Jump to content

TV-Series

Tomasson
 Share

Recommended Posts

Zojuist de laatste aflevering Moon Knight gezien.

Voor iemand die ooit op de zolder bij zijn oom de strip van Moon Knight heeft gevonden en gelezen, voelt dit zo compleet en zo perfect aan. Wauw.

Ik stream en kijk nogal wat qua series. Geef even overzicht van laatstse tijd:... 

Geweldige en zeer goede series:.

Better Call Saul seizoen 6. Ook alle seizoenen hiervoor zijn echt heel tof en gaaf. Je moet geen "nieuwe" Breaking Bad verwachten. Is in verste verte niet, sommige vlakken vind ik het beter nog. 

+Uitstekend verhaal en acteerwerk 

+Mike

+Kartel en Gustavo Fringe 

+Howard Hamlin 

+Kim

+Verhaal 

(niet voor mij, andere minpunten zouden kunnen vinden) 

-Slow burner 

-Neemt hele lange opbouw 

-Aaron Paul en Bryan Cranston ga  je niet zien. 

Carnivale 

Staat op HBO Max. Twee seizoenen maar helaas. Ik vind het subliem iig. Geen minpunten voor mij. Ben Hawkins is geweldig, Clancy Brown is fantastisch als Brother Justin. Het is spannend, humor, drama en bovenal vaak erg horror en freaky like. Ik heb er enorm van genoten. 

Angel ben inmiddels bijna bij het einde van de serie (dat is seizoen 5). Erg goed, en tof. 

+Erg grappig bij vlagen 

+Veel actie en avontuur 

+Personages

+Toffe badguys

-Als je Buffy Vampire Slayer niet gezien heb, mis je wat dingen, kunnen ze onduidelijker zijn. 

-Je moet echt DVD kopen of scoren is nergens te downloaden of streamen. 

Redelijke goede series :.... 

Lost Kingdom bijna klaar pas met seizoen 1. Uthred kan echt lul zijn en wordt ook kut behandelt door Alfred. Die priester vind ik heel tof en aardig iig. 

Vikings nog 1 episode te gaan van seizoen 6. Bjorn is tof en Ube, verhaal is tof. Maar eerdere seizoenen vind ik beter. 

Dexter bijna klaar met seizoen twee tijdens re-watch. 

Vermakelijk en best leuk :.... 

Parks and Recreation 

The Wilds 

Wanda Vision 

Tokyo Vice 

Gepost (edited)

Better Call Saul Misschien ook eens kijken, ook al vind ik spin-offs nooit zo interessant.

Nieuwe Stranger Things en Peaky Blinders staan ook om de hoek :). Eerst verder met Love, Death & Robots. Even iets anders. 

Edited by Chiemel

Op 14-5-2022 om 16:04 zei Kyrill:

Ik stream en kijk nogal wat qua series. Geef even overzicht van laatstse tijd:... 

Geweldige en zeer goede series:.

Better Call Saul seizoen 6. Ook alle seizoenen hiervoor zijn echt heel tof en gaaf. Je moet geen "nieuwe" Breaking Bad verwachten. Is in verste verte niet, sommige vlakken vind ik het beter nog. 

+Uitstekend verhaal en acteerwerk 

+Mike

+Kartel en Gustavo Fringe 

+Howard Hamlin 

+Kim

+Verhaal 

(niet voor mij, andere minpunten zouden kunnen vinden) 

-Slow burner 

-Neemt hele lange opbouw 

-Aaron Paul en Bryan Cranston ga  je niet zien. 

Carnivale 

Staat op HBO Max. Twee seizoenen maar helaas. Ik vind het subliem iig. Geen minpunten voor mij. Ben Hawkins is geweldig, Clancy Brown is fantastisch als Brother Justin. Het is spannend, humor, drama en bovenal vaak erg horror en freaky like. Ik heb er enorm van genoten. 

Angel ben inmiddels bijna bij het einde van de serie (dat is seizoen 5). Erg goed, en tof. 

+Erg grappig bij vlagen 

+Veel actie en avontuur 

+Personages

+Toffe badguys

-Als je Buffy Vampire Slayer niet gezien heb, mis je wat dingen, kunnen ze onduidelijker zijn. 

-Je moet echt DVD kopen of scoren is nergens te downloaden of streamen. 

Redelijke goede series :.... 

Lost Kingdom bijna klaar pas met seizoen 1. Uthred kan echt lul zijn en wordt ook kut behandelt door Alfred. Die priester vind ik heel tof en aardig iig. 

Vikings nog 1 episode te gaan van seizoen 6. Bjorn is tof en Ube, verhaal is tof. Maar eerdere seizoenen vind ik beter. 

Dexter bijna klaar met seizoen twee tijdens re-watch. 

Vermakelijk en best leuk :.... 

Parks and Recreation 

The Wilds 

Wanda Vision 

Tokyo Vice 

Waar kijk je Dexter? Ik was eraan begonnen op Amazon Prime en toen was het weg.