Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Project C.A.R.S.

Michaelinho*

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Twijfel heel erg om deze te gaan halen. Heb geen verstand van al die verschillende auto's en klassen, maar na al die filmpjes krijg ik zin om voor het eerst in jaren weer eens een racegame te spelen. Ben alleen bang dat ik straks door de bomen het bos niet meer zie, zo uitgebreid.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twijfel heel erg om deze te gaan halen. Heb geen verstand van al die verschillende auto's en klassen, maar na al die filmpjes krijg ik zin om voor het eerst in jaren weer eens een racegame te spelen. Ben alleen bang dat ik straks door de bomen het bos niet meer zie, zo uitgebreid.:D

Denk niet dat dat een probleem gaat zijn voor je. Zo extreem veel auto's zijn er nu ook weer niet en daarbij kun je in Career bij iedere klasse de motorsport regulations lezen. Zo weet je dus precies wat de bedoeling is en wat de regels zijn (y).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg het online voor elkaar om mijn wagen constant op een recht stuk van de weg af te laten slippen, dus lijkt me beter dat ik nog even oefen.

Wat minder gas geven in 't begin en vooral in bochten, krijg je snel onder de knie (y) is met DriveClub ook zo, ben benieuwd naar deze game. Is vast beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok ik wacht wel op die update, deed net een kwalificatie in Monaco, was er in het begin gelijk al een crash bij Mirabeau. Maar die auto's worden gewoon niet weggehaald :-D

Aan het eind stonden er 15 auto's vast daar, zo kan je natuurlijk geen snelle tijd neerzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste avondje pCars zit er op. Wat een heer-lij-ke game is dit zeg! Heb de career nog niet aangeraakt, want heb vanavond een online sessie gedaan met Montass, Klap00r en nog twee niet MU'ers.

Zaten echt een paar heerlijke races bij. Van alle races er 2 niet gewonnen geloof ik. Maar mijn races waren op 1 na verre van perfect.

Tsja, ik ben weg van deze game!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een heerlijk spel zeg. Met helmet-cam met van die superkarts scheuren, heerlijk. Speelde met controller, krijg maandag een T500rs binnen voor een zacht prijsje. Ben van plan om m'n eigen wheelstand dan te gaan maken. Eerste meters gelijk linksaf de muur in.. da's een echte sim!

Link naar opmerking
Deel via andere websites