Michaelinho* Geplaatst 17 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 17 augustus 2015 [MENTION=32716]mvdb_nl[/MENTION]; A.u.b. niet mijn hele update quoten als je wilt reageren op iets uit het verslag. Edit je post nog even en flikker die hele quote er ff uit. Neemt onnodig veel ruimte op de pagina in en 't is een beetje onzin dat die update er nu 2x staat. Als ik echt per sé iets moet lezen gewoon mentionen ;). [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; Oja, even vergeten dat jullie de vorige keer ook al zelf schakelden. [MENTION=7942]kjhkevin[/MENTION]; Jij schakelde ook zelf natuurlijk. Niet meer aan gedacht. Helemaal netjes gedaan dan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klap00r Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 Wonder boven wonder 2x nog 4e geëindigd. Inhalen ging op bepaalde punten gelukkig redelijk makkelijk. In beide races niet mijn tijden van het oefenen gereden. Straks maar weer even Sonoma proberen. Gisteren 1.33.x gereden. Cris zat daar nog 2 seconde onder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 17 augustus 2015 Stemronde - Raceklasse MURL Season 3 We zijn halverwege het seizoen en dus mogen jullie weer stemmen op jullie favoriete raceklasse/auto voor volgend seizoen. Daarbij ga ik er even vanuit dat daar natuurlijk nog behoefte aan is. Er kan deze keer NIET gestemd worden op Formule auto's, aangezien we daar dit seizoen al mee rijden. Met het oog op de afwisseling zullen we volgend seizoen dus sowieso met iets anders rijden. Ik laat jullie deze keer niet stemmen op de circuits, omdat ik er vanuit ga dat de voorkeuren niet veranderd zullen zijn. En aangezien ik de circuits toch moet afstemmen op de raceklasse die we gebruiken heeft dat dus niet heel veel nut. Ik zal bij het opmaken van de kalender rekening houden met de voorkeuren die jullie de vorige keer hebben opgegeven. Onderstaand weer de gebruikelijke strawpoll. Het zou fijn zijn als jullie hier in het topic even aangeven dat je gestemd hebt en waarop je gestemd heb. Zodat ik het makkelijker bij kan houden als iemand zijn stem uiteindelijk nog wil wijzigen (y). Strawpoll [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=31711]Klap00r[/MENTION]; [MENTION=2723]Jelle.[/MENTION]; [MENTION=17362]Bramvinos[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=13971]Tom.[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=32716]mvdb_nl[/MENTION]; [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION]; [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; [MENTION=7942]kjhkevin[/MENTION]; [MENTION=25558]Bakkes12[/MENTION]; [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; @Rest die ik eventueel vergeten ben te mentionen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klap00r Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 Heb op de LMP1 gestemd :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 Ik ook (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 17 augustus 2015 Zelf ook op LMP1 gestemd :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 LMP1 op Le Mans en Spa _O_. Komen er dan wel beperkingen qua auto Michael? Of is het iedereen zijn eigen auto kiezen die in het standaard pakket zit? Lijkt mij wel dat je dan één auto voor het hele seizoen kiest en niet ieder weekend wijzigt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 LMP1 op Le Mans en Spa _O_. Dat wordt heerlijk ja (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 17 augustus 2015 LMP1 op Le Mans en Spa _O_. Komen er dan wel beperkingen qua auto Michael? Of is het iedereen zijn eigen auto kiezen die in het standaard pakket zit? Lijkt mij wel dat je dan één auto voor het hele seizoen kiest en niet ieder weekend wijzigt. Jawohl. Bij raceklasses waar er keuze is voor een auto (o.a. GT3/4, LMP, Protype 2 etc.) moet iedereen voor aanvang van het seizoen zijn/haar keuze opgeven. En die moet je dan ook het hele seizoen gebruiken. Er zijn leagues waar auto's worden toegewezen, maar dat ga ik niet doen. In de LMP1 en 2 is er geen DLC auto. De Bentley en dergelijke vallen in de LMP900 klasse. Dus er zijn 3 opties voor de LMP1. Marek LMP1 RWD LMP1 Audi R18 LMP1 En de kans is inderdaad heel groot dat Spa en Le Mans op de kalender staan ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 Je zorgt maar dat die twee er op staan :mrgy:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 (bewerkt) Overall: de PS4 deed kut waardoor ik maar de helft kon verstaan via de chat, erg irritant.... Kwalificatie: Goed zat. De top 4 zat bij elkaar en de bottem 4 ook. Main Race: Ik zat tot in de laatste ronde er goed bij, had 4e kunnen worden maar toen verneukte ik het weer een dik... Sprintrace: Bij die laatste bochten was het inderdaad kut van die sprintrace. In het begin remde ik te laat, maar was er eigenlijk niks aan de hand gelukkig. Toen gaf Sharon een duwtje aan Chris, die weer moest corrigeren en daardoor mij aantikte, waardoor ik weer tegen Sharon aan knalde en wij dus samen vast stonden. Aardige carambole dus. En toen had ik er al eigenlijk geen zin meer in :cab: Op het filmpje van [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; inderdaad goed te zien. [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; vind je echt dat ik te agressief reed? Ik zag Chris zo erg naar buiten uitwijken dat ik vond dat er genoeg ruimte lag :cab: Ik was er toch soort van al 3/4 langs 17 augustus 2015 bewerkt door sirkeith Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 17 augustus 2015 [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; Je reed overall niet agressief hoor, nooit gedaan ook. Maar bij dat moment met Sharon had je mijns inziens net even iets meer ruimte moet geven. Sharon zat aan de buitenkant al ruim voor je en via de binnenkant kon je er eigenlijk al niet meer langs, zeker ook om dat Cris nog rechts naast je zat. Overigens niet bedoeld als vervelende kritiek hoor. Het viel me alleen op toen ik de replay terug keek gisteren. Het is meer bedoeld als tip voor de volgende keer. Voor de meer ervaren racers onder ons is het logischerwijs een stuk duidelijker wanneer er wel en geen ruimte of mogelijkheid is om te halen. Voor de wat minder ervaren mensen is dat allemaal nog wat lastiger. Jullie zien een gat en duiken daar eigenlijk zonder na te denken in :D. Dat gaat onbewust, dus dat is ook helemaal geen schande verder. Naarmate je meer ervaring op doet zul je die situaties veel beter leren in schatten. Dan hou je wat meer in, omdat je weet dat de race toch nog lang zat is en de kansen om in te halen nog wel komen. Nu gebeurd het toevallig met jou en Sharon, de volgende keer met iemand anders. Door dit soort puntjes aan te stippen en er beelden bij te tonen (vanuit de replay, wanneer mogelijk) probeer ik iedereen weer wat tips mee te geven. Zodat jullie ook steeds een hoger niveau kunnen halen. Want naast dat je iemand anders raakt heb je jezelf er natuurlijk ook mee. Zie het dus niet als vinger wijzende kritiek, maar als feedback :). PS: En natuurlijk niet vergeten te stemmen hè Ruud! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 (bewerkt) Omdat ik geen idee heb welke auto heel goed rijdt (aangezien ik nog niet verder gekomen ben dan de gulf en formula abc wagens) doe ik maar met de rest mee. LMP1 Gestemd! Edit: En waar ik gisteren nog 1:44 reed en daarna al een stuk beter naar 1:37;3. Rij ik net een lekkere 1:35:859 :) 17 augustus 2015 bewerkt door kjhkevin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; Je reed overall niet agressief hoor, nooit gedaan ook. Maar bij dat moment met Sharon had je mijns inziens net even iets meer ruimte moet geven. Sharon zat aan de buitenkant al ruim voor je en via de binnenkant kon je er eigenlijk al niet meer langs, zeker ook om dat Cris nog rechts naast je zat. Overigens niet bedoeld als vervelende kritiek hoor. Het viel me alleen op toen ik de replay terug keek gisteren. Het is meer bedoeld als tip voor de volgende keer. Voor de meer ervaren racers onder ons is het logischerwijs een stuk duidelijker wanneer er wel en geen ruimte of mogelijkheid is om te halen. Voor de wat minder ervaren mensen is dat allemaal nog wat lastiger. Jullie zien een gat en duiken daar eigenlijk zonder na te denken in :D. Dat gaat onbewust, dus dat is ook helemaal geen schande verder. Naarmate je meer ervaring op doet zul je die situaties veel beter leren in schatten. Dan hou je wat meer in, omdat je weet dat de race toch nog lang zat is en de kansen om in te halen nog wel komen. Nu gebeurd het toevallig met jou en Sharon, de volgende keer met iemand anders. Door dit soort puntjes aan te stippen en er beelden bij te tonen (vanuit de replay, wanneer mogelijk) probeer ik iedereen weer wat tips mee te geven. Zodat jullie ook steeds een hoger niveau kunnen halen. Want naast dat je iemand anders raakt heb je jezelf er natuurlijk ook mee. Zie het dus niet als vinger wijzende kritiek, maar als feedback :). PS: En natuurlijk niet vergeten te stemmen hè Ruud! Ik zie het ook niet als kritiek hoor, no worries. Ik rem ook bijna altijd wel eerder omdat ik weet dat een Cris en Sharon toch sneller zijn. Maar als ik een gat zie ga ik er wel voor, ;) En stemmen doe ik niet, want het zegt me toch allemaal niets en heb ze allemaal nog nooit gereden. Ik vind die super karts wel grappig maar die staan er toch niet tussen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdb_nl Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 Op GT3 gestemd. LMP1 is in cockpit view echt super kut imo. En [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; je hoeft anderen niet te herhalen hoor. Ging ook per ongeluk. :mrgy: Zo maar eens Sanoma doen. Alles behalve m'n favo track maar goed, lijkt me opzich best lachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 Heb Sanomo al gedaan. Rij met zelf schakelen en zonder guide line na 5 rondjes (van 1:45) een stabiele 1:40. Zal nog wel een 2/3 seconden afgaan als ik oefen. Wat rijden jullie? Geen 1:29 toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 17 augustus 2015 Heb Sanomo al gedaan. Rij met zelf schakelen en zonder guide line na 5 rondjes (van 1:45) een stabiele 1:40. Zal nog wel een 2/3 seconden afgaan als ik oefen. Wat rijden jullie? Geen 1:29 toch? Geen 1:29, maar extreem veel scheelt het niet hoor :D. Cris reed gister een 1:31. Ik vanmorgen een 1:32.9. Maar veel sneller dan dat ga ik niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 Staat er niet bij in de lijst, dus dan maar hier. Mijn stem gaat naar de superkarts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdb_nl Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 Ik haal nu zelf een 1:33,6 maar kan nog een stukje sneller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdb_nl Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 3 ronden achter elkaar 1:32,9 Moet nog wel setup wat aanpassen denk ik, rij nu met de standaard setup. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 Straks ook eens proberen, al weet ik nog niet of ik er zondag bij ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klap00r Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 Ik ben aan het oefenen. Als er iemand wil joinen hoor ik het wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 1.35.9 net gereden in de laatste lap van de race met Michael en sharon, voor de rest zat ik veel in de 1.37. Die laatste lap was trouwens de enige die ik onder de 37 kreeg :cab: Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 17 augustus 2015 [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=31711]Klap00r[/MENTION]; [MENTION=2723]Jelle.[/MENTION]; [MENTION=17362]Bramvinos[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=13971]Tom.[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=32716]mvdb_nl[/MENTION]; [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION]; [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; [MENTION=7942]kjhkevin[/MENTION]; [MENTION=25558]Bakkes12[/MENTION]; [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; @Rest die ik eventueel vergeten ben te mentionen. De stemming is duidelijk. Volgend seizoen rijden we met de LMP1. Hieronder een compilatie van de Sprint Race die ik heb samengesteld. Zitten best een aantal leuke momenten bij :D. [YOUTUBE]u9Li8w4xz_s[/YOUTUBE] Net ook nog even gereden op Sonoma. Een PB neergezet van 1:31.8. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdb_nl Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 Leuk gedaan [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; alleen soms zitten er stukjes in waar niks gebeurd? :P Voorderest, nogmaals, erg leuk. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten