sirkeith Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 Nice, ik heb het net ook 20 min voor het eerst op monaco gespeeld. Zit nu op 1.40.1 [emoji14] Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 Net weer een paar rondjes gereden en wat geprobeerd met de settings (waar ik nog barstens weinig verstand van hebt, maar dat komt vanzelf). Uiteindelijk mijn PB van 1:38:8 naar 1:38:1 gereden en erg constant daaromheen. Heb al zin in zondag! (Zul je dan zien dat het helemaal misgaat haha) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 13 augustus 2015 Net weer een paar rondjes gereden en wat geprobeerd met de settings (waar ik nog barstens weinig verstand van hebt, maar dat komt vanzelf). Uiteindelijk mijn PB van 1:38:8 naar 1:38:1 gereden en erg constant daaromheen. Heb al zin in zondag! (Zul je dan zien dat het helemaal misgaat haha) Als [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; er voor zorgt dat de formation lap goed gaat zal het wel meevallen met het misgaan denk ik. :whistle: :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 Als [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; er voor zorgt dat de formation lap goed gaat zal het wel meevallen met het misgaan denk ik. :whistle: :D Ik kan niks beloven (a) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 Niet jouw schuld hoor, Ruud. Die [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; lult maar wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 13 augustus 2015 Ik hou ook van jou Riesj :oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 Ben het op zich wel eens met Riesj! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 Hij heeft ook gelijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 Ik kan niks beloven (a) Ik ben er niet bij, dus je moet iemand anders zoeken om op te beuken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 Op psn uitgenodigd voor een NL/Belgische League, door TheGreatMarcos. Ken jij die [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION];? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 14 augustus 2015 Op psn uitgenodigd voor een NL/Belgische League, door TheGreatMarcos. Ken jij die [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION];? Nee, zegt me niets :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Oh, dan heb ik geen idee hoe hij bij me terecht komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Geen idee of ik erbij ben zondag. Denk dat m'n huisgenoot liever naar voetbal kijkt dan naar een faalhaas die ongeschonden een lap in Monaco door probeert te komen. Anyway, beetje afhankelijk dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Ligt er aan of hij wil lachen of relaxen :-D. Maar jammer, want je wordt steeds en steeds beter. Sowieso wordt iedereen steeds beter. Aan het begin van het 'seizoen' was het verschil al vaak iets van 7/8/9 seconden, maar nu is dat nog maar 5 ongeveer. Leuk om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Ja ik heb nog op dit circuit gestemd ook:cab: Echt niet te doen, heb elk rondje wel een stukje waar ik tegen aan rij. Vooral als ik een bocht teveel wil afsnijden gaat het helemaal fout. Maar goed dat het een spelletje is, anders was ik inmiddels allang een kasplantje geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 14 augustus 2015 Ligt er aan of hij wil lachen of relaxen :-D. Maar jammer, want je wordt steeds en steeds beter. Sowieso wordt iedereen steeds beter. Aan het begin van het 'seizoen' was het verschil al vaak iets van 7/8/9 seconden, maar nu is dat nog maar 5 ongeveer. Leuk om te zien. Dat valt mij ook heel erg op inderdaad. Prima ontwikkeling (y) Ja ik heb nog op dit circuit gestemd ook:cab: Echt niet te doen, heb elk rondje wel een stukje waar ik tegen aan rij. Vooral als ik een bocht teveel wil afsnijden gaat het helemaal fout. Maar goed dat het een spelletje is, anders was ik inmiddels allang een kasplantje geweest. Fouten maken is menselijk :whistle: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Ik ben er zondag trouwens niet bij:( Enige circuit waar ik naar uit keek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Ik ben er zondag trouwens niet bij:( Enige circuit waar ik naar uit keek. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 14 augustus 2015 (bewerkt) Patch 3.0 is uit. Als je zondag mee gaat doen, zorg dan dat de patch geïnstalleerd is voordat je zondag opstart. Anders is de kans groot dat je niet op tijd bent ;c. 14 augustus 2015 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Monaco is wel heerlijk. :< Hier doet de echte baas het nog even voor: [YOUTUBE]GTJZTc1U1tM[/YOUTUBE] _O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 14 augustus 2015 Huhu :huhu:. Hoezo uitloop strokenen verlaagde kerbstones. Gewoon muren en halve meter hoge kerbstones. Blijft geniaal _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Rondetijd verbeterd weer helaas (a)! Van 1:38:1 naar 1:36:7. Zeer tevreden als ik dit zondag ook laat zien:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 15 augustus 2015 Share Geplaatst 15 augustus 2015 Patch 3.0 is uit. Als je zondag mee gaat doen, zorg dan dat de patch geïnstalleerd is voordat je zondag opstart. Anders is de kans groot dat je niet op tijd bent ;c. :( Wat zijn jullie tijden hier? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 augustus 2015 Share Geplaatst 15 augustus 2015 Ik heb nog niet eens geofend. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 15 augustus 2015 Share Geplaatst 15 augustus 2015 Ik heb nog niet eens geofend. ;c Voor mijn doen ging net alles vrijwel perfect, 1.38.3 :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten