Montass Geplaatst 8 mei 2015 Share Geplaatst 8 mei 2015 Hier gisteren wel op de deurmat gevallen. Zoals Michael al zei, een race met hem, Klapoor en een goede vriend van mij. Racen gaat op zich wel goed, maar de sturing is soms echt zo fragiel. Daar moet ik nog wel even wat tweaken in de instellingen. Gisteren ook nog eventjes in de gewone online lobby wat races gedaan, maar dat is gewoon niet te doen. Mensen beuken gewoon opzettelijk en dat is echt oprecht geen klote aan. Had toch wel een beetje gehoopt dat die mongolen er niet tussen zouden zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 8 mei 2015 Share Geplaatst 8 mei 2015 Ik had op zich wel een paar leuke online races op spa, de start is wel altijd chaos omdat de meesten gelijk vol het gas indrukken :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 8 mei 2015 Share Geplaatst 8 mei 2015 Kan iemand mij uitleggen wanneer ik naar links ga welke afstellingen moet gebruiken en wanneer ik kut stuur wat ik moet doen. Kleine uitleg van het Tunen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 8 mei 2015 Share Geplaatst 8 mei 2015 (bewerkt) Zit F1 hier ook in? Paar filmpjes gezien en ziet er wel echt sick uit. Is F1 de Formula A in het spel? 8 mei 2015 bewerkt door Ivoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 8 mei 2015 Share Geplaatst 8 mei 2015 Ja. Geluid is wel leuk op zich en de auto's lijken op F1 auto's van iets van 4 jaar geleden. Goed gedaan dus. Wat ik wel heel raar vond is dat de Lotus F1 van in de tijd van Senna (John Player Special) in de lijst stond, maar als ik daar dan een rondje mee wilde rijden, reed ik ineens in een hele andere kleur auto. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 8 mei 2015 Share Geplaatst 8 mei 2015 Heeft iemand deze ook voor de PC? Heb hem daar maar voor gehaald omdat ik een Logitech Driving Force van een maat mocht lenen, omdat deze niet compatible is op de PS4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 8 mei 2015 Share Geplaatst 8 mei 2015 zo te zien krijg ik hem vandaag weer niet binnen :wall: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 8 mei 2015 Share Geplaatst 8 mei 2015 Met een paar man online is wel nice zeg. Kwalificatie ging ook voor het eerst goed, normaal wist ik daar nooit een tijd neer te zetten.:huhu: Alleen balen van mijn eerst bocht in de race, maakte een grote fout waarmee ik ook een paar van jullie benadeelde. Excuus. Zit trouwens altijd in de woonkamer te gamen en aangezien mijn ouders daar nu ook waren, praatte ik niet zoveel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 8 mei 2015 Met een paar man online is wel nice zeg. Kwalificatie ging ook voor het eerst goed, normaal wist ik daar nooit een tijd neer te zetten.:huhu: Alleen balen van mijn eerst bocht in de race, maakte een grote fout waarmee ik ook een paar van jullie benadeelde. Excuus. Zit trouwens altijd in de woonkamer te gamen en aangezien mijn ouders daar nu ook waren, praatte ik niet zoveel. Geen probleem joh! Ik had je zelf ook niet direct gezien. En toen ik je voelde was het al te laat ;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 9 mei 2015 Share Geplaatst 9 mei 2015 Wie sticht alvast een PS4-afkickkliniek voor [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION];? Ik heb je echt gisteren de hele dag door zien spelen. Gaat het wel goed? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 9 mei 2015 Wie sticht alvast een PS4-afkickkliniek voor [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION];? Ik heb je echt gisteren de hele dag door zien spelen. Gaat het wel goed? ;c Ja hoor, geen enkel probleem hier :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 9 mei 2015 Share Geplaatst 9 mei 2015 Misschien toch maar stuurtje halen, de Formule A/B/C/legend series zijn met controller(zonder assists) echt onbestuurbaar. Heeft me sowieso wel wat tijd gekost om de game echt goed speelbaar te maken met controller en vooral de karts waren op het begin echt een ramp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MajinRico Geplaatst 9 mei 2015 Share Geplaatst 9 mei 2015 (bewerkt) Wat een heerlijke race-game. Had ook niets anders verwacht. Toch een paar minpuntjes: - menu, en dan vooral dat roze/paars waardoor je nauwelijks ziet wat er staat. (komt vaak voor na een race in career mode, er staat dan iets van een inboxmessage ofzo, of nieuwe uitnodigingen) - de achteruitkijkspiegel, althans wat je er in ziet. Hele tribunes poppen gewoon weg, uit het niets. Zo kijk je en staat er nog een boom of tribune, en *plop* weg. - bij een evenement wat over meerdere race(dagen) heen gaat is het niet te zien hoe de tussenstand is in het kampioenschap. Ik wil graag weten na de kwalificatie van een race wie mijn directe concurrent is voor het kampioenschap en hem daardoor in de gaten kan houden. - de band met je coureur. Oke, je bent het zelf die aan het rijden is, maar een persoonlijke touch mis ik toch wel. Je kunt een race-nummer doorgeven maar die werkt niet altijd, had graag een persoonlijke sponsor gezien ofzo die je door je hele carriere steunt, of een persoonlijke helm. - het teamgevoel. Heb nu slechts 2 tiers gedaan, maar veel merk ik niet van het teamgevoel. Zo nu en dan hoor ik Ben Collins roepen waar mijn teamgenoot staat in de race, maar had graag wat meer feedback ofzo gehad, of een verzoek van het team dat ik mijn teamgenoot moet verslaan oid. - buiten de kleine bugs die erin zitten en die vast wel worden opgelost met een patch heb ik in de regen gereden op Silverstone, maar mijn tjid werd niet slechter. Sterker nog, ik zette mijn beste tijd in de Quali neer met eerst 2 rondjes droog, vervolgens 5 rondjes regen en daarna weer 2 rondjes droog. In rondje 6 (kletsnatte baan) mijn snelste ronde neergezet. (nee, ligt niet aan mijn rijstijl). - die zogenaamde fanboys in het menu met carriere gaat nergens over. Na 3 races heb je alle reacties wel gezien volgens mij. - die Ben Collins die je door je controller hoort (op de Ps4) laat zich ook alleen horen wanneer die zin heeft. Soms hoor ik 'm vier races achter elkaar niet. - random tegenstand. Hopelijk komt dit in latere tiers/klasses wel goed, maar in den beginne is de tegenstand random. Elke race is er wel een ander die wint/mij tegenstand biedt. Hierdoor niet echt het gevoel dat ik een rivaal heb in een kampioenschap. Ik wil ' s nachts wakker liggen van een onbekende Braziliaanse naam die mij het leven zuur maakt! - na een race als de resultaten worden getoond kan je continue, restart, replay of exit kiezen. Het ge-highlighte (is dit een woord?) vakje bepaalt je keuze. Er is hier geen standaard! Ik wil standaard na een race, dat ik op kruisje druk en Continue (doorga). De ene keer staat ie op Continue, maar soms ook op restart of exit. Heb hierdoor al (na te snel drukken) een event verloren zien gaan en deze opnieuw moeten racen. Hopelijk wordt dit gefixt. Vrij irritant. - van de gokarts naar superkarts tekende ik bij hetzelfde team, alleen dan een niveau hoger. Is dit puur toeval dat het team van Torque mij wilde hebben, of zouden ze mij kennen van hun dochterteam in de gokarts. Ik betwijfel het. - Ik keek even naar de eindstand van de twee superkarts competities. Hierbij zag ik in beide kampioenschappen allemaal verschillende namen. Terwijl in in de uitleg wordt verteld dat de 2 kampioenschappen zijn verbonden met elkaar en dat je sowieso allebei de kampioenschappen meerijdt. Had dus ook dezelfde namen verwacht. Dit is ook al bij de GoKarts. Ook hier mis ik dan een rivaal die ik dan wel heb verslagen in de UK kampioenschap, maar mij verslaat in de International Kampioenschap, maar nee, nieuw kampioenschap, nieuwe tegenstanders. Raar. - waar zijn al mijn gewonnen troffeeen!? Ik wil na 8 uur races toch wel even kijken naar al die bekers die ik gewonnen heb. Zo. Tot zover mijn korte review, en vooral de puntjes die beter kunnen. Voor de rest heerlijk spel, mooi, uitgebreid (al mogen er wel iets meer auto's bij) en nu al verslavend! 9 mei 2015 bewerkt door MajinRico Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 10 mei 2015 Share Geplaatst 10 mei 2015 Oke, ik heb wat filmpjes bekeken en wat korte beschrijvingen en ik zit er aan te denken om dit spel ook te halen. Vroeg me alleen af of dit voor een redelijke autosport-leek een toegankelijk spel is. Heb op de Xbox Forza Motorsport 3 gehad en heb me daar best mee vermaakt. Online vond ik toen alleen niet zo leuk omdat ik er geen reet van bakte:D Kan je met dit spel goed tegen mensen van je eigen niveau spelen en zo nee, kan je via carrière mode dit spel goed onder de knie krijgen? En daarnaast, wat maakt dit racespel zo anders dan alle andere racespellen van de afgelopen jaren? Hoop eens plezier te kunnen hebben op de PS4 met een ander spel dan FIFA:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MajinRico Geplaatst 11 mei 2015 Share Geplaatst 11 mei 2015 [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; Ja, je hebt een instelling waarin je je niveau van tegenstand kunt bepalen. Begin bij 30 ofzo en voer het op totdat je echt moeite moet doen. Zit nu op 80, al verschilt het bij mij wel per baan en auto. Sommige races domineer ik, andere hark ik in het middenveld rond. Dat is dus ook je antwoord op je andere vraag. Het idee dat je zoveel races kunt rijden op zoveel banen in verschillende klasses is uniek en voelt perfect. Bij sommige auto's moet je echt de kerbs vermijden, bij andere kan je er vol op. Tractiecontrol werkt op de ene auto heel anders dan op de andere. Ja is het is dus lastig, maar wel leuk. Online heb ik nog geen ervaring mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 11 mei 2015 [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; Ja, je hebt een instelling waarin je je niveau van tegenstand kunt bepalen. Begin bij 30 ofzo en voer het op totdat je echt moeite moet doen. Zit nu op 80, al verschilt het bij mij wel per baan en auto. Sommige races domineer ik, andere hark ik in het middenveld rond. Dat is dus ook je antwoord op je andere vraag. Het idee dat je zoveel races kunt rijden op zoveel banen in verschillende klasses is uniek en voelt perfect. Bij sommige auto's moet je echt de kerbs vermijden, bij andere kan je er vol op. Tractiecontrol werkt op de ene auto heel anders dan op de andere. Ja is het is dus lastig, maar wel leuk. Online heb ik nog geen ervaring mee. Heb je die Ford Zakspeed al geprobeerd? Wat een beest van een auto :<. Al was ik in onze online sessie geloof ik de enige die van dat ding kon genieten :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 11 mei 2015 Share Geplaatst 11 mei 2015 (bewerkt) [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; Ja, je hebt een instelling waarin je je niveau van tegenstand kunt bepalen. Begin bij 30 ofzo en voer het op totdat je echt moeite moet doen. Zit nu op 80, al verschilt het bij mij wel per baan en auto. Sommige races domineer ik, andere hark ik in het middenveld rond. Dat is dus ook je antwoord op je andere vraag. Het idee dat je zoveel races kunt rijden op zoveel banen in verschillende klasses is uniek en voelt perfect. Bij sommige auto's moet je echt de kerbs vermijden, bij andere kan je er vol op. Tractiecontrol werkt op de ene auto heel anders dan op de andere. Ja is het is dus lastig, maar wel leuk. Online heb ik nog geen ervaring mee. Ok bedankt voor je reactie:) Ik ben vandaag even naar de Media Markt geweest, maar ze hadden 'm helaas niet. Nu maar even bestellen dus, kan ik mooi morgen voor m'n 2-urige kartrace irl nog even oefenen op de PS4;c 11 mei 2015 bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 11 mei 2015 oGKX7Rww5Yo Een online race van mij en [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; op Donington National. We reden tien rondes met AI op 60%, wat duidelijk veel te laag was ;c. Vond dit zelf echt een heerlijke race met een mooi duel! Ik reed in de BMW M3 GT3, Montass in de Aston Martin Vantage V8 GT3. Morgen zal ik hier nog ff een andere online race plaatsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MajinRico Geplaatst 11 mei 2015 Share Geplaatst 11 mei 2015 (bewerkt) Heb je die Ford Zakspeed al geprobeerd? Wat een beest van een auto :<. Al was ik in onze online sessie geloof ik de enige die van dat ding kon genieten :r Machtig veel overstuur zeg, wel kan je heerlijk laat in de remmen. Net even half uurtje geprobeerd, getest en getweakt op de Hockenheim GP baan, kwam tot een hoge 1:44. 11 mei 2015 bewerkt door MajinRico typo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 11 mei 2015 Share Geplaatst 11 mei 2015 oGKX7Rww5Yo Een online race van mij en [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; op Donington National. We reden tien rondes met AI op 60%, wat duidelijk veel te laag was ;c. Vond dit zelf echt een heerlijke race met een mooi duel! Ik reed in de BMW M3 GT3, Montass in de Aston Martin Vantage V8 GT3. Morgen zal ik hier nog ff een andere online race plaatsen. Zet je traction control en stability control uit joh:D, niet alleen vele malen leuker/uitdagender maar als je eraan gewend bent ben je ook seconden sneller. GT3 is wel met afstand de leukste serie om te rijden en dan vooral die R8_O_. Laatste race v/h seizoen in career 2 punten achter op de #1 in het WK(Clio cup), laatste ronde lig ik 3e en hij 5e en dan maakt in de allerlaatste bocht op Brands Hatch de #4 een fout waardoor hij 4e word en we gelijk eindigen in het WK(beiden 2x winst) en wint hij uiteindelijk het WK:r:r. Seizoen 2 wel met 80 punten voorsprong en 6 overwinningen kampioen en nu kampioenschap tussendoor met een Lancer:<. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 11 mei 2015 Share Geplaatst 11 mei 2015 Had ik maar een PS4. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 mei 2015 Share Geplaatst 11 mei 2015 Ziet er wel gaaf uit hoor. Wilde eigenlijk F1 halen, maar niet zo tevreden over de vorige versies, maar ja, nieuwe nextgen zie ik wel zitten.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 12 mei 2015 Heb weer even twee races geüpload. De eerste is van eergisteren, de tweede is van gisteravond. Formula Rookie - Brno (5 laps) VCqS_JvbwZs Was een zeer leuke en gevarieerde race dit. Montass en ik waren in het begin eigenlijk al vrij snel weg bij de rest. Dit kwam ook door de gigantische crash van de de drie achter ons. Steven raakt Klap00r, Klap00r spint, Steven raakt mij, ik blijf op de baan, maar door die impact vliegt Steven de andere kant van de baan op en raakt Dansmeister vol. Dansmeister maakt een mooie koprol, waarna deze drie een inhaalrace mogen houden. Helaas voor ons deden ze dat ook. Montass en ik mochten dan wel weggereden zijn, een gevecht tussen ons bleef niet lang uit. In de tweede of derde ronde plaatste ik een move aan de binnenkant bij Montass, maar ik verremde me iets, waardoor we elkaar raakten. Montass raakte mij vervolgens nog een keer, hij wacht op mij, waarna ik hetzelfde deed. De fout was in eerste instantie namelijk van mij. Hierdoor konden zowel Dansmeister als Steven weer aansluiten waarna het volgende gevecht volgde. Ik verrem me nog een keer of twee in dezelfde bocht, maar weet in de buurt van Dans te blijven. Ook bij Dans waagde ik een poging, maar ook deze poging eindigde in tranen. Fout in geschat van mij. Steven is hierdoor weg en Dans en ik complementeren uiteindelijk de top 4. Klap00r eindigde als 5e. Ik (Licht blauwe auto), [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; (Wit-gele auto), [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; (Oranje-witte auto), [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; (Rode auto), [MENTION=31711]Klap00r[/MENTION]; (Wit-Blauwe auto) Formula Rookie - Nürburgring Sprint (6 laps) 9cs2tPTbCLc De race van gisteravond was er één met twee gezichten. Montass kwalificeerde zich als snelste, maar ik zat er niet heel ver achter. Het belangrijkste voor mij was om in ieder geval de eerste bocht te overleven en zelf niemand te raken. Dat lukte mij en Montass, maar daarachter was het een complete chaos. In de achtergrond zien we vooral veel rook en spinnende auto's. Montass en ik zijn in het begin weer een paar tandjes sneller dan de rest en lopen dan ook vrij eenvoudig uit. Maar ook nu ontstaat er weer een intens gevecht, waarbij Cris heel lang, heel sterk verdedigd. Uiteindelijk weet ik hem toch met een mooie move voorbij te komen, maar in de hairpin na start/finish gaf ik dit alweer weg. Weer er achteraan rijden dus en ergens een move proberen te maken. In de laatste bocht van het 5e rondje besluit Montass echter de pitmuur aan de binnenkant te rammen, waardoor hij acuut stilstaat. Ik kan hem natuurlijk nooit meer ontwijken en klap er vol overheen. Gelukkig voor ons spelen we nog zonder damage, anders was het einde verhaal geweest. Een vriend van Montass, profiteert van onze fuck-up en neemt de leiding in het laatste rondje. Ik kom uiteindelijk nog heel erg dichtbij en zit bij de laatste chicane echt op de perfecte positie om hem in te halen. Echter, ik verrem me gigantisch waardoor ik zelfs mijn plek ten opzichte van Montass nog verlies. In diezelfde laatste bocht raakt Montass weer bijna de pitmuur, maar heb ik niet genoeg snelheid om hem voor de lijn nog in te halen. Ik (Wit-zwart-rode auto), [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; (Rood-zwarte auto) Vriend van Montass (Geel-zwarte auto), [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; (Auto onbekend), [MENTION=31711]Klap00r[/MENTION]; (Auto onbekend). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 12 mei 2015 Share Geplaatst 12 mei 2015 Ik ga jullie vanmiddag / vanavond toevoegen. Wil wel meeracen, lijkt me leuk. Wanneer gaan jullie weer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 12 mei 2015 Share Geplaatst 12 mei 2015 Je hebt best kans dat we vanavond weer een race doen. Ik ga alleen wel voetbal kijken, maar dan kan ik tot hooguit half 9 een race doen (mits een maat van mij niet langs komt). Je kunt mij overigens gewoon toevoegen. PSN is Montejio (al staat de rest op de hoofdpagina er ook bij). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten