Chiemel Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Op 22-9-2023 om 22:37 zei Chiemel: Eerste ga ik idd mee beginnen, aangezien ik die nig niet gezien heb. Was ook begonnen met Lost, maat daar kom ik moeilijk doorheen merk ik. Voel de spanning daar nog niet bij (na 10 afleveringen) Nou even doorgezet en vibe met Lost nu wel te pakken. Moet wel zeggen dat dit pas vanaf aflevering 16 ofzo pas echt loskomt. Zit nu in seizoen 2, hierna schijnt het slechter te worden las ik. Ga sowieso wel t/m seizoen 3 kijken dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari 3 minuten geleden zei Chiemel: Nou even doorgezet en vibe met Lost nu wel te pakken. Moet wel zeggen dat dit pas vanaf aflevering 16 ofzo pas echt loskomt. Zit nu in seizoen 2, hierna schijnt het slechter te worden las ik. Ga sowieso wel t/m seizoen 3 kijken dan. Seizoen 3 is idd nog wel te doen, maar daar begint het al wel weer vager te worden wat in de de opvolgende seizoenen alleen maar erger wordt. Ik had destijds wel dat je toch verder wilde kijken om te zien hoe het afloopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari Prima serie wel op die laatste aflevering na Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Ik kijk nu Reacher op Prime. Ondertussen al in het tweede seizoen en heb net aflevering vijf gezien. Het is een serie die je gewoon lekker weg kijkt en die vent die Reacher speelt is wel heel groot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Op 6-1-2024 om 10:43 zei delichris: Ik kijk nu Reacher op Prime. Ondertussen al in het tweede seizoen en heb net aflevering vijf gezien. Het is een serie die je gewoon lekker weg kijkt en die vent die Reacher speelt is wel heel groot Kijkt prima weg idd. Reacher in de boeken is ook een gigant, snap dan ook niet dat Tom Cruise ooit gecast is voor de film Zelf momenteel aan het kijken naar Slow Horses op Appletv. Gaat over een groep afgedankte MI5 spionnen. Gary Oldman is briljant. Daarnaast lekkere Britse humor, wat sowieso een dikke plus is. Zag dat op Prime; James May our man in… ook weer een nieuwe seizoen heeft. Kijkt ook altijd fijn weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Ben begonnen aan Berlin, lekker Spaans in Frankrijk. Verwarrend, wat doet iemand die Berlijn heet, Spaans spreekt nou in Parijs? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari The Rookie Leuke serie gewoon ff verstand op 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etryn Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari Op 6-1-2024 om 10:43 zei delichris: Ik kijk nu Reacher op Prime. Ondertussen al in het tweede seizoen en heb net aflevering vijf gezien. Het is een serie die je gewoon lekker weg kijkt en die vent die Reacher speelt is wel heel groot Inderdaad, prima serie. Hij is in de serie inderdaad net zo groot als in het boek, maar nog net even wat agressiever. Over boeken gesproken: Jack Ryan is ook wel een leuke serie om te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari Tulsa King Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari 5 uur geleden zei Bogatyr: Tulsa King Ik wacht met smart op seizoen 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari Net seizoen 1 van This Is Us op Prime afgekeken. Man, wát een kwaliteit. Hele goede acteurs én regie. Echt heel knap hoe ze het met flashbacks in elkaar geweven hebben. De afleveringen Pilgrim Rick en Memphis behoren wat mij betreft tot de beste episodes van series die ik gezien heb. Ik ben benieuwd welke puzzelstukjes in seizoen twee gelegd gaan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari 3 uur geleden zei Urbeto: Net seizoen 1 van This Is Us op Prime afgekeken. Man, wát een kwaliteit. Hele goede acteurs én regie. Echt heel knap hoe ze het met flashbacks in elkaar geweven hebben. De afleveringen Pilgrim Rick en Memphis behoren wat mij betreft tot de beste episodes van series die ik gezien heb. Ik ben benieuwd welke puzzelstukjes in seizoen twee gelegd gaan worden. Vind S2 en S3 nog beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Op 18-1-2024 om 10:31 zei Bogatyr: Tulsa King Heel gaaf ja. Op 18-1-2024 om 16:27 zei delichris: Ik wacht met smart op seizoen 2. Same same. Op 18-1-2024 om 18:29 zei Urbeto: Net seizoen 1 van This Is Us op Prime afgekeken. Man, wát een kwaliteit. Hele goede acteurs én regie. Echt heel knap hoe ze het met flashbacks in elkaar geweven hebben. De afleveringen Pilgrim Rick en Memphis behoren wat mij betreft tot de beste episodes van series die ik gezien heb. Ik ben benieuwd welke puzzelstukjes in seizoen twee gelegd gaan worden. Op 18-1-2024 om 22:00 zei Dansmeister: Vind S2 en S3 nog beter. Erg goede serie ja mannen, moet nodig eens verder. Seizoen 2 en 3 zijn idd beter. Mandy Moore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Ik zit met smart te wachten op Chicago Fire seizoen 10, 11 en 12. Wel beschikbaar op Prime, maar niet voor Nederland. Ook Chicago PD de nieuwe seizoenen zit ik met smart te wachten en dat geldt ook voor Chicago Med. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari American nightmare gezien. Weet iemand waarom ze haar ontvoerden? en waarom stuurde de ontvoerders mails om aan te geven dat ze niet loog? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Op 15-1-2024 om 22:14 zei Djurovski: The Rookie Leuke serie gewoon ff verstand op 0 Deze is verrassend verslavend. Serie die ik tijdens het koken en zo kijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari 22 minuten geleden zei The Saint: Deze is verrassend verslavend. Serie die ik tijdens het koken en zo kijk. Zit nu in het laatste seizoen. Die helaas net wat minder is dan de de seizoenen ervoor maar idd wel prima serie. Nu was Castle met de hoofdrolspeler ook best wel goed te doen en vond in series als lucifer ook erg leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Op 21-1-2024 om 08:35 zei delichris: Ik zit met smart te wachten op Chicago Fire seizoen 10, 11 en 12. Wel beschikbaar op Prime, maar niet voor Nederland. Ook Chicago PD de nieuwe seizoenen zit ik met smart te wachten en dat geldt ook voor Chicago Med. Ja hier zit ik ook op te wachten inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Op 21-1-2024 om 08:35 zei delichris: Ik zit met smart te wachten op Chicago Fire seizoen 10, 11 en 12. Wel beschikbaar op Prime, maar niet voor Nederland. Ook Chicago PD de nieuwe seizoenen zit ik met smart te wachten en dat geldt ook voor Chicago Med. 10 minuten geleden zei timpy00: Ja hier zit ik ook op te wachten inderdaad. Die kan je gewoon online bekijken. Weliswaar op een website waar je normaal niet komt. Maar ik kan zelfs de eerste drie afleveringen van Seizoen 12 zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 9 minuten geleden zei Bogatyr: Die kan je gewoon online bekijken. Weliswaar op een website waar je normaal niet komt. Maar ik kan zelfs de eerste drie afleveringen van Seizoen 12 zien. Ik wil ze gewoon via een streamingsdienst kijken. @timpy00 Blijf ook Skyshowtime in de gaten houden. Daar staat Chicago Fire tot seizoen 9 erop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari De vriendin en ik gaan al een tijdje goed op Community. Lekker korte afleveringen, beetje campy, leuke variatie aan types. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Forst gekeken, Poolse serie over een politieagent die moorden in het Tatra gebergte moet oplossen, Niet al te best, heb me vaak gestoord aan de gebeurtenissen. Kerel vergeet voor de 373e keer zijn pilletjes, gaat naar plekken zonder dat te delen met een ieder. Weinig lerend vermogen. 5/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari Mensen die HBO max hebben en het kunnen aanraden? Ik wil vooral graag The Last Of Us zien, maar wellicht dat iemand HBO max kan aan of afraden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari Ik vind de series die op HBO staan allemaal wel echt van hoge kwaliteit met onder andere GOT, The Sopranos, The Wire, The Last of Us, Chernobyl dus ik zou het zeker nemen ipv een andere streamingdienst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari Aan bovenstaande kan ik True Detective, Band of Brothers, Entourage, Mare of Easttown, The Pacific en Love & Death nog toevoegen. De kwaliteit is zoveel beter dan die Netflix originals die we kennen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten