Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

Op 22-9-2023 om 22:37 zei Chiemel:

Eerste ga ik idd mee beginnen, aangezien ik die nig niet gezien heb.

Was ook begonnen met Lost, maat daar kom ik moeilijk doorheen merk ik. Voel de spanning daar nog niet bij (na 10 afleveringen)

Nou even doorgezet en vibe met Lost nu wel te pakken. Moet wel zeggen dat dit pas vanaf aflevering 16 ofzo pas echt loskomt. Zit nu in seizoen 2, hierna schijnt het slechter te worden las ik. Ga sowieso wel t/m seizoen 3 kijken dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Chiemel:

Nou even doorgezet en vibe met Lost nu wel te pakken. Moet wel zeggen dat dit pas vanaf aflevering 16 ofzo pas echt loskomt. Zit nu in seizoen 2, hierna schijnt het slechter te worden las ik. Ga sowieso wel t/m seizoen 3 kijken dan.

Seizoen 3 is idd nog wel te doen, maar daar begint het al wel weer vager te worden wat in de de opvolgende seizoenen alleen maar erger wordt. Ik had destijds wel dat je toch verder wilde kijken om te zien hoe het afloopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-1-2024 om 10:43 zei delichris:

Ik kijk nu Reacher op Prime. Ondertussen al in het tweede seizoen en heb net aflevering vijf gezien. Het is een serie die je gewoon lekker weg kijkt en die vent die Reacher speelt is wel heel groot   

Kijkt prima weg idd. Reacher in de boeken is ook een gigant, snap dan ook niet dat Tom Cruise ooit gecast is voor de film :cab:

Zelf momenteel aan het kijken naar Slow Horses op Appletv. Gaat over een groep afgedankte MI5 spionnen. Gary Oldman is briljant. Daarnaast lekkere Britse humor, wat sowieso een dikke plus is. 

Zag dat op Prime; James May our man in… ook weer een nieuwe seizoen heeft. Kijkt ook altijd fijn weg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-1-2024 om 10:43 zei delichris:

Ik kijk nu Reacher op Prime. Ondertussen al in het tweede seizoen en heb net aflevering vijf gezien. Het is een serie die je gewoon lekker weg kijkt en die vent die Reacher speelt is wel heel groot   

Inderdaad, prima serie. Hij is in de serie inderdaad net zo groot als in het boek, maar nog net even wat agressiever.

Over boeken gesproken: Jack Ryan is ook wel een leuke serie om te kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net seizoen 1 van This Is Us op Prime afgekeken. Man, wát een kwaliteit. Hele goede acteurs én regie. Echt heel knap hoe ze het met flashbacks in elkaar geweven hebben. De afleveringen Pilgrim Rick en Memphis behoren wat mij betreft tot de beste episodes van series die ik gezien heb. Ik ben benieuwd welke puzzelstukjes in seizoen twee gelegd gaan worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Urbeto:

Net seizoen 1 van This Is Us op Prime afgekeken. Man, wát een kwaliteit. Hele goede acteurs én regie. Echt heel knap hoe ze het met flashbacks in elkaar geweven hebben. De afleveringen Pilgrim Rick en Memphis behoren wat mij betreft tot de beste episodes van series die ik gezien heb. Ik ben benieuwd welke puzzelstukjes in seizoen twee gelegd gaan worden. 

Vind S2 en S3 nog beter. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-1-2024 om 10:31 zei Bogatyr:

Tulsa King

Heel gaaf ja. 

Op 18-1-2024 om 16:27 zei delichris:

Ik wacht met smart op seizoen 2.

Same same. 

Op 18-1-2024 om 18:29 zei Urbeto:

Op 18-1-2024 om 22:00 zei Dansmeister:

Vind S2 en S3 nog beter. 

Erg goede serie ja mannen, moet nodig eens verder. Seizoen 2 en 3 zijn idd beter. Mandy Moore :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei The Saint:

Deze is verrassend verslavend. Serie die ik tijdens het koken en zo kijk. 

Zit nu in het laatste seizoen. Die helaas net wat minder is dan de de seizoenen ervoor maar idd wel prima serie. Nu was Castle met de hoofdrolspeler ook best wel goed te doen en vond in series als lucifer ook erg leuk 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-1-2024 om 08:35 zei delichris:

Ik zit met smart te wachten op Chicago Fire seizoen 10, 11 en 12. Wel beschikbaar op Prime, maar niet voor Nederland. Ook Chicago PD de nieuwe seizoenen zit ik met smart te wachten en dat geldt ook voor Chicago Med.

Ja hier zit ik ook op te wachten inderdaad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-1-2024 om 08:35 zei delichris:

Ik zit met smart te wachten op Chicago Fire seizoen 10, 11 en 12. Wel beschikbaar op Prime, maar niet voor Nederland. Ook Chicago PD de nieuwe seizoenen zit ik met smart te wachten en dat geldt ook voor Chicago Med.

10 minuten geleden zei timpy00:

Ja hier zit ik ook op te wachten inderdaad.

Die kan je gewoon online bekijken. Weliswaar op een website waar je normaal niet komt. Maar ik kan zelfs de eerste drie afleveringen van Seizoen 12 zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Bogatyr:

Die kan je gewoon online bekijken. Weliswaar op een website waar je normaal niet komt. Maar ik kan zelfs de eerste drie afleveringen van Seizoen 12 zien.

Ik wil ze gewoon via een streamingsdienst kijken. 

@timpy00 Blijf ook Skyshowtime in de gaten houden. Daar staat Chicago Fire tot seizoen 9 erop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Forst gekeken, Poolse serie over een politieagent die moorden in het Tatra gebergte moet oplossen, Niet al te best, heb me vaak gestoord aan de gebeurtenissen. Kerel vergeet voor de 373e keer zijn pilletjes, gaat naar plekken zonder dat te delen met een ieder. Weinig lerend vermogen. 5/10 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan bovenstaande kan ik True Detective, Band of Brothers, Entourage, Mare of Easttown, The Pacific en Love & Death nog toevoegen. De kwaliteit is zoveel beter dan die Netflix originals die we kennen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites