Michaelinho* Geplaatst 16 augustus 2016 Auteur Share Geplaatst 16 augustus 2016 Ik weet nog steeds niet zeker welk stuur ik moet nemen :D Neig naar de Logitech G29, tweede keus de Thrustmaster T300. Qua financiele overweging is de T150 misschien het beste maar ik ben dan ook wel weer zo dat als ik dan toch een stuur haal, ik wel een echt goeie wil. Dilemmaaaa. [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; en kenners, wat denk(en) jij/jullie? Als je voor de duurdere variant gaat altijd de T300 pakken. In alle reviews gaat de G29 snoeihard onderuit t.o.v. de T300. Betere force feedback, langere levensduur, stiller etc. En de pedalen maken alleen uit als je echt gaat sim racen, alle assists uit etc. Want zelfs de T500 pedalen zijn naar verhouding niet geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 16 augustus 2016 Share Geplaatst 16 augustus 2016 [MENTION=3718]Denny[/MENTION]; ik ben in deze nog geen kenner, maar overweeg wel een playseat te kopen. Michael hierboven heeft er wel veel ervaring mee en ik heb in de MediaMarkt kort de T500RS bestuurd en dat was wel prima spul. Pedalen vond ik erg fijn, wat mij echt meeviel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 16 augustus 2016 Share Geplaatst 16 augustus 2016 Als je voor de duurdere variant gaat altijd de T300 pakken. In alle reviews gaat de G29 snoeihard onderuit t.o.v. de T300. Betere force feedback, langere levensduur, stiller etc. En de pedalen maken alleen uit als je echt gaat sim racen, alle assists uit etc. Want zelfs de T500 pedalen zijn naar verhouding niet geweldig. Nou dan lees je andere reviews dan ik, ben dat nog geen enkele keer tegen gekomen. Zie juist heel vaak voorbijkomen dat de Thrustmaster juist een minder lange levensduur heeft, de pedalen een stuk minder zijn etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 16 augustus 2016 Share Geplaatst 16 augustus 2016 Wie heeft er zin om vanmiddag of vanavond een paar races f1 2015 te doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 16 augustus 2016 Share Geplaatst 16 augustus 2016 Wie heeft er zin om vanmiddag of vanavond een paar races f1 2015 te doen? Kom maar op! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 16 augustus 2016 Share Geplaatst 16 augustus 2016 Hoelaat kan je? Ik kan vanaf nu Edit zie dat je al online bent haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 16 augustus 2016 Share Geplaatst 16 augustus 2016 Zie op YouTube dat sommige uhm al hebben. Man man duurt lang haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 augustus 2016 Auteur Share Geplaatst 16 augustus 2016 Zie op YouTube dat sommige uhm al hebben. Man man duurt lang haha Italiaanse shops hebben hem al verkocht :r Check de YT van QuelTelAle ofzo maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 17 augustus 2016 Share Geplaatst 17 augustus 2016 Kon je niet slapen jochie? Dat je nog zo laat wakker bent. Zijn er hier uberhaupt nog lui die PCars doen, of kunnen we dit beter het Racegame topic gaan noemen? Ikzelf wel nog en heb online twee lui leren "kennen" waar ik vaker mee race en met die lui heb ik echt moeite zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 17 augustus 2016 Share Geplaatst 17 augustus 2016 (bewerkt) [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; Ik speel het de laatste tijd weleens, je zat nog bij mij in de lobby op Spa met de FA, je ging alleen vlak voor de race weer weg :D Net mailtje gehad van Yourgamezone dat F1 2016 is verzonden, zal hem morgen wel binnenkrijgen. 17 augustus 2016 bewerkt door Tom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 17 augustus 2016 Share Geplaatst 17 augustus 2016 Oh serieus? Wat is jouw username dan, want volgens mij heb ik je niet in mijn PS4 lijst staan. Oh wacht.. Iets van TomNL nog ofzo? Want die kwam mij nog wel ergens bekend voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 17 augustus 2016 Share Geplaatst 17 augustus 2016 Iemand dir eigenlijk Drive Club speelt? Wil ook dringend een race game, maar geen zin om uren te tweaken aan de ideale set up :cab: Het moet nu ook weer geen arcade gedoe zijn zoals Need For Speed dus zoek wat de goeie mix eigelijk. En Drive Club is 10 euro goedkoper en heeft Ferrari ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 17 augustus 2016 Share Geplaatst 17 augustus 2016 Oh serieus? Wat is jouw username dan' date=' want volgens mij heb ik je niet in mijn PS4 lijst staan. Oh wacht.. Iets van TomNL nog ofzo? Want die kwam mij nog wel ergens bekend voor.[/quote'] Tomvdh, heb je wel in mijn lijst als het goed is. Je pakte keurig mijn pole af in de quali en vlak voor de start was je weer gevlogen haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 17 augustus 2016 Share Geplaatst 17 augustus 2016 Dat is het probleem van Montass haha. Je ziet hem staan aan het begin van de race op pole en je ziet hem pas weer als hij je gaat inhalen xd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 18 augustus 2016 Share Geplaatst 18 augustus 2016 Iemand dir eigenlijk Drive Club speelt? Wil ook dringend een race game, maar geen zin om uren te tweaken aan de ideale set up :cab: Het moet nu ook weer geen arcade gedoe zijn zoals Need For Speed dus zoek wat de goeie mix eigelijk. En Drive Club is 10 euro goedkoper en heeft Ferrari ;c Ik vind Project Cars oprecht een hele gave game. Je kunt die ook racen zonder te tweaken en dan is het ook heel leuk vind ik. Drive Club vond ik echt afschuwelijk en heb ik nog steeds spijt van dat ik die gekocht heb (al zal dat ongetwijfeld flink verbeterd zijn met al die updates). Tomvdh, heb je wel in mijn lijst als het goed is. Je pakte keurig mijn pole af in de quali en vlak voor de start was je weer gevlogen haha. Haha oke. Ja soms doe ik dat wel eens als er maar weinig anderen in de lobby zitten, of als het verschil met de nummer 2/3 te groot is voor het aantal ronden dat je moet rijden. Dan weet ik gewoon dat ik na 2 ronden nog maar met 1/2 anderen overblijf. Dat is het probleem van Montass haha. Je ziet hem staan aan het begin van de race op pole en je ziet hem pas weer als hij je gaat inhalen xd :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 18 augustus 2016 Share Geplaatst 18 augustus 2016 Ja dat tweaken heeft zijn voor- en nadelen. Voor de mensen die er verstand van hebben is het goed. Alleen zij kunnen hier toch wel een aardig groot voordeel uit halen. Ik twijfel nu ook over F1 2016. Zou wel weer tof zijn om lekker te racen, ook al is het dan samen met Kevin voor de laatste plaats :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 18 augustus 2016 Share Geplaatst 18 augustus 2016 Het meest essentiële dat ik aan de auto's verander is camber, vleugel en gearratio. Daarmee stuur je net even wat fijner in, heb je meer downforce en accelereer je sneller, al zijn de nadelen wel dat je banden iets sneller slijten en voor de laatste twee je topsnelheid wat beperkt worden. Ik heb volgens mij nog wel ergens een website waar je setups vandaan kunt halen. Die zijn niet allemaal even goed, maar het is ook een kwestie van proberen en oefenen. Ik merk bijvoorbeeld dat je met een Formule A auto niet heel fijn in zijn 2 uit een bocht accelereert, dus dan hou ik 'em in zijn 3, waardoor je misschien niet zo hard accelereert, maar wel zonder te slippen (is banden management). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 18 augustus 2016 Share Geplaatst 18 augustus 2016 Haha doen ruud! Alleen f1 is wat makkelijker alleen veel mensen die je uit de eerste bocht gooien online. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 18 augustus 2016 Share Geplaatst 18 augustus 2016 Heb het spel net opgehaald na veel moeite. Moet je maar niet zeggen aan de telefoon dat ik het spel op mag komen halen haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 18 augustus 2016 Share Geplaatst 18 augustus 2016 Ik haal hem morgen bij de mediamarkt op... Hoop op iets meer arcade dan Project Cars maar wel dat het leuk blijft. Binnenkort maar eens lekker racen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 19 augustus 2016 Share Geplaatst 19 augustus 2016 Hier het spel al binnen. Eerste weekend al afgerond, prima eerste indruk. Alleen jammer dat je tijdens een weekend het niveau niet kan aanpassen. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 19 augustus 2016 Share Geplaatst 19 augustus 2016 Had hem gister ook al binnen, even gespeeld maar het is nog altijd zoeken naar de juiste instellingen voor het stuur en zeker de pedalen, die zijn nu ultra gevoelig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 22 september 2017 Share Geplaatst 22 september 2017 Even een kleine bump in dit topic. Project Cars 2 is vandaag uitgekomen. Een vriend van mij heeft het spel gekocht en hij is er al erg tevreden over, dus ik zal vlug volgen denk ik. Voor de nieuwsgierigen: motion steering zit er weer in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 september 2017 Auteur Share Geplaatst 28 september 2017 Even een kleine bump in dit topic. Project Cars 2 is vandaag uitgekomen. Een vriend van mij heeft het spel gekocht en hij is er al erg tevreden over, dus ik zal vlug volgen denk ik. Voor de nieuwsgierigen: motion steering zit er weer in. Moest het eerste half uur enorm wennen. Was bijna teleurgesteld.. Nu heb ik wat wheel settings gevonden, speel ik met de GT auto's en Renault Clio's met authentic assists, wat een genot zeg :D. Alleen de AI blijft een ding. Of veel te goed, of veel te matig. En de eerste ronde is het net destruction derby ;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 29 september 2017 Share Geplaatst 29 september 2017 Moest het eerste half uur enorm wennen. Was bijna teleurgesteld.. Nu heb ik wat wheel settings gevonden, speel ik met de GT auto's en Renault Clio's met authentic assists, wat een genot zeg :D. Alleen de AI blijft een ding. Of veel te goed, of veel te matig. En de eerste ronde is het net destruction derby ;c. Ik had al zoiets begrepen inderdaad. Wilde even wat tilt sturen bij een vriend van mij proberen, maar dat lukte met de Formule Fordjes nog niet echt, maar ook met de F1 auto's was het nog iets te gevoelig. Binnenkort de game kopen en dan even op mijn gemakje klooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten