La Pulga Gepost May 3 Share Gepost May 3 1 uur geleden zei ElMarcos: Kan dit niet alleen maar gaan tegenvallen? In dat opzicht kan het juist dan alleen maar weer meevallen, als de verwachting er al is dat het tegenvalt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost May 3 Share Gepost May 3 3 minuten geleden zei La Pulga: In dat opzicht kan het juist dan alleen maar weer meevallen, als de verwachting er al is dat het tegenvalt Dat is nog eens creatief omdenken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatjePauw Gepost May 4 Share Gepost May 4 Zojuist de laatste aflevering Moon Knight gezien. Voor iemand die ooit op de zolder bij zijn oom de strip van Moon Knight heeft gevonden en gelezen, voelt dit zo compleet en zo perfect aan. Wauw. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost May 8 Share Gepost May 8 Hawkeye afgekeken leuke serie hoor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost May 14 Share Gepost May 14 Ik stream en kijk nogal wat qua series. Geef even overzicht van laatstse tijd:... Geweldige en zeer goede series:. Better Call Saul seizoen 6. Ook alle seizoenen hiervoor zijn echt heel tof en gaaf. Je moet geen "nieuwe" Breaking Bad verwachten. Is in verste verte niet, sommige vlakken vind ik het beter nog. +Uitstekend verhaal en acteerwerk +Mike +Kartel en Gustavo Fringe +Howard Hamlin +Kim +Verhaal (niet voor mij, andere minpunten zouden kunnen vinden) -Slow burner -Neemt hele lange opbouw -Aaron Paul en Bryan Cranston ga je niet zien. Carnivale Staat op HBO Max. Twee seizoenen maar helaas. Ik vind het subliem iig. Geen minpunten voor mij. Ben Hawkins is geweldig, Clancy Brown is fantastisch als Brother Justin. Het is spannend, humor, drama en bovenal vaak erg horror en freaky like. Ik heb er enorm van genoten. Angel ben inmiddels bijna bij het einde van de serie (dat is seizoen 5). Erg goed, en tof. +Erg grappig bij vlagen +Veel actie en avontuur +Personages +Toffe badguys -Als je Buffy Vampire Slayer niet gezien heb, mis je wat dingen, kunnen ze onduidelijker zijn. -Je moet echt DVD kopen of scoren is nergens te downloaden of streamen. Redelijke goede series :.... Lost Kingdom bijna klaar pas met seizoen 1. Uthred kan echt lul zijn en wordt ook kut behandelt door Alfred. Die priester vind ik heel tof en aardig iig. Vikings nog 1 episode te gaan van seizoen 6. Bjorn is tof en Ube, verhaal is tof. Maar eerdere seizoenen vind ik beter. Dexter bijna klaar met seizoen twee tijdens re-watch. Vermakelijk en best leuk :.... Parks and Recreation The Wilds Wanda Vision Tokyo Vice Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost May 16 Share Gepost May 16 (edited) Better Call Saul Misschien ook eens kijken, ook al vind ik spin-offs nooit zo interessant. Nieuwe Stranger Things en Peaky Blinders staan ook om de hoek . Eerst verder met Love, Death & Robots. Even iets anders. Edited May 16 by Chiemel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost May 17 Share Gepost May 17 Ik ben nu bezig met Gangs of London. Wel een mooie serie over verschillende soorten bendes in London. Het draait voornamelijk om de familie Wallace. Deze serie is op Viaplay te zien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost May 17 Share Gepost May 17 Op 14-5-2022 om 16:04 zei Kyrill: Ik stream en kijk nogal wat qua series. Geef even overzicht van laatstse tijd:... Geweldige en zeer goede series:. Better Call Saul seizoen 6. Ook alle seizoenen hiervoor zijn echt heel tof en gaaf. Je moet geen "nieuwe" Breaking Bad verwachten. Is in verste verte niet, sommige vlakken vind ik het beter nog. +Uitstekend verhaal en acteerwerk +Mike +Kartel en Gustavo Fringe +Howard Hamlin +Kim +Verhaal (niet voor mij, andere minpunten zouden kunnen vinden) -Slow burner -Neemt hele lange opbouw -Aaron Paul en Bryan Cranston ga je niet zien. Carnivale Staat op HBO Max. Twee seizoenen maar helaas. Ik vind het subliem iig. Geen minpunten voor mij. Ben Hawkins is geweldig, Clancy Brown is fantastisch als Brother Justin. Het is spannend, humor, drama en bovenal vaak erg horror en freaky like. Ik heb er enorm van genoten. Angel ben inmiddels bijna bij het einde van de serie (dat is seizoen 5). Erg goed, en tof. +Erg grappig bij vlagen +Veel actie en avontuur +Personages +Toffe badguys -Als je Buffy Vampire Slayer niet gezien heb, mis je wat dingen, kunnen ze onduidelijker zijn. -Je moet echt DVD kopen of scoren is nergens te downloaden of streamen. Redelijke goede series :.... Lost Kingdom bijna klaar pas met seizoen 1. Uthred kan echt lul zijn en wordt ook kut behandelt door Alfred. Die priester vind ik heel tof en aardig iig. Vikings nog 1 episode te gaan van seizoen 6. Bjorn is tof en Ube, verhaal is tof. Maar eerdere seizoenen vind ik beter. Dexter bijna klaar met seizoen twee tijdens re-watch. Vermakelijk en best leuk :.... Parks and Recreation The Wilds Wanda Vision Tokyo Vice Waar kijk je Dexter? Ik was eraan begonnen op Amazon Prime en toen was het weg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost Tuesday at 07:26 PM Share Gepost Tuesday at 07:26 PM 5 uur geleden zei Arezo: Waar kijk je Dexter? Ik was eraan begonnen op Amazon Prime en toen was het weg. Ziggo on Demand op werk. Kost verder niks als je Ziggo hebt. @delichris waarschuw me wanneer seizoen 2 uit is aub Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost Wednesday at 07:57 AM Share Gepost Wednesday at 07:57 AM 12 uur geleden zei Kyrill: Ziggo on Demand op werk. Kost verder niks als je Ziggo hebt. @delichris waarschuw me wanneer seizoen 2 uit is aub Ergens in 2022 lees ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bolderbast Gepost 17 hours ago Share Gepost 17 hours ago Ozark afgekeken. 9,5/10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts