Mvdv Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 Gaan we trouwens weer 19.00 aanhouden? Komt niet echt lekker uit met samenvattingen Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 Gaan we trouwens weer 19.00 aanhouden? Komt niet echt lekker uit met samenvattingen Eredivisie. NEC speelt toch niet. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 9 augustus 2015 Lijkt me wel gewoon ja. Quali begint toch pas om 19:45. En zoveel potjes waren er dit weekend niet ;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 Vandaag is het geen groot probleem inderdaad, maar de komende weken duurt de uitzending tot iets voor achten en dan ben je al te laat voor de kwali. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 9 augustus 2015 Ja, maar even kijken vanaf volgende week. Misschien een half uurtje opschuiven ofzo. 19:30 practice, 20:15 quali. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 Mitchel (mvdb_nl), Ruud (Sirkeith) en ik zijn even aan het oefenen op Zolder #Richard.. voor men die zin heeft om langs te komen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdb_nl Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 Ging drama, kom niet in een ritme en rijd met moeite 1;34,4 Ben benieuwd naar de race. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 Excuses voor mijn belachelijk slechte start, heb 2 mensen per ongeluk aangetikt, volgens mij Michael en Mitchell. Verder 3 penalty's gepakt en rustig naar de 5e plaats gesjokt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 What the fuck was dit? Waarom gingen de voorste auto's zo hard bij de formation lap? Uiteindelijk werd ik nog geramd in de formation lap waardoor ik achteraan startte, kom je bij de finish een stapel van auto's tegen ;e Nog naar een 7e plek kunnen rijden, staat dat ik DQ was maar dat was omdat m'n brandstof op was nadat ik de finishlijn passeerde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 De mensen vooraan gingen als een speer weg, terwijl er halverwege iemand een gat liet vallen. Vervolgens raakte er meerderen elkaar bij de formation lap en gingen ze stil staan bij de finish :-D. Kom, wat gaat hier fout. Gewoon rustig rijden, zorgen dat je voor sector 1 al de switcheroo gedaan hebt en dan op 75% snelheid naar de finish. Dit was echt ongelofelijk kansloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 Ik stond bijna stil vooraan vanaf t2, iedereen kon dan rustig aansluiten, alleen werd ik aangetikt bij de laatste bocht waardoor ik tegen de muur aanreed haha. En toen was het chaos xd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 Voor herhaling vatbaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 Eerste race ging heerlijk, maximale eruit gehaald. 1:35;5xx gereden en iedereen boven mij had een 1:33 als beste lap. Tweede race was lachwekkend, met de start dacht iemand even mij te blokkeren en heb tweemaal een cut track penalty gehad:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klap00r Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 Formation lap ging niet heel fantastisch. Heb de laatste paar bochten even geüpload. eerste race was voor mij echt een drama. Weer lekker van de baan gebeukt. Daarna reed Richard goed en kwam ik er niet voorbij. Maakte zelf nog foutjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 Ik stond bijna stil vooraan vanaf t2, iedereen kon dan rustig aansluiten, alleen werd ik aangetikt bij de laatste bocht waardoor ik tegen de muur aanreed haha. En toen was het chaos xd Ja toen werd het echt een dikke chaos ja. Ik zag die 2 rondes erna ook mijn scherm niet meer van de tranen van het lachen. What the fuck was dit? Waarom gingen de voorste auto's zo hard bij de formation lap? Uiteindelijk werd ik nog geramd in de formation lap waardoor ik achteraan startte, kom je bij de finish een stapel van auto's tegen ;e Nog naar een 7e plek kunnen rijden, staat dat ik DQ was maar dat was omdat m'n brandstof op was nadat ik de finishlijn passeerde. Vooraan reed Kevin dus echt alles behalve snel.... De mensen vooraan gingen als een speer weg, terwijl er halverwege iemand een gat liet vallen. Vervolgens raakte er meerderen elkaar bij de formation lap en gingen ze stil staan bij de finish :-D. Kom, wat gaat hier fout. Gewoon rustig rijden, zorgen dat je voor sector 1 al de switcheroo gedaan hebt en dan op 75% snelheid naar de finish. Dit was echt ongelofelijk kansloos. Vooraan reed Kevin echt alles behalve snel hoor. Dat lijk misschien alleen zo omdat het reactie-rijden is... Helaas werd ik 2 keer echt heel dik gebeukt... een keer toen ik eerste reed, toen viel ik gelijk terug naar de 7e plek ofzo. En toen nog een keer en toen kwam ik samen met Mark lekker achteraan te hangen. Maar ik heb wel heerlijk gelachen, dus dat is ook wat waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 9 augustus 2015 Okido, even resumé. Wat de fuck ging er allemaal mis in de sprint race :r? Ik weet niet wat er allemaal gebeurde, maar het was een complete chaos. Mijn random grid positie was eerste, maar ik liet me direct terug zakken naar achteren. Een aantal vooraan reden al wel vlotjes weg, en achter mij kwamen er een aantal mensen heel langzaam op gang, waardoor er een nog groter gat viel. Maar dat was in de eerste 2 bochten dus dat was geen probleem. Vervolgens kregen een aantal mensen het voor elkaar om in de formation lap van de baan te vliegen geloof ik. Er vielen wederom gaten dikke gaten. In de voorlaatste bocht kwam er ineens iemand van voren helemaal naar achteren zakken, maar geen idee wie dat was en waarom dat was. Vervolgens kom ik het rechte stuk op en zie ik iedereen vol op elkaar klappen. Ik probeerde iedereen heel langzaam rijdend te ontwijken, maar werd toch geraakt, stond vast in de muur en kon met een flinke achterstand de race als laatste beginnen. Nu maakt me dat niet zoveel uit hoor, maar ik begrijp echt niet hoe dit zo mis kon gaan ;c. Maar even bekijken of we dit er in houden, dit soort chaos heeft niemand iets aan. Het idee an sich is prima, mits het normaal uitgevoerd kan worden natuurlijk. Met name omdat Monaco er aan komt en dat is op deze manier natuurlijk helemaal geen doen. Excuses voor mijn belachelijk slechte start, heb 2 mensen per ongeluk aangetikt, volgens mij Michael en Mitchell. Verder 3 penalty's gepakt en rustig naar de 5e plaats gesjokt. What the fuck was dit? Waarom gingen de voorste auto's zo hard bij de formation lap? Uiteindelijk werd ik nog geramd in de formation lap waardoor ik achteraan startte, kom je bij de finish een stapel van auto's tegen ;e Nog naar een 7e plek kunnen rijden, staat dat ik DQ was maar dat was omdat m'n brandstof op was nadat ik de finishlijn passeerde. Volgens mij ben ik in beide races (tijdens het racen zelf) door niemand geraakt. Althans niet dat ik me kan herinneren. Die DSQ na de finish is er met de nieuwe patch, ik zal je daarom ook gewoon klasseren. Wat ik vond van de start staat helemaal bovenaan. Wat een chaos ;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 In de voorlaatste bocht kwam er ineens iemand van voren helemaal naar achteren zakken, maar geen idee wie dat was en waarom dat was.. Dat was ik, omdat ik een 5 sec speed penalty had, weet niet meer precies waarom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdb_nl Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 Sloeg gewoon nergens op die sprintrace, en tom beukte je me in bocht 1 of in bocht 2? Want weet niet wie t' in bocht 2 deed maar tsjongejonge zeg dat kan echt niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 Dacht bocht 2 ja, grote fout van mijn kant. Uiteraard niet bewust. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdb_nl Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 Dacht bocht 2 ja, grote fout van mijn kant. Uiteraard niet bewust. Heb je mazzel dat ik niet in een keyboard warrior mode zit anders had je toch een virtuele vuist gehad man. /s Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 Mainrace ging lekker hier. Sharon en Steven voorgebleven. #topracer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 Mainrace ging lekker hier. Sharon en Steven voorgebleven. #topracer #waarwasjeindesprintrace? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 #waarwasjeindesprintrace? #kattuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 9 augustus 2015 Round 2 - Zolder - Race Results MURL - Season 2 - Formule Gulf 1000 Cup Introductie: We zijn toe aan de tweede race van het seizoen, ditmaal op het circuit van Zolder. In de sprint race zal er voor het eerst gewerkt gaan worden met een rollende omgekeerde startopstelling. Een garantie voor succes of complete chaos? Degene die alle voorgaande posts gelezen heeft weet het antwoord al! Definitieve startgrid: Aanwezig: Michaelinho*; Mitchwolters; [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; [MENTION=31711]Klap00r[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=13971]Tom.[/MENTION]; [MENTION=7942]kjhkevin[/MENTION]; [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=32716]mvdb_nl[/MENTION]; [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION]; [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; Afwezig: [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=25558]Bakkes12[/MENTION]; [MENTION=2723]Jelle.[/MENTION]; Belangstellenden*: [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; [MENTION=6326]FC-Breda[/MENTION]; *Als de belangstellenden in het vervolg geen mention willen voor de uitslagen dan hoor ik dat van jullie. Kwalificatie - Main Race: In de kwalificatie lag het voor de verandering eens relatief dicht bij elkaar. In de top van het klassement vormde zich een mooie groep, maar ook daarachter was het spannend. Montass had in eerdere oefensessies al bewezen de snelste te zijn en dat maakte hij vandaag wederom waar. Maar Cerebral en Mvdb_nl zaten er niet ver bij vandaan en ook ikzelf kwam nog enigszins in de buurt. Harder kon ik vandaag gewoon niet, meer zat er niet in. Achter mij hadden Tom en Klap00r een kleine battle die uiteindelijk werd gewonnen door Tom. Daarachter lagen de tijden iets verder uit elkaar. Race resultaten: Op basis van de resultaten in de kwalificatie kon de Main Race wel eens erg spannend gaan worden. Ikzelf startte als vierde en kwam bij de start redelijk weg. Achter mij had Klap00r volgens mij een flinke jumpstart, maar kreeg daarvoor (gelukkig voor haar) geen penalty. In de eerste bocht had ik licht contact met degene rechts naast mij, maar ik weet niet meer zo goed wie dat precies. Ikzelf had er in ieder geval het meeste last van. De auto ging wat dwars en ik verloor een flink aantal plekken. Als ik het me goed herinner kwam ik achter Keko terecht, die kon ik uiteindelijk vrij makkelijk bij halen. Ik wist hem in een foutje te dwingen en ik kon op jacht naar de rest. Gek genoeg ben ik het verloop van de race helemaal kwijt en weet ik dus niet meer precies wie ik tegen gekomen ben en wie ik allemaal ingehaald heb om uiteindelijk op de 3e plek terecht te komen. Cerebral en Montass lagen al ver voor me en waren eigenlijk helemaal buiten bereik. Zowel Montass en als Cerebral maakten nog een foutje waardoor we met z'n drieën weer redelijk dicht bij elkaar kwamen. Montass reed uiteindelijk weer weg, waarna Cerebral vlak voor het einde nog een fout maakte waardoor ik zonder moeite de tweede plek kon overnemen. Daar finishte ik de race uiteindelijk ook. Tsja, de sprint race, wat zal ik daar nu eens over zeggen. Er is eigenlijk maar één geschikt woord om die samen te vatten en dat is chaos. Ondanks de duidelijke uitleg voorafgaand aan de race liep het toch helemaal mis. Ik weet niet hoe het allemaal heeft kunnen gebeuren, maar het gebeurde helaas wel. In de formation lap zelf knalden een aantal mensen al buiten de baan, was er hier en daar contact en vielen er enorme gaten. Bij het opkomen van start/finish ging het helemaal mis. Door mijn 2e plek in de Main Race reed ik natuurlijk als één na laatste het rechte stuk op. Het enige wat ik daar aan trof waren spinnende en crashende auto's. Blijkbaar was degene die leiding gaf aan de trein gecrasht waardoor er een enorme kettingreactie van ongelukken volgde. Ik probeerde nog heel rustig tussen iedereen door te rijden, maar had de pech vol geraakt te worden. Ik belandde in de muur en stond daar een seconde of 4 vast. Uiteindelijk kwam ik als laatste bij start/finish weg en leek mijn race volledig over. Echter, de chaos was nog niet voorbij, want in de eerste officiële race ronde wist ik Richard in te halen, maar ook ongeveer de overige 7 voor mij. Die besloten gezamenlijk te crashen in de laatste chicane voor start/finish en dat leverde mij natuurlijk een enorme winst op. Uiteindelijk heb ik Steven en nog iemand in weten te halen en was de 4e plek mijn eindstation. Cerebral had me nog een dienst kunnen bewijzen door Montass van de 2e plek te houden, maar dat lukte hem helaas net niet. Het lijkt me duidelijk dat de formation lap op Monaco een stuk beter moet verlopen. Als het wederom in zo'n chaos eindigt dan volgt er een restart. Podium - Main Race Podium - Sprint Race Volledige resultaten: *Mitchwolters heeft een 10 seconden tijdstraf gekregen voor een crash in de sprint race waarbij hij Richarð van de baan kegelde. Hij gaf deze plaats helaas niet netjes terug. Algemeent klassement Door zijn sterke optreden in België heeft Montass zijn vertrouwde eerste plek in het klassement weer terug. Ikzelf zak daardoor een plaatsje. Verder zijn er geen grote of bijzondere verschuivingen in het klassement. Positief is wel dat alles nog relatief dicht bij elkaar ligt. Handige links: Kalender Uitslagen Algemeen klassement Afsluiting: Wederom wil ik iedereen bedanken voor zijn/haar deelname. We waren wederom met een heel mooi aantal deelnemers. Ondanks de dramatisch start van de Sprint Race hoop ik wel dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad, daar gaat het natuurlijk in eerste instantie om. Volgend weekend staat er uiteraard weer een race gepland, dan rijden we op Monaco. De Main race zal 12 ronden zijn, de Sprint Race logischerwijs 6 ronden. Hopelijk allemaal weer tot de volgende keer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 Weer een puntje erbij. Heb nu al 2 punten meer dan dat ik verwacht had haha :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten