Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

Lampje, het beste kinderboek in jaren, is nu ook als serie te bewonderen. Twee van de vier afleveringen gekeken. Tot nu toe erg sfeervol gebracht, mooi gedaan. Mag ook wel met een budget van meer dan een miljoen per aflevering, hehe. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Orrie:

Iemand toevallig Sleepers gezien? Was onlangs op Veronica (dacht ik) en staat ook op Videoland. Moet er zelf nog aan beginnen, maar was benieuwd naar meningen. 

Ja ik heb hem zaterdag tijdens een brakke dag in één keer uitgekeken. In het begin dacht ik "hmm, beetje te overduidelijk allemaal". Maar naarmate de afleveringen vorderde werd het wel spannender. Kijkt dus wel leuk weg :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Jotew:

Ja ik heb hem zaterdag tijdens een brakke dag in één keer uitgekeken. In het begin dacht ik "hmm, beetje te overduidelijk allemaal". Maar naarmate de afleveringen vorderde werd het wel spannender. Kijkt dus wel leuk weg

Thanks! Vanochtend aan begonnen, ik had eigenlijk tijdens de eerste aflevering al iets van wtf (tijdens dat etentje op het eind, zonder teveel te verklappen). Ben benieuwd naar het vervolg! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Orrie:

Thanks! Vanochtend aan begonnen, ik had eigenlijk tijdens de eerste aflevering al iets van wtf (tijdens dat etentje op het eind, zonder teveel te verklappen). Ben benieuwd naar het vervolg! 

Ja het is wel opletten geblazen. Ze vliegen af en toe heen en weer van het heden tot aan nu. Maar na seizoen 1 gekeken te hebben dacht ik wel: "oh shit, benieuwd naar seizoen 2".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Orrie:

Iemand toevallig Sleepers gezien? Was onlangs op Veronica (dacht ik) en staat ook op Videoland. Moet er zelf nog aan beginnen, maar was benieuwd naar meningen. 

De eerste twee afleveringen waren op RTL dacht ik. Heb nu een aantal gezien, maar het is mwah. Kijk wel verder want ik wil weten hoe het afloopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yellowstone Seizoen 4

Dit is voor mij bepaald niet het beste Yellowstone seizoen. Teveel filler/rustige afleveringen zeker ivm seizoen 3 en 2. Maar Kelly Reilly als Beth Dutton, Cole Hauser als Rip en Kevin Costner als John Dutton maken een hoop goed en zijn elk seizoen per definitie erg goed en constitent in vorm. Verhaallijnen als die van Jimmy zijn wel leuk/oke maar die doen mij niet zo heel veel.
Ben benieuwd naar seizoen 5, dit seizoen kom ik tot een 7.7

The Outsider Seizoen 1

Bepaald niet top-tier HBO /HBO Max serie, maar het heeft zeker zijn goede momenten. 
Is gebaseerd op een Stephen King verhaal. Ben Mendelsohn is altijd wel redelijk tot erg goed aan het acteren. Paddy Considine die in HoD Viserys speelt doet het hier ook wel redelijk. Uiteindelijk viel het mij tegen het einde toch iets wat tegen.

7.3

Animal Kingdom Seizoen 5

De cody's blijven rocken. Pope is en blijft mijn favoriete personage, geweldig gespeeld en geacterd door Shawn Hatosy. En jonge smurf> oude smurf, geen contest.
Seizoen 6 is ook tof/goed.
8.3/10

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Justin:

@Kyrill  Ik wil ook aan Yellowstone beginnen. Ik lees overal dat het wel echt een top serie is. Is het een beetje een vlotte serie of juist een mooie rustige opbouw?

Heyy Justin, wat fijn! Ik kan het zeker aanraden! Top serie onderschrijf ik 100% ja, absoluut de moeite waard. Nou om je vraag te beantwoorden eigenlijk allebei wel haha. Niet elk seizoen is even ''druk'' of ''rustig'' je hebt idd genoeg episodes met mooie rustige opbouw(de omgeving van Dutton Ranch in Montana is gewoon echt ziekelijk mooi) maar er zijn meer dan genoeg episodes waarbij er gewoon echt heel veel gebeurd ook, en je puntje op je stoel zit. Mijn advies is begin in ieder geval met seizoen 1 kijk dat uit en bepaal dan of het wel of niet wat voor je is. Voor mij is het alleen al vanwege Beth Dutton(Kelly Reilly) en Rip(Cole Hauser) alleen al de moeite waard, Beth is gewoon echt fantastisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Kyrill:

Heyy Justin, wat fijn! Ik kan het zeker aanraden! Top serie onderschrijf ik 100% ja, absoluut de moeite waard. Nou om je vraag te beantwoorden eigenlijk allebei wel haha. Niet elk seizoen is even ''druk'' of ''rustig'' je hebt idd genoeg episodes met mooie rustige opbouw(de omgeving van Dutton Ranch in Montana is gewoon echt ziekelijk mooi) maar er zijn meer dan genoeg episodes waarbij er gewoon echt heel veel gebeurd ook, en je puntje op je stoel zit. Mijn advies is begin in ieder geval met seizoen 1 kijk dat uit en bepaal dan of het wel of niet wat voor je is. Voor mij is het alleen al vanwege Beth Dutton(Kelly Reilly) en Rip(Cole Hauser) alleen al de moeite waard, Beth is gewoon echt fantastisch.

Ik houd sowieso van Westerns dus in dat opzicht is het wel wat voor mij denk ik.

Is meer dat ik de laatste tijd moeite heb om aan (langere) series te beginnen en ze door te zetten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Justin:

Ik houd sowieso van Westerns dus in dat opzicht is het wel wat voor mij denk ik.

Is meer dat ik de laatste tijd moeite heb om aan (langere) series te beginnen en ze door te zetten. 

Fijn om te horen! Dat laatste is heel herkenbaar hoor, ik kijk tig dingen door elkaar. Ik rond/kijk ook veel af, maar heb ook meer dan zat dingen die nog heb openstaan :D

Ja is zeker Western en goed ook, ik geniet er in ieder geval intens/enorm van deze serie, pure joy. Hopelijk jij ook, houdt me maar op de hoogte via mentions als je seizoen of meer gezien hebt(y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Orrie:

@Kyrillik zie dat je HBO Max hebt. Heb je ooit Mayans M.C. gekeken daar? 

Klopt heb ik idd. Thnx voor de tip, dat heb ik nog niet gedaan nee. Ik heb HBO max sinds maart, toen beloofde als je toen nam, 3,99 per maand voor altijd is. Ik moet eerlijk zeggen SOA(Sons Of Anarchy) tof vond maar ergens rond seizoen 5 gestopt ben. Ik kijk al enorm veel, kan zkr geen kwaad om eens Mayans M.C ep1 te gaan kijken en misschien meer. Dankjewel 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Kyrill:

Klopt heb ik idd. Thnx voor de tip, dat heb ik nog niet gedaan nee. Ik heb HBO max sinds maart, toen beloofde als je toen nam, 3,99 per maand voor altijd is. Ik moet eerlijk zeggen SOA(Sons Of Anarchy) tof vond maar ergens rond seizoen 5 gestopt ben. Ik kijk al enorm veel, kan zkr geen kwaad om eens Mayans M.C ep1 te gaan kijken en misschien meer. Dankjewel 

Aah. Snap wel dat je gestopt bent, maar vond het zelf wel de moeite om hem nog uit te kijken. Mayans is dan natuurlijk een logisch gevolg ervan, al heb ik die zelf nog niet gekeken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites