Justin Geplaatst 7 december 2022 Share Geplaatst 7 december 2022 Ik zit nu ook in This is Us, op Prime. Prachtige serie zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 december 2022 Share Geplaatst 7 december 2022 Wednesday afgekeken. Leuke serie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 7 december 2022 Share Geplaatst 7 december 2022 War of the Worlds S3 afgekeken. Lijkt erop dat dit echt het laatste seizoen is. Doordat het acht afleveringen zijn is het verhaal traag in het begin en later weer iets te vlot. Wel weer een leuke draai gegeven aan het verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 7 december 2022 Share Geplaatst 7 december 2022 Lampje, het beste kinderboek in jaren, is nu ook als serie te bewonderen. Twee van de vier afleveringen gekeken. Tot nu toe erg sfeervol gebracht, mooi gedaan. Mag ook wel met een budget van meer dan een miljoen per aflevering, hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 11 december 2022 Share Geplaatst 11 december 2022 Iemand ook vaker gehad dat de Videoland TV- app (ja, ik heb de nieuwste rode versie) de koppelcode niet laat zien? De app al meermaals verwijderd en gedownload, tv gereset, etc etc maar krijg maar geen koppelcode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 december 2022 Share Geplaatst 11 december 2022 Ik zit nu Het Gouden Uur te kijken. Een spannende serie, maar er zitten ook fouten in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 Iemand toevallig Sleepers gezien? Was onlangs op Veronica (dacht ik) en staat ook op Videoland. Moet er zelf nog aan beginnen, maar was benieuwd naar meningen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 4 uur geleden zei Orrie: Iemand toevallig Sleepers gezien? Was onlangs op Veronica (dacht ik) en staat ook op Videoland. Moet er zelf nog aan beginnen, maar was benieuwd naar meningen. Ja ik heb hem zaterdag tijdens een brakke dag in één keer uitgekeken. In het begin dacht ik "hmm, beetje te overduidelijk allemaal". Maar naarmate de afleveringen vorderde werd het wel spannender. Kijkt dus wel leuk weg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 13 december 2022 Share Geplaatst 13 december 2022 14 uur geleden zei Jotew: Ja ik heb hem zaterdag tijdens een brakke dag in één keer uitgekeken. In het begin dacht ik "hmm, beetje te overduidelijk allemaal". Maar naarmate de afleveringen vorderde werd het wel spannender. Kijkt dus wel leuk weg Thanks! Vanochtend aan begonnen, ik had eigenlijk tijdens de eerste aflevering al iets van wtf (tijdens dat etentje op het eind, zonder teveel te verklappen). Ben benieuwd naar het vervolg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 13 december 2022 Share Geplaatst 13 december 2022 6 minuten geleden zei Orrie: Thanks! Vanochtend aan begonnen, ik had eigenlijk tijdens de eerste aflevering al iets van wtf (tijdens dat etentje op het eind, zonder teveel te verklappen). Ben benieuwd naar het vervolg! Ja het is wel opletten geblazen. Ze vliegen af en toe heen en weer van het heden tot aan nu. Maar na seizoen 1 gekeken te hebben dacht ik wel: "oh shit, benieuwd naar seizoen 2". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 december 2022 Share Geplaatst 13 december 2022 23 uur geleden zei Orrie: Iemand toevallig Sleepers gezien? Was onlangs op Veronica (dacht ik) en staat ook op Videoland. Moet er zelf nog aan beginnen, maar was benieuwd naar meningen. De eerste twee afleveringen waren op RTL dacht ik. Heb nu een aantal gezien, maar het is mwah. Kijk wel verder want ik wil weten hoe het afloopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 december 2022 Share Geplaatst 16 december 2022 Yellowstone Seizoen 4 Dit is voor mij bepaald niet het beste Yellowstone seizoen. Teveel filler/rustige afleveringen zeker ivm seizoen 3 en 2. Maar Kelly Reilly als Beth Dutton, Cole Hauser als Rip en Kevin Costner als John Dutton maken een hoop goed en zijn elk seizoen per definitie erg goed en constitent in vorm. Verhaallijnen als die van Jimmy zijn wel leuk/oke maar die doen mij niet zo heel veel. Ben benieuwd naar seizoen 5, dit seizoen kom ik tot een 7.7 The Outsider Seizoen 1 Bepaald niet top-tier HBO /HBO Max serie, maar het heeft zeker zijn goede momenten. Is gebaseerd op een Stephen King verhaal. Ben Mendelsohn is altijd wel redelijk tot erg goed aan het acteren. Paddy Considine die in HoD Viserys speelt doet het hier ook wel redelijk. Uiteindelijk viel het mij tegen het einde toch iets wat tegen. 7.3 Animal Kingdom Seizoen 5 De cody's blijven rocken. Pope is en blijft mijn favoriete personage, geweldig gespeeld en geacterd door Shawn Hatosy. En jonge smurf> oude smurf, geen contest. Seizoen 6 is ook tof/goed.8.3/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 16 december 2022 Share Geplaatst 16 december 2022 @Kyrill Ik wil ook aan Yellowstone beginnen. Ik lees overal dat het wel echt een top serie is. Is het een beetje een vlotte serie of juist een mooie rustige opbouw? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 december 2022 Share Geplaatst 16 december 2022 7 minuten geleden zei Justin: @Kyrill Ik wil ook aan Yellowstone beginnen. Ik lees overal dat het wel echt een top serie is. Is het een beetje een vlotte serie of juist een mooie rustige opbouw? Heyy Justin, wat fijn! Ik kan het zeker aanraden! Top serie onderschrijf ik 100% ja, absoluut de moeite waard. Nou om je vraag te beantwoorden eigenlijk allebei wel haha. Niet elk seizoen is even ''druk'' of ''rustig'' je hebt idd genoeg episodes met mooie rustige opbouw(de omgeving van Dutton Ranch in Montana is gewoon echt ziekelijk mooi) maar er zijn meer dan genoeg episodes waarbij er gewoon echt heel veel gebeurd ook, en je puntje op je stoel zit. Mijn advies is begin in ieder geval met seizoen 1 kijk dat uit en bepaal dan of het wel of niet wat voor je is. Voor mij is het alleen al vanwege Beth Dutton(Kelly Reilly) en Rip(Cole Hauser) alleen al de moeite waard, Beth is gewoon echt fantastisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 16 december 2022 Share Geplaatst 16 december 2022 6 minuten geleden zei Kyrill: Heyy Justin, wat fijn! Ik kan het zeker aanraden! Top serie onderschrijf ik 100% ja, absoluut de moeite waard. Nou om je vraag te beantwoorden eigenlijk allebei wel haha. Niet elk seizoen is even ''druk'' of ''rustig'' je hebt idd genoeg episodes met mooie rustige opbouw(de omgeving van Dutton Ranch in Montana is gewoon echt ziekelijk mooi) maar er zijn meer dan genoeg episodes waarbij er gewoon echt heel veel gebeurd ook, en je puntje op je stoel zit. Mijn advies is begin in ieder geval met seizoen 1 kijk dat uit en bepaal dan of het wel of niet wat voor je is. Voor mij is het alleen al vanwege Beth Dutton(Kelly Reilly) en Rip(Cole Hauser) alleen al de moeite waard, Beth is gewoon echt fantastisch. Ik houd sowieso van Westerns dus in dat opzicht is het wel wat voor mij denk ik. Is meer dat ik de laatste tijd moeite heb om aan (langere) series te beginnen en ze door te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 december 2022 Share Geplaatst 16 december 2022 2 minuten geleden zei Justin: Ik houd sowieso van Westerns dus in dat opzicht is het wel wat voor mij denk ik. Is meer dat ik de laatste tijd moeite heb om aan (langere) series te beginnen en ze door te zetten. Fijn om te horen! Dat laatste is heel herkenbaar hoor, ik kijk tig dingen door elkaar. Ik rond/kijk ook veel af, maar heb ook meer dan zat dingen die nog heb openstaan Ja is zeker Western en goed ook, ik geniet er in ieder geval intens/enorm van deze serie, pure joy. Hopelijk jij ook, houdt me maar op de hoogte via mentions als je seizoen of meer gezien hebt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 16 december 2022 Share Geplaatst 16 december 2022 (bewerkt) @Kyrillik zie dat je HBO Max hebt. Heb je ooit Mayans M.C. gekeken daar? 16 december 2022 bewerkt door Orrie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 december 2022 Share Geplaatst 16 december 2022 1 uur geleden zei Orrie: @Kyrillik zie dat je HBO Max hebt. Heb je ooit Mayans M.C. gekeken daar? Klopt heb ik idd. Thnx voor de tip, dat heb ik nog niet gedaan nee. Ik heb HBO max sinds maart, toen beloofde als je toen nam, 3,99 per maand voor altijd is. Ik moet eerlijk zeggen SOA(Sons Of Anarchy) tof vond maar ergens rond seizoen 5 gestopt ben. Ik kijk al enorm veel, kan zkr geen kwaad om eens Mayans M.C ep1 te gaan kijken en misschien meer. Dankjewel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 17 december 2022 Share Geplaatst 17 december 2022 9 uur geleden zei Kyrill: Klopt heb ik idd. Thnx voor de tip, dat heb ik nog niet gedaan nee. Ik heb HBO max sinds maart, toen beloofde als je toen nam, 3,99 per maand voor altijd is. Ik moet eerlijk zeggen SOA(Sons Of Anarchy) tof vond maar ergens rond seizoen 5 gestopt ben. Ik kijk al enorm veel, kan zkr geen kwaad om eens Mayans M.C ep1 te gaan kijken en misschien meer. Dankjewel Aah. Snap wel dat je gestopt bent, maar vond het zelf wel de moeite om hem nog uit te kijken. Mayans is dan natuurlijk een logisch gevolg ervan, al heb ik die zelf nog niet gekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 december 2022 Share Geplaatst 17 december 2022 We hebben vandaag maar Sky showtime genomen. Binnenkort maar eens wat films en series kijken daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 december 2022 Share Geplaatst 17 december 2022 9 uur geleden zei delichris: We hebben vandaag maar Sky showtime genomen. Binnenkort maar eens wat films en series kijken daar. Mooi, dan kan je lekker aan Yellowstone beginnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 december 2022 Share Geplaatst 18 december 2022 12 uur geleden zei Kyrill: Mooi, dan kan je lekker aan Yellowstone beginnen Hij staat in mijn kijklijst. Ik ben ook benieuwd naar Tulsa King. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 december 2022 Share Geplaatst 18 december 2022 Vandaag begonnen met Tulsa King op Sky Showtime. Een leuke serie met good old Sly. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 december 2022 Share Geplaatst 19 december 2022 Op 7-12-2022 om 18:08 zei Djurovski: Wednesday afgekeken. Leuke serie Ook gekeken afgelopen dagen. Erg goeie en leuke serie om te kijken zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 19 december 2022 Share Geplaatst 19 december 2022 Yellowstone klinkt interessant, maar wat is het thema een beetje? Tulsa Sky, is dat net zoiets als Big Sky, want dan gaat hij op de kijklijst! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten