Tom. Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 Ben er waarschijnlijk in Monaco helaas niet bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 Prima update weer.. Kwalificatie: Ik kon mijn tempo weer redelijk halen. Geen 1:32 dit keer, maar een 1:33 laag, wat goed genoeg was voor de pole. Hoofdrace: Start was wat matig, maar dat kwam ook omdat ik niet zo heel bedreven ben met het handmatig starten, dus wilde geen penalty riskeren. De race ging verder wel goed. Martin ging mij bij de start voorbij, maar na enkele ronden was ik die voorbij (penalty geloof ik). Daarna was het voor mij wegrijden. Af en toe maakte ik een foutje bij het terugschakelen, waar ik de eerste chicane in z'n 1 nam ipv 2. Dat kwam door de mega gehorige bouwput gameparty, waardoor ik de motor niet hoorde. Maar verder was het allemaal in orde. Sprintrace: Ik had een private party voor mijzelf aangemaakt om niet weer de fouten in de hoofdrace te maken. De start was verder mega chaotisch, maar daar is hierboven ook al over gepraat, waaronder ik. Moeten e.e.a. nog een keer duidelijk maken dus. Verder had ik wel een redelijk goede race, maar kwam op een gegeven moment Martin maar niet voorbij. Die blokkeerde mij op de juiste momenten en in de snelle bochten verlies je net teveel downforce om er goed achter te blijven en in een slipstream te komen. Ik had dus een mazzeltje toen hij in de één na laatste ronde te laat remde om Sharon voorbij te gaan, waardoor ik een plaats opschoof. Tweede plek dus, wat gezien de 4e plek van Michael een prima resultaat is. Sharon heel knap naar P1 met de snelste ronde van de race van 1:33.4 _O_. Nice.. Overigens.. Als dat met de reverse grid niets wordt, opteer ik voor een tweede kwalificatie. Random starten is gewoon ruk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 Kwalificatie: Had een, voor mijn doen, erg lekkere tijd in de practice ervoor, maar in de kwalificatie wilde het niet echt vlotten. Uiteindelijk een 1:36:771 neergezet, maar niet tevreden, want was in de practice dus veel sneller. Hierdoor startte ik 10de. Mainrace: Race ging dan wel weer lekker. Reed redelijk constante tijden en had een paar man ingehaald. Uiteindelijk in chicane #1 zowel Sharon en Steven ingehaald. Sharon zat daarna steeds vlak achter mij, maar kwam mij niet voorbij, ondanks dat zij sneller was. Vervolgens pakte ze teveel penalty's om mij nog te kunnen pakken en eindigde ik op een mooie positie. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 CHAOS :mrg: Ik zou sowieso niet voorin eindigen dus vond het schitterend, voor de beteren zal het zeer frustrerend zijn geweest. Main race was meteen een crash met een stuk of 6 wagens. Ik knalde rechts eraf, kon me op de uitrit van de pitlane rijden en daardoor kwam ik weer makkelijk weg. Reed toen geloof ik als zesde, maar langzamerhand zakte in aardig weg. Paar rondjes goed mee kunnen rijden met Wanji en Steven maar na een fout was dat ook voorbij. Vervolgens zelfs even 11e gereden, maar vijf seconden later maakte Mitch een grote fout waardoor ik weer 10e was. Toen op safe doorgereden, wilde het ene puntje niet verliezen. Maar de sprintrace, jongens :r Woensdag hadden we met een man of 8 al geoefend, dat ging prima. Nu was het hopeloos. Ik heb mijn hele sprintrace geüpload. o3dtRUOPi7A In het begin reden Kelvin en Ruud nogal snel weg, maar ze hielden wel op tijd in. Chicane op 1:04 leverde Kelvin al wat moeilijkheden op, wellicht nog door de koude banden. 1:28 knalde ik achterop Mitch, gelukkig had dat geen gevolgen. 1:55 gaat het mis, lijkt erop dat Kelvin werd aangetikt door Ruud. Ik weet niet hoe het achter mij ging en of ze daar al netjes op een lint zaten, maar hier ging het voorin dus volledig mis. Toen was het wachten op Kelvin, die passeerden met een behoorlijk snelheid en was voor mij het wachten tot Ruud en Mitch aansloten. Wij gingen in elk geval wel in de goede volgorde van start. Na de eerste bocht meteen ingehaald door Wanji. Chicane op 3:10 gaat het ook weer fout. Ik tik Wanji aan, gelukkig zonder gevolgen. Helaas krijg ik daarna een tik waardoor ik van de baan ga en rijdt diegene door. Daarna door twee anderen ingehaald omdat ik alle snelheid kwijt was. Op 3:30 grote fout door een inhaalactie te laat te stoppen waardoor ik samen met Keko van de baan ga. Komt ook door de enorme lachbui waar ik inmiddels in was beland, concentratie was vol-le-dig zoek :mrg: Vervolgens wil ik wachten maar wordt ik al aangetikt van achter en rijden er verschillende mensen weer langszij. Ik had geen flauw idee of Keko al zover was, dus toen reed ik maar door. Chicane op 3:54 zie ik ze voor me met z'n allen van de baan vliegen, toen vloog ik ook maar vol erdoor :r Time penalty, al boeide me dat al helemaal niks meer. Tranen in mijn ogen. Chicane op 4:45 knallen er weer twee op elkaar en krijg ik weer een penalty. 5:05 gaat het weer volledig mis bij mij, en volgens mij was alweer Keko de ongelukkige. Heb toen even stilgestaan omdat ik van het lachen niet meer kon rijden joh :-D Toen reed ik dus achteraan en dacht ik niemand meer tegen te komen. Totdat Ruud zo vriendelijk was om overdwars te staan op 5:45. Rijdt hij me nog bijna van de baan als ik hem inhaal. Inmiddels was iedereen wel weer rustig en lachte niemand meer via de mic, totdat Ruud en ik op 6:45 helemaal los gingen :-D Krijg er nu weer haast de tranen van in mijn ogen. Eerst rijdt Ruud mij van de chicane, vervolgens gaat het bij het keren weer helemaal mis. Gieren van het lachen, terwijl de rest geen flauw benul had waarom. Volgende chicane krijg ik weer een penalty omdat ik maar wat deed, word ik er weer afgereden. Boeide ook totaal niet meer, maakte het alleen maar leuker. Vervolgens maar wat gedaan, rondjes uitgereden alsof ik een halve blinde was. Op 13:00 dacht ik de laatste ronde te hebben gehad dus ging ik maar slingeren. Knalde ik vol op de muur en moest er toch nog een rondje gereden worden :D Op 14:57 nog een zieke inhaalactie op Ruud :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 6:45 :-D :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 14:57 :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 Oja, had in de sprintrace ook nog een momentje met [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION];, raakte hem per ongeluk en hij vloog dacht ik zelfs over de kop of niet? Wel weer netjes er langs gelaten, maar nee, dit waren totaal niet mijn races. :X Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 Was jij dat? Dacht serieus dat Mitch dat was, omdat hij ineens voor me reed. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 Ja was ik, Mitch profiteerde ervan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 Dan moet [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; even Mitch z'n 10 sec. penalty intrekken en moet ik mijn verontschuldigingen aanbieden aan Mitch. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdb_nl Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 Kwali: Tevreden Main Race: 2x een kamikaze actie van andere coureurs in de eerste 2 bochten verneukten mijn race. Kon vanaf de laatste plek me omhoog gaan werken. Ging allemaal prima, even een klein momentje bij Sharon waar ik door schoot en haar lichtelijk aantikte met mijn achterkant (Ik liet hem door de snelheid te snel/ver naar de buitenkant glijden) Volgens mij verder allebei geen last er van. Daarna de rest nog voorbij zonder problemen. Was binnen anderhalve ronde al gedaan. Daarna 2/3 ronden tussen 2 en 3 seconden gereden op [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; die sneller was in sectoren 1 en 3 maar ik was veel sneller in sector 2. Liep voorderest niet in dus heb maar cruisend naar de finish gereden. Prima plek, 4e. Maar had zeker een 2e plek ingezeten. Vind het vooral jammer dat me bij deze race een mooi gevecht met Michael, Cris en Martin is ontnomen gezien we dezelfde tijden reden. Op Cris af en toe na dan. Sprintrace: Sloeg gewoon nergens op, laatste begonnen (Achter jou nog Michael) en gereden naar plaats vijf achter de hierboven genoemde heren en Sharon. Complimenten voor [MENTION=31711]Klap00r[/MENTION]; en gefeliciteerd met je eerste overwinning! En inderdaad Michael, volgende keer gewoon restart want dit verneukte m'n hele race en ik denk ook die van anderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Misschien voor de sprintrace handig als meerdere mensen hun headset aan hebben, dan kan je nog wat corrigeren als iets fout gaat en als het goed fout gaat kan je gelijk bepalen of je ermee kapt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Volgens mij zat de helft in een party en de andere helft in de in-game chat, ook niet heel handig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 10 augustus 2015 Oké. na het zien van het filmpje van Mvdv is het wel duidelijk wat er precies mis ging. Een moment is eigenlijk cruciaal voor de totale chaos die ontstaat op start/finish. Aanstichter van het hele gehele is eigenlijk de nr .2 in de startopstelling en volgens mij was dat [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; (Ruud). Ruud lijkt allereerst Kevin te raken, die daardoor in de muur vliegt, waarna Ruud besluit vol op de rem te gaan. Deze reflex was in de race zelf natuurlijk prima geweest, omdat hij zijn plaats terug zou moeten geven. Alleen dit besluit was bij deze start niet zo handig, haha. Doordat Ruud ineens vol remt schrikt de rest. Je mocht elkaar immers niet inhalen voor start/finish. De rest vliegt daarop ook allemaal in de remmen waardoor de gasten daarachter elkaar niet meer kunnen ontwijken. Als Ruud gewoon was doorgereden dan was alles waarschijnlijk gewoon goed verlopen ;c. Niet als vervelende kritiek op jou bedoeld hoor Ruud! Je reflex was goed, alleen in dit geval een beetje ongelukkig. Jouw reflex triggert eigenlijk een domino-effect achter je, haha. In het vervolg kun je dus beter gewoon doorrijden en later die plaats alsnog terug geven of iets dergelijks. Dan nog even wat tips voor iedereen in het algemeen. Wat me in het filmpje van Mvdv opviel was dat zowel [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; als @kjhhevin; wel degelijk vrij hard van start gingen, de snelheid die jullie reden was echt bijna race pace :-D. Zorg er in het vervolg voor als je het hele zooitje moet leiden dat je gewoon rustig rijdt. Niet harder rijden dan 120 km/h ofzo. Houdt de mini-map ook in de gaten zodat je ziet dat iedereen gewoon op een lint zit bij elkaar. Maar zorg er wel voor dat je genoeg afstand houdt. Ga anders aan de andere kant van de baan rijden, de één links, de andere rechts bijv. Dan is de kans dat je elkaar raakt veel kleiner. En doe in het rondje zelf ook gewoon rustig aan, je hoeft niet hard te gaan in die ronde. Daarmee voorkom je ook dat je van de baan vliegt. En tot slot, ga gewoon voluit zodra ja start/finish op komt. Het heeft geen zin om tot de finish streep te wachten namelijk. [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; Ikzelf had mijn headset wel aan, maar zat bewust niet in dat aquarium. Net als Montass schakel ik ook zelf en doordat aquarium kan ik daar echt geen fuck van horen. Daarbij is communiceren in de game-chat vrijwel onmogelijk, omdat toch niemand elkaar verstaat. Dat is inderdaad super vervelend, maar niet iets waar we echt iets aan kunnen doen helaas. [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; [MENTION=31711]Klap00r[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; @Jelle. [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; [MENTION=25558]Bakkes12[/MENTION]; [MENTION=32716]mvdb_nl[/MENTION]; [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION]; [MENTION=13971]Tom.[/MENTION]; @Rest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 (bewerkt) Ja, ik zat er wat te dicht op en hij remde voor me en toen tikte ik hem aan. Toen remde ik ook want hij moest als eerste starten... Het had wellicht beter geweest om gewoon zelf te starten, maar dat kwam eigenlijk niet in me op :cab: Is het anders niet een idee om wel een kwalifiatierace te doen? En dan gewoon een zeer trage kwalificatie? Dat de nummer 1 van de race een kwali tijd van 3:00 neer zet, de nummer 2 2:50, de nummer 3 een 2:40, enzovoorts? Dan bereik je eigenlijk hetzelfde maar kan je de echte race toch goed starten. [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; janken van het lachen :r EDIT: Maar man, ik ben toch wel erg slecht hierin :cab: Ik begin de sprintrace goed, maar werd in de 1e of 2e ronden twee keer van achteren aangetikt en achterstevoren kwam waardoor ik van positie 1 naar 13 ging.... Het zal vast aan mij liggen dat ik dan te vroeg rem ofzo, maar hoe kan ik dit voorkomen? Want vorige weekend had ik dat ook al in allebei de races, dus dat kan dan geen toeval meer zijn..... 10 augustus 2015 bewerkt door sirkeith Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 10 augustus 2015 Ja, ik zat er wat te dicht op en hij remde voor me en toen tikte ik hem aan. Toen remde ik ook want hij moest als eerste starten... Het had wellicht beter geweest om gewoon zelf te starten, maar dat kwam eigenlijk niet in me op :cab: Is het anders niet een idee om wel een kwalifiatierace te doen? En dan gewoon een zeer trage kwalificatie? Dat de nummer 1 van de race een kwali tijd van 3:00 neer zet, de nummer 2 2:50, de nummer 3 een 2:40, enzovoorts? Dan bereik je eigenlijk hetzelfde maar kan je de echte race toch goed starten. [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; janken van het lachen :r Dat zou inderdaad kunnen, maar dat is ontzettend lastig af te stemmen en zou ook onnodig veel tijd innemen. Montass en ik hebben al wel een andere oplossing bedacht. De 5 minuten warm-up voorafgaand aan de sprint race wordt vervangen door een quali van 5 minuten. Daarin rijdt niemand een ronde, behalve Montass en/of ik. Zodat Montass en/of ik vooraan start(en) op de grid bij de start van de sprint race. Wij dienen als een soort van pace car, zodat er niet te hard gereden wordt, iedereen rustig zijn plek kan innemen, waarna wij in de loop van het rondje terug zakken naar onze eigen positie. Wat hoogstwaarschijnlijk ergens achteraan het rijtje is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; zie ook nog ff mijn edit :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 10 augustus 2015 [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; zie ook nog ff mijn edit :P Als een ander achter op jou knalt kun jij daar eigenlijk weinig aan doen. Het is de vraag of jij te vroeg remt of degene achter je te laat. Jij kunt moeilijk later gaan remmen om degene achter je maar te ontwijken. Het is natuurlijk de bedoeling dat degene achter je op jou anticipeert. Vooral een kwestie van pech denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Op zich deed Ruud en de mensen erachter niks fout, aangezien je niet mocht inhalen voor de finishlijn. Gauw vergeten deze formation lap, waar ik een speed penalty heb gepakt, achterstevoren heb gestaan, en uiteindelijk op start/finish in de muur geparkeerd stond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 10 augustus 2015 Op zich deed Ruud en de mensen erachter niks fout, aangezien je niet mocht inhalen voor de finishlijn. Gauw vergeten deze formation lap, waar ik een speed penalty heb gepakt, achterstevoren heb gestaan, en uiteindelijk op start/finish in de muur geparkeerd stond. Nee klopt, dat zei ik ook al hè :huhu:. Het was gewoon een ongelukkig samenloop van omstandigheden, haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Wel discutabel dat jij alweer vanaf p1 had mogen starten in de sprintrace als het nog volgens de oude methode was gegaan. :whistle: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 10 augustus 2015 Daar moest ik zelf ook direct aan denken ja :r. Het lijkt wel alsof hij de host automatisch op de 1e plek zet ofzo. Niet dat ik daar zelf iets aan kan doen natuurlijk, maar helemaal lekker is dat natuurlijk niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klap00r Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Toch een smetje op mijn overwinning dat formation gedoe haha. Op Monaco net een 1.35.556 gereden. Wat gaat dat een drama worden van de week :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdb_nl Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Oké. na het zien van het filmpje van Mvdv is het wel duidelijk wat er precies mis ging. Een moment is eigenlijk cruciaal voor de totale chaos die ontstaat op start/finish. Aanstichter van het hele gehele is eigenlijk de nr .2 in de startopstelling en volgens mij was dat [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; (Ruud). Ruud lijkt allereerst Kevin te raken, die daardoor in de muur vliegt, waarna Ruud besluit vol op de rem te gaan. Deze reflex was in de race zelf natuurlijk prima geweest, omdat hij zijn plaats terug zou moeten geven. Alleen dit besluit was bij deze start niet zo handig, haha. Doordat Ruud ineens vol remt schrikt de rest. Je mocht elkaar immers niet inhalen voor start/finish. De rest vliegt daarop ook allemaal in de remmen waardoor de gasten daarachter elkaar niet meer kunnen ontwijken. Als Ruud gewoon was doorgereden dan was alles waarschijnlijk gewoon goed verlopen ;c. Niet als vervelende kritiek op jou bedoeld hoor Ruud! Je reflex was goed, alleen in dit geval een beetje ongelukkig. Jouw reflex triggert eigenlijk een domino-effect achter je, haha. In het vervolg kun je dus beter gewoon doorrijden en later die plaats alsnog terug geven of iets dergelijks. Dan nog even wat tips voor iedereen in het algemeen. Wat me in het filmpje van Mvdv opviel was dat zowel [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; als @kjhhevin; wel degelijk vrij hard van start gingen, de snelheid die jullie reden was echt bijna race pace :-D. Zorg er in het vervolg voor als je het hele zooitje moet leiden dat je gewoon rustig rijdt. Niet harder rijden dan 120 km/h ofzo. Houdt de mini-map ook in de gaten zodat je ziet dat iedereen gewoon op een lint zit bij elkaar. Maar zorg er wel voor dat je genoeg afstand houdt. Ga anders aan de andere kant van de baan rijden, de één links, de andere rechts bijv. Dan is de kans dat je elkaar raakt veel kleiner. En doe in het rondje zelf ook gewoon rustig aan, je hoeft niet hard te gaan in die ronde. Daarmee voorkom je ook dat je van de baan vliegt. En tot slot, ga gewoon voluit zodra ja start/finish op komt. Het heeft geen zin om tot de finish streep te wachten namelijk. [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; Ikzelf had mijn headset wel aan, maar zat bewust niet in dat aquarium. Net als Montass schakel ik ook zelf en doordat aquarium kan ik daar echt geen fuck van horen. Daarbij is communiceren in de game-chat vrijwel onmogelijk, omdat toch niemand elkaar verstaat. Dat is inderdaad super vervelend, maar niet iets waar we echt iets aan kunnen doen helaas. [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; [MENTION=31711]Klap00r[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; @Jelle. [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; [MENTION=25558]Bakkes12[/MENTION]; [MENTION=32716]mvdb_nl[/MENTION]; [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION]; [MENTION=13971]Tom.[/MENTION]; @Rest Had trouwens wel vermeld kunnen worden, want "afspraken" waren dat we gewoon in het aquarium zouden zitten. Toen ik voorstelde 2 parties aan te maken was het niet goed, maar dit wel. Das ook oneerlijk. Maakt me verder niet veel uit ofzo, volgende keer maak ik gewoon/ga ik in een party want gecommuniceerd word er toch niet in het aquarium. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Ja goed, ik zat in de eerste race in die bouwput, maar ik trok het gewoon echt niet. Heb twee drie keer verkeerd geschakeld en daar bijna de eerste plek mee weg gegooid. Meteen na de race in een private party gegaan en het probleem was verholpen. Moet zeggen dat in de eerste race ik iemand lapte, die keurig aan de kant ging. Nu is het op Circuit Zolder makkelijker aan de kant te gaan dan Monaco, maar de 'awareness' was goed. Ik stem overigens ook voor die 5min kwalificatie, waar de nummer 1 een kwalificatie ronde zet en vervolgens bij ronde 1 de pacecar is. De rest kan in die tijd zijn benzine aanpassen. Ik zat overigens ook te denken aan hoe dit allemaal in de F1 gedaan wordt na een safetycar: Na de 2e stint mag de leider in de race zelf het tempo bepalen, maar mogen er geen gaten vallen tussen de rest van het veld. Daar mag maximaal 2/3 autolengtes verschil in zitten en vanaf de finishlijn ingehaald worden. Zo hou je namelijk ook de snelheid er een beetje in, terwijl iedereen voor de tweede stint zijn plek gaat bepalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten