Richarð. Geplaatst 15 september 2015 Share Geplaatst 15 september 2015 Zondag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 16 september 2015 Share Geplaatst 16 september 2015 Werd ook paar keer aan deur geklopt ivm huisgenoot. Ging toen maar kijken wat er aan de hand is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 16 september 2015 Share Geplaatst 16 september 2015 Ik ben begonnen met een 1:45 en het is nu 1:36:8. Kijken of ik het zondag op een 135:9/ 1:36:2 krijg :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 17 september 2015 Share Geplaatst 17 september 2015 Kijk, dat is nog eens vooruitgang :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 17 september 2015 Share Geplaatst 17 september 2015 Ik ben begonnen met een 1:45 en het is nu 1:36:8. Kijken of ik het zondag op een 135:9/ 1:36:2 krijg :) Zojuist een 1.34.5 gereden, nu jij weer :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdb_nl Geplaatst 18 september 2015 Share Geplaatst 18 september 2015 Van 1:35 naar 1:33;3 gegaan in 7 rondjes ongeveer. Erg leuke baan, maar heb er zeker moeite mee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 18 september 2015 Share Geplaatst 18 september 2015 Zojuist een 1.34.5 gereden, nu jij weer :checkit: Haha boeeeh! ga is slomer rijden! Kom niet verder dan 1:36:7. Denk dat ik nog tips moet krijgen hoe ik bepaalde bochten sneller kan nemen xd, anders blijft het hier wel bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 september 2015 Auteur Share Geplaatst 18 september 2015 Van 1:35 naar 1:33;3 gegaan in 7 rondjes ongeveer. Erg leuke baan, maar heb er zeker moeite mee! Mijn PB is een 1:32.9, maar rij gemiddeld tussen de 1:33.3 - 1:34.0. Cris en ook Steven zijn een stuk sneller. Geen idee hoe debiel hard die al die bochten weer nemen :D Haha boeeeh! ga is slomer rijden! Kom niet verder dan 1:36:7. Denk dat ik nog tips moet krijgen hoe ik bepaalde bochten sneller kan nemen xd, anders blijft het hier wel bij. Niet remmen, toch [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; ? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdb_nl Geplaatst 19 september 2015 Share Geplaatst 19 september 2015 Kunnen we weer een mooi gevecht hebben, hopelijk :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klap00r Geplaatst 20 september 2015 Share Geplaatst 20 september 2015 1.32.845 nog gereden vanmiddag. Gaat leuk worden achter cris dus als ik het zo zie :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 20 september 2015 Share Geplaatst 20 september 2015 Kijk eens aan :). Goed om te weten dat die setup een beetje werkt. Dit wordt voor de sprintrace nog een interessante. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klap00r Geplaatst 20 september 2015 Share Geplaatst 20 september 2015 Lekker raceje weer heren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 20 september 2015 Share Geplaatst 20 september 2015 Wat een deceptie;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 20 september 2015 Share Geplaatst 20 september 2015 Kwalificatie: Dit keer zat het allemaal een stuk dichter bij elkaar, maar desondanks een prima tijd neergezet, waardoor pole-position een feit was. Sharon erg netjes tweede op slechts 3/4 tienden? Nice! Mainrace: Sharon kon heel lang volgen en in de buurt blijven, waardoor ik ook wel wat druk voelde. Tot ik de pits in ging, toen had ik weer verse banden en kon ik redelijk wegrijden. Wel netjes binnen 10 seconden van mij gefinished. Sprintrace: Zie filmpje: ZZanvZ3aJZY Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 21 september 2015 Share Geplaatst 21 september 2015 Bij mij ging alles zoals verawacht: alweer 2x 5e :Cab: Wel nog een PB gereden: 1.34.0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 september 2015 Auteur Share Geplaatst 21 september 2015 (bewerkt) Round 3 (of 11) - Sakitto GP - Race Results MURL - Season 3 - LMP2 Masters Introductie: Gisteravond stond de derde race van het seizoen op het programma en wel op Sakitto GP. Een circuit waarbij er vooral hele hoge snelheden behaald zouden worden. Zou er dit keer iemand zijn die Cris enigszins zou kunnen bedreigen? Definitieve startgrid: Aanwezig: Michaelinho*; [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; [MENTION=7942]kjhkevin[/MENTION]; [MENTION=31711]Klap00r[/MENTION]; Afwezig: [MENTION=25558]Bakkes12[/MENTION]; [MENTION=13971]Tom.[/MENTION]; [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; [MENTION=32716]mvdb_nl[/MENTION]; [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION]; [MENTION=2723]Jelle.[/MENTION]; Kwalificatie - Main Race: Race resultaten: Volledige resultaten: Algemeent klassement Wie anders dan Cris gaat ruim aan kop. Ook in Japan kon niemand hem echt bedreigen en dus vergroot hij zijn voorsprong nog maar iets verder. Handige links: Kalender Uitslagen Algemeent klassement Afsluiting: Iedereen weer bedankt voor zijn of haar deelname! Tot volgende week op Hockenheim GP! 21 september 2015 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 21 september 2015 Share Geplaatst 21 september 2015 Doen we nog een keer Sakitto GP dan Mikey? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klap00r Geplaatst 21 september 2015 Share Geplaatst 21 september 2015 Maar 3 tienden van Cris vandaan in de kwalificatie. Ziek hoor. Michael wilt een revanche wss haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 september 2015 Auteur Share Geplaatst 21 september 2015 Doen we nog een keer Sakitto GP dan Mikey? :cab: Copy paste fail. Was de tekst in de afsluiting vergeten aan te passen :D. Hockenheim it is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 21 september 2015 Share Geplaatst 21 september 2015 Hoezo zou Michael een revanche willen? Maar we gaan naar Hockenheim kikkertjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klap00r Geplaatst 21 september 2015 Share Geplaatst 21 september 2015 Hoezo zou Michael een revanche willen? Maar we gaan naar Hockenheim kikkertjes. Omdat ie met de mainrace mij wss wel voorbij was gekomen als hij die radiator (?) ook op 0 had gezet :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 september 2015 Auteur Share Geplaatst 21 september 2015 Omdat ie met de mainrace mij wss wel voorbij was gekomen als hij die radiator (?) ook op 0 had gezet :P Nee hoor, dat denk ik niet. Had zoals gewoonlijk in de eerste 2/3 ronden al te veel tijd laten liggen. En ik was sowieso niet dusdanig veel sneller dat ik je ingehaald zou hebben in die paar rondjes na de pitstops. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klap00r Geplaatst 21 september 2015 Share Geplaatst 21 september 2015 Op Hockenheim nieuwe ronde nieuwe kansen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 21 september 2015 Share Geplaatst 21 september 2015 Ik zal voor Hockenheim wel weer even kijken naar de setup. In principe ga ik daar de radiator ook op 0% zetten, dus als men daar tegen is omdat het eigenlijk niet realistisch is, hoor ik het graag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 september 2015 Auteur Share Geplaatst 21 september 2015 Ik zal voor Hockenheim wel weer even kijken naar de setup. In principe ga ik daar de radiator ook op 0% zetten, dus als men daar tegen is omdat het eigenlijk niet realistisch is, hoor ik het graag. Ik zet gewoon de mechanical failures aan ;c. Zonder het van tevoren te vertellen uiteraard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten