Mvdv Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Komende dagen zit ik sowieso niet op de PS4, veel te warm daarvoor. Zondag misschien, al heeft het voor mij weinig zin als ik de baan nog nooit eerder heb gereden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 1 juli 2015 Komende dagen zit ik sowieso niet op de PS4, veel te warm daarvoor. Zondag misschien, al heeft het voor mij weinig zin als ik de baan nog nooit eerder heb gereden. Hier hetzelfde hoor. Daarbij vindt de PS het zelf ook niet zo grappig. Is niet het best gekoelde apparaat ter wereld. En pCars belast de PS ook nog vrij zwaar, dus ik ga het beestje maar een beetje ontzien ;c. Ik doe waarschijnlijk morgen de aankondiging weer voor de race. Laat hem maar gewoon voor zondag staan en dan zien we wel wat de opkomst is. Lobby zal weer gewoon om 19:00 openen dus dan is er eventueel ook nog 45 minuten oefentijd voor je. Ik verwacht dat de rest ook niet zoveel oefenlaps gereden heeft, haha. [MENTION=32716]mvdb_nl[/MENTION]; Voor jou is er geen excuus. Brak of niet, rijden zul je. Als je er niet bent schors ik je voor de laatste twee races :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Ik heb wel meer oefentijd nodig hoor :huhu: Hockenheim moest ik ook tig keer rijden voordat het enigszins lukte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 1 juli 2015 Ik heb veel vertrouwen in je capaciteiten ;c. En Mitchellke ( [MENTION=32716]mvdb_nl[/MENTION]) is toch zo brak als een tientje en zwalkt die baan waarschijnlijk over als nooit te voren. Daarbij ben ik zelf ook verre van een held op deze track. Heb zelf ook nog geen vlekkeloze ronde gereden :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Ken dit circuit op zich wel goed, alleen met een Formule A. DTM moet ik allemaal nog maar zien :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 1 juli 2015 Ik ken het circuit ook wel goed, maar het ligt me gewoon totaal niet. Heb gewoon het goede gevoel niet op dit circuit, ieder rondje is een gevecht. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om lekkere vloeiende rondjes neer te zetten. Voor de mensen die er in geïnteresseerd zijn, mijn PB is een 1:39.5. Maar het is me een regelrecht raadsel hoe ik daar ooit aangekomen ben, want sinds dat ene rondje ben ik daar niet eens meer bij in de buurt gekomen. Alleen vanmorgen nog een 1:39:9 gereden, maar gemiddeld rij ik allemaal dikke 1:40'ers met uitschieters naar de 1:41. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Ik ken het circuit ook wel goed, maar het ligt me gewoon totaal niet. Heb gewoon het goede gevoel niet op dit circuit, ieder rondje is een gevecht. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om lekkere vloeiende rondjes neer te zetten. Voor de mensen die er in geïnteresseerd zijn, mijn PB is een 1:39.5. Maar het is me een regelrecht raadsel hoe ik daar ooit aangekomen ben, want sinds dat ene rondje ben ik daar niet eens meer bij in de buurt gekomen. Alleen vanmorgen nog een 1:39:9 gereden, maar gemiddeld rij ik allemaal dikke 1:40'ers met uitschieters naar de 1:41. Tegeltje-waardig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 1 juli 2015 :r Als ik 't zo terug terug lees is het best diep ja :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdb_nl Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 :-D Ben overigens vanavond wel in voor een paar racejes, ben wel even klaar met de zon nu. Al vanaf 8 uur vanochtend in de zon, net ook nog taco's en nacho's klaargemaakt (heerlijk die hitte van de oven) dus ik ga deze avond maar de ventilator kussen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Hoor net dat ik zondag waarschijnlijk niet thuis ben. Scheelt weer een afgang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdb_nl Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 1:41;0 rijd ik constant in m'n eerste paar rondjes ( 6 ) dus moet zeker de 1:40;0 kunnen halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 1:41;0 rijd ik constant in m'n eerste paar rondjes ( 6 ) dus moet zeker de 1:40;0 kunnen halen. Probeer je setup eens wat meer aan te passen naar de downforce. Iets meer vleugel, iets meer nadruk op de acceleratie ipv snelheid. De auto ligt dan net iets beter op de weg, waardoor je bepaalde bochten vol gas kunt nemen, of met een veel betere lijn (denk aan die lange doordraaier na de 1e bocht bijvoorbeeld). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdb_nl Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Probeer je setup eens wat meer aan te passen naar de downforce. Iets meer vleugel, iets meer nadruk op de acceleratie ipv snelheid. De auto ligt dan net iets beter op de weg, waardoor je bepaalde bochten vol gas kunt nemen, of met een veel betere lijn (denk aan die lange doordraaier na de 1e bocht bijvoorbeeld). Hmm probleem is dat ik totaal geen verstand van dat soort dingen heb. Ben je morgenavond online? Ben smiddags hele dag weg met maten, maar ga savonds effe racen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Je hoeft er ook geen verstand van te hebben. Het zijn 2 sliders die standaard op (ik dacht)3/5 en 15/20 staan en welke je hoger moet zetten voor meer grip/acceleratie en lager voor een hogere topsnelheid. Gewoon een beetje proberen een tussenweg te vinden en kijken wat je zelf het fijnste vind rijden. Je zou ook nog de rembalans kunnen aanpassen zodat je meer ondee/overstuur genereert bij het aanremmen. Allemaal kleine dingen die seconden kunnen schelen en waarvoor je 0.0 verstand hoeft te hebben. Vering, rij hoogte en dergelijk kan je ook naar eigen wens afstellen maat dat is me persoonlijk veel te veel gedoe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 2 juli 2015 1:41;0 rijd ik constant in m'n eerste paar rondjes ( 6 ) dus moet zeker de 1:40;0 kunnen halen. Heb ik tijdens race in ieder geval iemand die enigzins bij me in de buurt rijdt. Fijn idee ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Wat de Valenciaan dus zei. Dat zijn de instellingen die ik ook altijd aanpas. Wel meer overigens, maar je kunt er echt tijd mee winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdb_nl Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Wat de Valenciaan dus zei. Dat zijn de instellingen die ik ook altijd aanpas. Wel meer overigens, maar je kunt er echt tijd mee winnen. Dus dat is jouw geheim! :checkit: Zal er vandaag is wat mee gaan klooien. Thanks voor de tips. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 2 juli 2015 Round 3 - Catalunya GP MURL - DTM Cup - Season 1 Race Informatie: Datum: zondag 5 juli 2015 Inschrijving: Geopend Lobby open: 19:00 Race start: 19:45 Race format: Practice: 45 minuten (start: 19:00) Kwalificatie: 15 minuten (start: 19:45) Warm-up*: 5 minuten Main Race: 8 rondes (start: +/- 20:05) Warm-up*: 5 minuten Sprint Race: 4 rondes (start: +/- 20:25) * De warm-ups zijn ervoor om de laatste wijzigingen aan je set-up door te voeren. Denk hierbij aan je fuel load etc. De ervaring leert dat dit gedurende de kwalificatie vaak vergeten wordt. Deelnemers: Aanwezig: Michaelinho*; [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; [MENTION=13971]Tom.[/MENTION]; [MENTION=32716]mvdb_nl[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; Aanwezigheid onbekend: [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION]; [MENTION=31711]Klap00r[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; Noviomagus; Afwezig: Mvdv; Jelle.; Glenn422 Catalunya GP: [YOUTUBE]ln89dfYnu40[/YOUTUBE] [YOUTUBE]1zXDZkel2FQ[/YOUTUBE] Aanvullende informatie: Regels: Houd rekening met de regels. Zie hier Set-up tips:Benzineverbruik - +/- 4L per ronde Brake pressure - 95% - 100% Front & Rear Downforce Ride Height Gearbox ratio's Spring rates [*]Puntentelling: 1e plaats - 10 punten 2e plaats - 6 punten 3e plaats - 4 punten 4e plaats - 3 punten 5e plaats - 2 punten 6e plaats - 1 punt Pole position - 1 punt Handige links: Kalender Uitslagen Algemeent klassement Afsluiting: Wij zijn alweer aangekomen bij het derde race weekend van het seizoen. Het belooft een hete avond te worden, zowel op de baan, als in de cockpits van de coureurs. Ik hoop dat we in ieder geval weer met een man of 6/7 zullen zijn, dan is er in ieder geval nog een strijd om de punten. Tot zondag allemaal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Dus dat is jouw geheim! :checkit: Zal er vandaag is wat mee gaan klooien. Thanks voor de tips. Dat wist je gap! Maar wil je wel vertellen wat ik gewijzigd heb. Een setup geven heeft toch geen zin, want voor mij rijdt een auto goed, wat voor een ander waardeloos rijdt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdb_nl Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Dat wist je gap! Maar wil je wel vertellen wat ik gewijzigd heb. Een setup geven heeft toch geen zin, want voor mij rijdt een auto goed, wat voor een ander waardeloos rijdt. Ga jij vandaag nog op Pcars? Dan moeten we effe een tijd afspreken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Waarschijnlijk wel, maar ik ga eerst even uit eten met een vriend van me en dan keihard torren. Rond 10 uur misschien pas thuis :r. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdb_nl Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Waarschijnlijk wel, maar ik ga eerst even uit eten met een vriend van me en dan keihard torren. Rond 10 uur misschien pas thuis :r. Ja ik ook, hele middag weggeweest en straks ff naar de club maar ben ook rond die tijd thuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Ik ben er zondag zeer waarschijnlijk niet bij. Zijn hier veel mensen over de vloer, beetje ongezellig om de PS dan aan te zetten;c Succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Hier mijn hotlap op Catalunya. Kan toch wel een seconde sneller als ik die kleine stuurfoutjes niet maak, maar zodra die camera aan ging, begon ik wat te klooien. 8wE3_fuOSQQ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdb_nl Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Sorry Chris, feestje op de club dus werd hem niet op de PS4. Ben er morgen waarschijnlijk wel bij, in ieder geval s'avonds! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten