alleen nog maar tranen toen, niet normaal. Vooral toen ik [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; en ik vol op elkaar knalde nog, wij gingen allebei helemaal stuk en volgens mij snapte niemand waarom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites