Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Project C.A.R.S.

Michaelinho*

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Van 1:35 naar 1:33;3 gegaan in 7 rondjes ongeveer. Erg leuke baan, maar heb er zeker moeite mee!

Mijn PB is een 1:32.9, maar rij gemiddeld tussen de 1:33.3 - 1:34.0. Cris en ook Steven zijn een stuk sneller. Geen idee hoe debiel hard die al die bochten weer nemen :D

Haha boeeeh! ga is slomer rijden! Kom niet verder dan 1:36:7. Denk dat ik nog tips moet krijgen hoe ik bepaalde bochten sneller kan nemen xd, anders blijft het hier wel bij.

Niet remmen, toch [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; ? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kwalificatie: Dit keer zat het allemaal een stuk dichter bij elkaar, maar desondanks een prima tijd neergezet, waardoor pole-position een feit was. Sharon erg netjes tweede op slechts 3/4 tienden? Nice!

Mainrace: Sharon kon heel lang volgen en in de buurt blijven, waardoor ik ook wel wat druk voelde. Tot ik de pits in ging, toen had ik weer verse banden en kon ik redelijk wegrijden. Wel netjes binnen 10 seconden van mij gefinished.

Sprintrace: Zie filmpje:

ZZanvZ3aJZY

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Round 3 (of 11) - Sakitto GP - Race Results

MURL - Season 3 - LMP2 Masters

NL2e2KI.png

Introductie:

Gisteravond stond de derde race van het seizoen op het programma en wel op Sakitto GP. Een circuit waarbij er vooral hele hoge snelheden behaald zouden worden. Zou er dit keer iemand zijn die Cris enigszins zou kunnen bedreigen?

Definitieve startgrid:

Aanwezig: Michaelinho*; [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; [MENTION=7942]kjhkevin[/MENTION]; [MENTION=31711]Klap00r[/MENTION];

Afwezig: [MENTION=25558]Bakkes12[/MENTION]; [MENTION=13971]Tom.[/MENTION]; [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; [MENTION=32716]mvdb_nl[/MENTION]; [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION]; [MENTION=2723]Jelle.[/MENTION];

Kwalificatie - Main Race:

OAXJ9Ag.png

Race resultaten:

Volledige resultaten:

PBzsJXO.png

Algemeent klassement

Wie anders dan Cris gaat ruim aan kop. Ook in Japan kon niemand hem echt bedreigen en dus vergroot hij zijn voorsprong nog maar iets verder.

k5gOYMV.png

• Handige links:

Afsluiting:

Iedereen weer bedankt voor zijn of haar deelname! Tot volgende week op Hockenheim GP!

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat ie met de mainrace mij wss wel voorbij was gekomen als hij die radiator (?) ook op 0 had gezet :P

Nee hoor, dat denk ik niet. Had zoals gewoonlijk in de eerste 2/3 ronden al te veel tijd laten liggen. En ik was sowieso niet dusdanig veel sneller dat ik je ingehaald zou hebben in die paar rondjes na de pitstops.

Link naar opmerking
Deel via andere websites