Richarð. Geplaatst 15 augustus 2015 Share Geplaatst 15 augustus 2015 Voor mijn doen ging net alles vrijwel perfect, 1.38.3 :cab: Moet meer rekening gaan houden met [MENTION=7942]kjhkevin[/MENTION]; dus. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 15 augustus 2015 Wat zijn jullie tijden hier? Net als Richard heb ik ook niet geoefend. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klap00r Geplaatst 15 augustus 2015 Share Geplaatst 15 augustus 2015 Ik ga vanavond nog even oefenen dus als er nog iemand wil joinen. Rond 19:30 ongeveer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 15 augustus 2015 Share Geplaatst 15 augustus 2015 Mijn record staat op een 1:32.403, gereden in een kwalificatie. Dat zal ik niet structureel rijden overigens, denk dat het dan eerder een 1:32.8/9 is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 15 augustus 2015 Share Geplaatst 15 augustus 2015 Correctie: 1:32.339 zojuist gereden :-D. Belachelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 16 augustus 2015 (bewerkt) Gaat een lekker race'je worden voor mij hoor :D. Kwam met bizar veel moeite tot een 1:34.3. Maar daarbuiten vrijwel alleen muren geraakt. De nieuwe patch is overigens echt heerlijk. Ik heb het cut track penalty systeem even getest in een online sessie met AI op Zolder (GT3) en in de kwalificatie werd je tijd niet ongeldig als je via een buitenbocht door de hele grindbak knalde. Als je een chicane aan de binnenkant tekort pakte werd hij wel ongeldig. Op Zolder werkte het in ieder geval echt perfect. Heb in diezelfde race ook even Tyre Wear op x7 getest, is echt heel erg duidelijk te zien nu in je HUD hoe op je banden nu zijn. En ook de pitstops lijken eindelijk te werken. Je kunt nu in de set-up en de pit strategy zien hoeveel rondjes je kunt rijden met een x-aantal liters. Daarbij kun je in de pit strategy nu ook instellen dat je niet wilt bij tanken, dat kun je nu eindelijk gewoon naar 0 zetten. En de pit strategy werd in de race ook vlekkeloos overgenomen. Alles stond in de race nog net zo als ik het vooraf had ingesteld. Goed werk van SMS _O_. Biedt ook weer een aantal nieuwe mogelijkheden voor een mogelijk volgend seizoen van de MURL. 16 augustus 2015 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 16 augustus 2015 Share Geplaatst 16 augustus 2015 Ooh riesj ga jij rekening met mij houden? En Michael een mogelijk nieuw seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 augustus 2015 Share Geplaatst 16 augustus 2015 Ja, ben bang dat je nog sneller bent ook. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 16 augustus 2015 Share Geplaatst 16 augustus 2015 Ik verwacht niet dat ik er vandaag ben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 16 augustus 2015 Ooh riesj ga jij rekening met mij houden? En Michael een mogelijk nieuw seizoen? Mogelijk ja, altijd even afwachten of iedereen daar nog zin in heeft natuurlijk :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 augustus 2015 Share Geplaatst 16 augustus 2015 Totaal niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 16 augustus 2015 Share Geplaatst 16 augustus 2015 Ik ben er vanavond ook bij. Heb niet geoefend dus misschien dat ik dat nog even doe. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 16 augustus 2015 Share Geplaatst 16 augustus 2015 Ik heel misschien toch nog aanwezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 16 augustus 2015 Ik ben er vanavond ook bij. Heb niet geoefend dus misschien dat ik dat nog even doe. ;e Lees dan nog even goed de gewijzigde procedure voor de start van de sprint race door hè. Zie hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 16 augustus 2015 Share Geplaatst 16 augustus 2015 1 woord: kut Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 16 augustus 2015 Share Geplaatst 16 augustus 2015 1 woord: Geweldig. Stond na 3 ronde (of 2) eerste in de sprint race. ;rinu;:dance: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 16 augustus 2015 Round 3 - Monaco GP - Race Results MURL - Season 2 - Formule Gulf 1000 Cup Introductie: De derde race van het seizoen seizoen is vanavond verreden. En wel op het iconische circuit van Monaco. Bij velen zal die circuit bekend zijn en allerlei mooie herinneringen oproepen. Aan ons de taak om daar een aantal memorabele momenten aan toe te voegen. Monaco staat garant voor spektakel en dat verwacht ik ook in deze race. Zal de leider in het kampioenschap (Montass) zijn voorsprong kunnen vergroten? We zullen zien! Definitieve startgrid: Aanwezig: Michaelinho*; [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=31711]Klap00r[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=7942]kjhkevin[/MENTION]; [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; [MENTION=32716]mvdb_nl[/MENTION]; [MENTION=2723]Jelle.[/MENTION]; Afwezig: [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=25558]Bakkes12[/MENTION]; [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; [MENTION=13971]Tom.[/MENTION]; [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION]; [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; Belangstellenden*: [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; [MENTION=6326]FC-Breda[/MENTION]; *Als de belangstellenden in het vervolg geen mention willen voor de uitslagen dan hoor ik dat van jullie. Kwalificatie - Main Race: In de kwalificatie werd duidelijk dat er duidelijk twee groepen waren. Een snellere groep, met wie anders dan Montass als lijstaanvoerder. En een langzamere groep, die ruim achter de eerste vier lagen. Echter, onderling zat deze '2e groep' wel relatief dicht bij elkaar. In de kwalificatie liet Montass zien dat hij veruit de snelste was van iedereen. Ikzelf reed nog een PB in de quali, maar dit was bij lange na niet genoeg om in de buurt te komen. Zowel Mvdb_nl als Klap00r zaten niet ver van mijn tijd af en dat zou dus betekenen dat er een fikse battle zou kunnen volgen in misschien wel beide races. Race resultaten: Zoals gezegd, in de kwalificatie was een duidelijk tweedeling zichtbaar en dit was in de race niet anders. Waar in voorgaande races alleen Mitchel en ik zelf schakelden, deden Montass en Klap00r dat deze race ook. Dit zorgde er direct voor dat mijn starts er niet zo beroerd meer uit zien. Bij de start wist ik mijn tweede plaats eenvoudig te behouden en kon ik heel eventjes mee in het spoor van Montass. Maar, zoals verwacht ging die er al snel vandoor. Met Mitchel in mijn achtervleugel liet ik het 'gevecht' met Montass voor wat het was en verlegde ik mijn focus op Mitchel. In de eerste paar rondes wist ik hem relatief eenvoudig van me af te houden. Inhalen is nu eenmaal lastig. Maar helemaal foutloos was ik ook niet, maar gelukkig was Mitchel dat ook niet. Ik weet niet meer in welke ronde het was, maar wel dat ik uiteindelijk een gigantische fout maakt. Bij de chicane bij 'la piscine' ging het mis. Ik stuurde iets te vroeg, raakte de vangrail aan de binnenkant, vloog vervolgens over de kerbstone, die me weer lanceerde in de muur rechts. Mitchel kon me daardoor eenvoudig voorbij en gaf die 2e plek uiteindelijk niet meer uit handen. Zeker omdat ik een paar rondes later wederom een gigantische fout maakte. Toen was het gevecht wel over. Echter, dit leverde geen schade qua posities op. Want ondanks onze gevechten van Mitchel en ik ruim weggereden bij de rest. Klap00r kende een dramatische Main Race, maakte een aantal flinke fouten, maar wist zich uiteindelijk nog wel terug te knokken naar plek 4. Voor Kevin was het een groot feest, want hij behaalde met de 5e plek zijn hoogste klassering tot nu toe. Achterin was het vooral behelpen en de race uitrijden. Tsja, de Sprint Race. Na het debacle vorige week zat ik wel even met geknepen billetjes tijdens de formation lap. Door een kleine wijziging in de procedure stonden de nummer 4 t/m 8 al ongeveer vooraan op de grid, waardoor er nauwelijks in gehaald hoefde te worden. Jelle, die de leiding had, reed rustig weg en zorgde dat iedereen netjes bij elkaar bleef. Ditmaal geen gekke dingen en de start verliep precies zoals hij verlopen moest. Inhalen zat er voor mij in de eerste ronde niet echt in, de ruimte was er gewoon niet. Een klein slippertje zorgde er voor dat Mitchel en ik elkaar nog even kort raakte, maar geen van ons beide had daar veel last van gelukkig. Bij het ingaan van de tunnel had Montass een goede run en ging hij mij aan de binnenkant voorbij. Ik wist al dat hij veel en veel sneller zou zijn, dus ik ben het gevecht niet eens aangegaan. Mede ook om te voorkomen dat we elkaar ongewild zouden elimineren. De laatste twee bochten van dat rondje zorgden helaas wel voor wat chaos. Met Ruud (Sirkeith), Montass en Klap00r in de hoofdrol. Alhoewel, de hoofdrol was eigenlijk voor Ruud, waar Montass en Sharon de bijrollen vertolkten. Bij het ingaan van de voorlaatste bocht zat Klap00r voor Ruud, maar Ruud remde te laat of later en raakte Klap00r daarbij. Ondanks deze flinke tik wist ze via de buitenkant haar plek te behouden. Ruud, die ook doorgeschoten was verloor via de binnenkant een plek aan Montass, waarna de echte actie pas begon. Er ontstond een soort van sandwich. Klap00r raakte Montass licht en Ruud was (in mijn ogen) net een tikkeltje te agressief waardoor hij zich er weer een soort van tussen propte. Klap00r stuurt vervolgens via de buitenkant als eerste in voor de laatste bocht, waar Klap00r en Ruud allebei net te weinig ruimte lieten. Ze raakten elkaar en dat resulteerde in een spin voor Klap00r en een enkeltje muur voor Ruud. Ze liepen hierdoor allebei in ieder geval een hoop tijdverlies op. Door deze kleine opstopping werd het een beetje dringen geblazen, waardoor ik zelf nog een klein duwtje kreeg waardoor ik de muur licht raakte en Mitchel mij voorbij was en ik ook nog een plek verloor aan Kevin. Uiteindelijk iedereen nog ingehaald behalve Mitchel en Montass, maar zij waren het hele weekend toch al sneller in de races. Al met al wel tevreden dus. Hopelijk kunnen we het in de laatste twee races nog een beetje spannend maken. Podium - Main Race Podium - Sprint Race Volledige resultaten: Algemeent klassement Het is bijna geen nieuws meer, maar Montass gaat ook na Monaco nog aan de leiding van het klassement. Hij heeft dit weekend zijn voorsprong weer wat weten te vergroten. In de volgende race Montass flink wat punten moeten laten liggen ten opzichte van mezelf en/of Mitchel om de spanning voor de laatste race flink op te voeren. De vraag is echter of dat gaat gebeuren. Het verschil is in ieder geval bij lange na niet zo groot als vorig seizoen op dit punt. Handige links: Kalender Uitslagen Algemeen klassement Afsluiting: Iedereen weer bedankt voor zijn/haar enthousiaste deelname! We waren dit keer met een iets kleiner groepje, maar nog altijd een zeer respectabel aantal wat mij betreft. Hopelijk kunnen we volgende week zondag weer met een wat grotere groep aan de slag. Over volgende week gesproken, dan reizen we af naar de VS. We rijden namelijk op het circuit van Sonoma, de Sonoma Raceway National. De Main Race zal 14 ronden zijn en de Sprint Race 7 ronden. Tot volgende week! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdb_nl Geplaatst 16 augustus 2015 Share Geplaatst 16 augustus 2015 Round 3 - Monaco GP - Race Results MURL - Season 2 - Formule Gulf 1000 Cup Introductie: De derde race van het seizoen seizoen is vanavond verreden. En wel op het iconische circuit van Monaco. Bij velen zal die circuit bekend zijn en allerlei mooie herinneringen oproepen. Aan ons de taak om daar een aantal memorabele momenten aan toe te voegen. Monaco staat garant voor spektakel en dat verwacht ik ook in deze race. Zal de leider in het kampioenschap (Montass) zijn voorsprong kunnen vergroten? We zullen zien! Definitieve startgrid: Aanwezig: Michaelinho*; [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=31711]Klap00r[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=7942]kjhkevin[/MENTION]; [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; [MENTION=32716]mvdb_nl[/MENTION]; [MENTION=2723]Jelle.[/MENTION]; Afwezig: [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=25558]Bakkes12[/MENTION]; [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; [MENTION=13971]Tom.[/MENTION]; [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION]; [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; Belangstellenden*: [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; [MENTION=6326]FC-Breda[/MENTION]; *Als de belangstellenden in het vervolg geen mention willen voor de uitslagen dan hoor ik dat van jullie. Kwalificatie - Main Race: In de kwalificatie werd duidelijk dat er duidelijk twee groepen waren. Een snellere groep, met wie anders dan Montass als lijstaanvoerder. En een langzamere groep, die ruim achter de eerste vier lagen. Echter, onderling zat deze '2e groep' wel relatief dicht bij elkaar. In de kwalificatie liet Montass zien dat hij veruit de snelste was van iedereen. Ikzelf reed nog een PB in de quali, maar dit was bij lange na niet genoeg om in de buurt te komen. Zowel Mvdb_nl als Klap00r zaten niet ver van mijn tijd af en dat zou dus betekenen dat er een fikse battle zou kunnen volgen in misschien wel beide races. Race resultaten: Zoals gezegd, in de kwalificatie was een duidelijk tweedeling zichtbaar en dit was in de race niet anders. Waar in voorgaande races alleen Mitchel en ik zelf schakelden, deden Montass en Klap00r dat deze race ook. Dit zorgde er direct voor dat mijn starts er niet zo beroerd meer uit zien. Bij de start wist ik mijn tweede plaats eenvoudig te behouden en kon ik heel eventjes mee in het spoor van Montass. Maar, zoals verwacht ging die er al snel vandoor. Met Mitchel in mijn achtervleugel liet ik het 'gevecht' met Montass voor wat het was en verlegde ik mijn focus op Mitchel. In de eerste paar rondes wist ik hem relatief eenvoudig van me af te houden. Inhalen is nu eenmaal lastig. Maar helemaal foutloos was ik ook niet, maar gelukkig was Mitchel dat ook niet. Ik weet niet meer in welke ronde het was, maar wel dat ik uiteindelijk een gigantische fout maakt. Bij de chicane bij 'la piscine' ging het mis. Ik stuurde iets te vroeg, raakte de vangrail aan de binnenkant, vloog vervolgens over de kerbstone, die me weer lanceerde in de muur rechts. Mitchel kon me daardoor eenvoudig voorbij en gaf die 2e plek uiteindelijk niet meer uit handen. Zeker omdat ik een paar rondes later wederom een gigantische fout maakte. Toen was het gevecht wel over. Echter, dit leverde geen schade qua posities op. Want ondanks onze gevechten van Mitchel en ik ruim weggereden bij de rest. Klap00r kende een dramatische Main Race, maakte een aantal flinke fouten, maar wist zich uiteindelijk nog wel terug te knokken naar plek 4. Voor Kevin was het een groot feest, want hij behaalde met de 5e plek zijn hoogste klassering tot nu toe. Achterin was het vooral behelpen en de race uitrijden. Tsja, de Sprint Race. Na het debacle vorige week zat ik wel even met geknepen billetjes tijdens de formation lap. Door een kleine wijziging in de procedure stonden de nummer 4 t/m 8 al ongeveer vooraan op de grid, waardoor er nauwelijks in gehaald hoefde te worden. Jelle, die de leiding had, reed rustig weg en zorgde dat iedereen netjes bij elkaar bleef. Ditmaal geen gekke dingen en de start verliep precies zoals hij verlopen moest. Inhalen zat er voor mij in de eerste ronde niet echt in, de ruimte was er gewoon niet. Een klein slippertje zorgde er voor dat Mitchel en ik elkaar nog even kort raakte, maar geen van ons beide had daar veel last van gelukkig. Bij het ingaan van de tunnel had Montass een goede run en ging hij mij aan de binnenkant voorbij. Ik wist al dat hij veel en veel sneller zou zijn, dus ik ben het gevecht niet eens aangegaan. Mede ook om te voorkomen dat we elkaar ongewild zouden elimineren. De laatste twee bochten van dat rondje zorgden helaas wel voor wat chaos. Met Ruud (Sirkeith), Montass en Klap00r in de hoofdrol. Alhoewel, de hoofdrol was eigenlijk voor Ruud, waar Montass en Sharon de bijrollen vertolkten. Bij het ingaan van de voorlaatste bocht zat Klap00r voor Ruud, maar Ruud remde te laat of later en raakte Klap00r daarbij. Ondanks deze flinke tik wist ze via de buitenkant haar plek te behouden. Ruud, die ook doorgeschoten was verloor via de binnenkant een plek aan Montass, waarna de echte actie pas begon. Er ontstond een soort van sandwich. Klap00r raakte Montass licht en Ruud was (in mijn ogen) net een tikkeltje te agressief waardoor hij zich er weer een soort van tussen propte. Klap00r stuurt vervolgens via de buitenkant als eerste in voor de laatste bocht, waar Klap00r en Ruud allebei net te weinig ruimte lieten. Ze raakten elkaar en dat resulteerde in een spin voor Klap00r en een enkeltje muur voor Ruud. Ze liepen hierdoor allebei in ieder geval een hoop tijdverlies op. Door deze kleine opstopping werd het een beetje dringen geblazen, waardoor ik zelf nog een klein duwtje kreeg waardoor ik de muur licht raakte en Mitchel mij voorbij was en ik ook nog een plek verloor aan Kevin. Uiteindelijk iedereen nog ingehaald behalve Mitchel en Montass, maar zij waren het hele weekend toch al sneller in de races. Al met al wel tevreden dus. Hopelijk kunnen we het in de laatste twee races nog een beetje spannend maken. Podium - Main Race Podium - Sprint Race Volledige resultaten: Algemeent klassement Het is bijna geen nieuws meer, maar Montass gaat ook na Monaco nog aan de leiding van het klassement. Hij heeft dit weekend zijn voorsprong weer wat weten te vergroten. In de volgende race Montass flink wat punten moeten laten liggen ten opzichte van mezelf en/of Mitchel om de spanning voor de laatste race flink op te voeren. De vraag is echter of dat gaat gebeuren. Het verschil is in ieder geval bij lange na niet zo groot als vorig seizoen op dit punt. Handige links: Kalender Uitslagen Algemeen klassement Afsluiting: Iedereen weer bedankt voor zijn/haar enthousiaste deelname! We waren dit keer met een iets kleiner groepje, maar nog altijd een zeer respectabel aantal wat mij betreft. Hopelijk kunnen we volgende week zondag weer met een wat grotere groep aan de slag. Over volgende week gesproken, dan reizen we af naar de VS. We rijden namelijk op het circuit van Sonoma, de Sonoma Raceway National. De Main Race zal 14 ronden zijn en de Sprint Race 7 ronden. Tot volgende week! "In de eerste paar rondes wist ik hem relatief eenvoudig van me af te houden." Ja, ik was sneller maar door Monaco kwam ik je gewoon niet voorbij. Wel leuk en fair gevecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 16 augustus 2015 Share Geplaatst 16 augustus 2015 (bewerkt) Goed verwoord. Nou heb ik alleen 1 verbeter puntje aan je tekst! Ik schakel namelijk sinds afgelopen maandag ook zelf :). En het was inderdaad een feest bij mij. Ik reed in de mainrace erg lekker (bijna geen muren tot aan de 8e lap). Uiteindelijk nog 7,5 rondje voor Sharon gereden, maar daarna moest ik haar toch echt laten passeren. Volgens mij maar 1 kleine botsing gehad en dat is natuurlijk ook wel erg goed :D. In de sprint race begon ik erg sterk moet ik zeggen, maar uiteindelijk omdat ik wat meer muurtjes ging raken niet meer in de buurt gekomen bij nummer 5, zelfs nog bijna plek 6 weggeven. Zeven seconden voorsprong op Riesj en dan in de laatste 2 bochten tegen een muur aanrijden is niet zo heel handig(zeker als je daar de hele rit inclusief main niet tegen hebt gereden) Gelukkig nog 1,5 meter voorsprong kunnen behouden haha. Al met al voor mij een zeer geslaagde dag en kan ik dus tevreden terug kijken. Beloofd iniedergeval iets voor andere races :) Edit: P.S Mvdb: Zou je of alleen het stukje quoten of zoals je hierboven ook doet ' dit stukje dus' en dan willen reageren? Dit i.v.m het vele scrollwerk (en daar word ik zo moe van:P )als iedereen dit gaat doen namelijk haha. 16 augustus 2015 bewerkt door kjhkevin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 16 augustus 2015 Share Geplaatst 16 augustus 2015 Nou, enerverende races weer.. Kwalificatie: Door afwezigheid van Martin was de kwalificatie voor mij een makkelijke prooi. Martin reed 1:32.8 geloof ik, dus dat was een stuk spannender geweest. Nu kwam ik tot een heel goed rondje op een 1:32.231, wat maar 0,1 seconde verschil is met mijn snelste tijd. Mainrace: De mainrace ging prima. De start ging goed, het eerste rondje kwam ik ook goed door en daarna kon ik mijn ritme meteen vinden en gemakkelijk wegrijden bij de rest. Niet zo gek als ik 5/6 rondjes achter elkaar een 1:32,5 reed. Verder complimentje voor de mensen die ik gelapt heb. Die gingen heel slim aan de kant, zodat ze zelf zo weinig mogelijk tijd verloren. Sprintrace: Ik begon dus achteraan en moest een inhaalslag beginnen. Hierin ging het op zich wel goed. Net na de eerste bocht kwam ik Mitchel tegen die mij niet gezien had, maar waar niemand elkaar er van af knalde. Echter aan het einde van de ronde kwam er wat chaos, zoals men dat hieronder prima kon zien. Daarna was het enkele anderen nog inhalen en kon ik de winst ook ditmaal redelijk makkelijk binnen halen. YoS7084qwtE [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; Sharon en ik rijden al sinds Circuit Zolder geschakeld he ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 16 augustus 2015 Share Geplaatst 16 augustus 2015 En ik begon er als eerste mee :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 16 augustus 2015 Share Geplaatst 16 augustus 2015 Volgens mij samen met Michael toch? Ik wilde het in ieder geval al een tijdje doen, maar vergat het telkens. De reden dat ik het echt definitief ging doen, was omdat je op Circuit Zolder na de eerste chicane een heuveltje hebt, waar de auto altijd naar z'n 6 schakelt. Dat vond ik zo irritant, waardoor ik het zelf ben gaan doen. Nu zal ik echt niet meer terug gaan. Het is A) leuker en B) je bent (als je het goed doet) gewoon veel sneller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdb_nl Geplaatst 16 augustus 2015 Share Geplaatst 16 augustus 2015 Ik rijd al een aantal jaar met zelfstandig schakelen, vanaf m'n 8e ofzo. Hadden een pc met colin mcrae en een stuursetje, vandaar :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 16 augustus 2015 Share Geplaatst 16 augustus 2015 Welke knoppen gebruiken jullie dan? Ik wil vermelden dat ik bij de main race ne ronde 4 op de 4 plek lag na een verschrikkelijk goede start. Op de een of andere manier is deze vaak bij mij wel goed (in tegenstelling tot de rest van de race!) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 L1 terugschakelen L2 remmen en R1 naar voren schakelen en R2 accelereren. Het is in het begin echt even wennen, maar het is zo veel fijner omdat je zelf echt de controle hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.